Ola nie mogła zasnąć podekscytowana wyjazdem na wyspę Jamajka. Przez kilka godzin zastanawiała się jakie ciuchy weźmie ze sobą, wkońcu wzieła kilka par spodenek, koszulek, jedną bluzę, jedne spodnie z długi nogawkami i dwie czapki z daszkiem. Spakowała całą swoją kosmetyczkę. Druga w nocy a Ola siedzi na szerokim parapecie w swoim pokoju, słucha ulubionego koreańskiego zespołu, BTS i patrzy jak na ulice Krakowa spadają krople deszczu.
O 6 rano Ola była już ubrana i jadła śniadanie czekając na rodziców.
-O widze, że już wstałaś-powiedziała mama wchodząc do kuchni
-Ja nawet nie spałam. Będę spać w samolocie na Jamajke.
-Najpierw polecimy do Niemiec a potem na Jamajke.-powiedział tata
-Czemu tak?
-Bo z Polski nie ma bezpośredniego połączenia.
-A rozumiem. Mam nadzieje, że do Koreii jest bezpośrdenie połączenie bo nie chce mi sie tak lecieć z państwa do państwa aby dotrzeć do innego kraju.-Ola dokończyła pić herbate
-Spokojnie do Seulu dolecimy z Polski
-Wszystko macie?-Zapytał pan Kana kilka minut później
-Tak
-To chodźcie
Cała rodzinka wyszła z domu. Wsiadli do samochodu i ruszyli w strone lotniska skąd mieli wsiąść w swój pierwszy w tym dniu samolot.
Samolot bezpiecznie wylodował na Jamajce. Ola odebrała swój bagaż i razem z rodzicami wyszła z lotniska. Widok, który pojawił się jej przed oczami był wręcz nieziemski.
-Jak tu ślicznie-wypowiedziała się Ola jak zahipnotyzowana.
-Masz racje córeczko.-Zwróciła się do niej mama.
-Chodźcie. Musimy znaleść jakiś transport do hotelu.
Po 40 minutach Ola wypakowywała swoje rzeczy w pokoju hotelowym. Cieszy się jak małe dziecko, który dostał lizaka na dwa tygodnie pobytu na tej wyspie. Następnie Ola porobiła kilka zdjęć pokoju hotelowego i widoku z balkonu i wysłała do swoich znajomych. Chwile potem położyła się na łóżku i zasneła. Po dwóch godzinach otwarła oczy. Przetarła je i usiadła. W tym samym czasie do pokoju weszła mama.
-Idziesz na basen?
-Tak tylko sie przebiore w strój.
Mama usiadła na łóżku a Ola poszła do łazienki. Po chwili wyszła i razem z swoją rodzicielką udała się w stronę basenu.
-Gdzie tata?
-Śpi. Kupujemy jakiegoś drinka?
-Tak. Jesteś najwspanialszą mamą pod słońcem.
Obie kobiety udały się w kierunku baru aby u przystojnego barmana kupić drinki. Następnie udały się na leżaki przy basenie i tak spedziły czas do końca dnia. Po dwudziestej drugiej Ola weszła do swojego pokoju, umyła się i poszła spać
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Wybaczcie kochani, że taki krótki ale nie mam weny
Ps pozostawicie ślad po sobie
CZYTASZ
Jej ukochany-zakończone
RomanceKana Ola jest polką z pochodzenia, lecz ma koreańskie korzenie. Po tragicznej śmierci rodziców wyjeżdża z Polski do Koreii. Z braku pieniędzy zgłasza się do szefa mafi i jednocześnie piosekarza Min Yoongi. Co się stanie gdy Ola nie będzie mieć pieni...