(3 jaar later ) pov : nisrin

1.1K 63 6
                                    


hallo hebben jullie mij gemist? we zijn ondertussen 3 jaar later en ik heb mijn studies afgemaakt . ik ben eigenlijk niet veel veranderd alleen ben ik wel echt een harde werker geworden . Ik ben bijna 24/7 op mijn werk ,  ik heb mijn eiegen kledingbedrijf .het is mss veel maar na alles wat ik heb meegemaakt heb ik alleen maar geleerd dat je nergens komt in het leven als je niet werkt voor je brood . Soms is  het zelfs zo erg dat mijn familie eronder lijd, alhoewel ik dat wel probeer te vermijden . Vakantie dat woord ken ik niet nee ...

tuuut tuuuut!

vandaag weer een dag waar ik weer ga werken . ik stond op en deed mijn ochtendroutine, ik woon trouwens alleen . ondertussen al een 6maanden , ik heb dat besloten na dat ik nog zon belangrijke beslissing heb gemaakt dat ik  nooit ga trouwen . Ik stond op en deed mijn ochtenroutine ik deed nauwelijks make-up aan alleen een beetje concealer , want na al dat werken is dat wel nodig . ik heb trouwens helemaal geen groot huis gewoon een appartementje . Ookal heb ik mijn eigen kledingbedrijf , ik hou er niet van om  mijn geld te showen . ik ontbeet nog snel en vertrok in mijn ragerover naar mijn werk . het duurde een halfuurtje en ik kwam aan . Ik parkeerde men auto in de ondergrondse parking , ik kwam daar  de onderdirecteur samir tegen . jaja de samir die vroeger bij me op school zat hij valt eigenlijk best nog wel mee . hij gaat binnenkort trouwen voor de mensen die denken dat ik het op een andere manier bedoelde . Ik ben superblij voor hem hij trouwt met mijn nicht laila . Wlh die 2 zijn ni normaal schattig samen .

ik kwam aan op mijn kantoor en ik begon al direct met het papierwerk dat op me te wachten stond . Tijdens de pauze ging ik naar het kantoor van sanae , ja we zijn nog altijd besties . ongeveer een jaartje geleden had sanae het heel moeilijk financieel . ik heb haar dan een baantje aangeboden hier in het bedrijf ze werkt nu als diegene die voor ons bedrijf de reclame maakt . Ze is me elke dag weer dankbaar maar ik heb het gedaan met plezier . Ze is trouwens al 2 jaar samen met rida , ze wacht alleen nog op rida die nog wat traag is met het huwelijk ahaha . wlh ze wacht elke dag op hem ik denk dat ik maar iets voor die 2 ga doen .....


pov: wassim

het is vandaag officieel drie jaar dat ik hier zit .3 jaar van pijn , honger ,zelfmoordneigingen .  Ik heb karim sinds de dag van vandaag nog steeds niet heb gezien en het ergste van al men ouders  .... ik hoorde de deur weer opengaan en mij ogen prikken zo hard dat ik niet kon zien wie er naar binnen kwam. ik zag dat er 3 mannen in maskers naar binnen kwamen en dat ws het laatste wat ik kon zien .......

~Wassim en Nisrin~ ( voltooid ) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu