Pov Nisrin

871 45 3
                                    

Hij zei :'kijk ik vind je best wel een leuk meisje, en ik weeet dat je raar over me denkt over dat van ilse. Maar ik hou echt van je.' ik keek hem met grote ogen aan en ik wist niet wat ik moest zeggen. Ik zei :'sorry nassim maar ik heb al een vriend.'  ik dacht aan de ruzie van ik en wassim en ik liep weg van dat tafeltje en ging de wc binnen. Ik kon het nog steeds niet geloven, ik moest best wel lachen bij de gedachten van ik en nassim. Wat denkt hij wel niet, ik zag sanae uit de wc komen. Ze keek me raar aan omdat ik naar me zelf keek in de spiegel en aan het lachen was. Ik vertelde haar alles en ze zei :'nisrin ik zou maar oppassen want nassim is wel je collega. Je gaat hem elke dag keer op keer zien'. Ze had wel gelijk maar ik kan niet zomaar verliefd worden op nassim.

We gingen terug naar onze tafel ik zag dat wassim me de hele tijd aankeek waardoor ik me ongemakkelijk begon te voelen. Ik weet niet maar nassim is nog best wel mooi, maar wassim blijft mooier. We aten allemaal ons eten op en toe we klaar waren ging iedereen naar huis. Ik en sanae besloten om wat te gaan shoppen.

Toen we klaar waren wouden we weer eten, we gingen deze keer naar de Mac. We aten ons eten op ent oen we klaar waren, gingen we terug naar huis. Thuis aangekomen zag ik men vader met iemand bellen, maar toen hij mij zag ging hij maar de gang. Ik keek men moeder vragend aan en ze deed haar schouders omhoog. Ik pakte wat ben en Jerry ijs uit de diepvries. Ik begon er gulzig van te eten en mijn moeder zei :'3amas othsid makla ma' ('heb je nog nooit eten gezien ofzo'.) ik lachte naar haar en ik at verder. Toen men vader binnenkwam, was hij aan het fluisteren met mijn moeder. Ik vroeg hem :'met wie was je aan de telefoon?' hij zei :'nisrin iemand komt morgen je hand vragen.' ik keek hun met grote ogen aan maar het boeide me vrij weinig ik trouw met niemand alleen met wassim . Ik liet het zo en ik hoopte zo hard dat het nassim niet is. Ik ben wel blij dat ik deze keer niet uitgehuwelijkt word en dat ze het gewoon zeggen,dus ik kan nu wel nee zeggen.

~Wassim en Nisrin~ ( voltooid ) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu