Pov Nisrin

882 51 1
                                    

Hij zei : kifesh scheidingspapieren? Ik knikte naar hem en zei :je bent toch advocaat, regel het maar. Hij zei : als dit gaat om yasmina ik wist niet dat je zoo snel terug zou komen. Kijk soufiane het boeit me niet, ik zie ook dat je niet van  me houd. Stop met me aan het lintje te houden, ik weet dat je dit alleen deed voor sara. Je moett gewoon even beseffen dat je met geen valse hoop moet geven, en ik begrijp dat je niiet van me houd. Ik zeg je een ding voor ik weeg ga soufiane.wees gelukkig met yasmina en geef haar de liefde die ze verdiend. Ik ga hem een knuffel en ik begin met al mijn spullen weg te halen uit soufiane zen huis.

Toen ik klaar was hielp soufiane met de laatste zakken in te laden. Ik gaf hem nog een knuffel en ik gaf yasmina de gebruikelijke kussen. Als het geluk jou niks gunt, blijf ik andere mensen het gunnen want misgunnen is niet voor mij. Het voelde ergens wel raar want ik begon me net aan te passen aan dit leven. Maar ik blijf erbij dat dit de beste oplossing was. Ik reed verder totdat ik eindelijk aankwam bij het appartementje van chaimae. Ze woont alleen net als ik deed.ik pakket de kleinste koffer met de nodige spullen in en ik liet de rest gewoon in de auto. Ik belde aan en ze deed open. Toen ik bij haar deur aankwam zag ik chaimae helemaal blij me ontvangen. Ik had deze bitch zo hard gemist!

Dit is chaimae ze is 2 jaar ouder dan mij, ze is 23 jaar oud

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is chaimae ze is 2 jaar ouder dan mij, ze is 23 jaar oud. Ze heeft lang gekruld haar en bruin /groene ogen . Ze was gelijk over enthousiast om me te zien, ze begon vanalles te plannen voor de avond dat we :meidenavond gaan houden en dansen en eten en film kijken. Ik keek haar lachend aan. Ze begon toen te vragen waarom ik eigenlijk naar haar kwam?

~Wassim en Nisrin~ ( voltooid ) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu