Pov Nisrin

932 47 2
                                    

Ik stond de volgende morgend op, en ik zag dat het al 11:00 is. Hoe kan da nu? Ik heb men wekker 100% gezet. Ik keek op men telefoon en ik had indd men wekker gezet. Ik keek raar naar mijn telefoon. Ik ging douchen en dee den kleren aan. Dit huis was zo groot, dat je hier letterlijk in kon verdwalen. Ik pakte men tas en ik ging snel naar beneden. Ik zag wassim ontbijt maken, hij zei :'goodmorning schoonheid'. Ik negeerde hem en ik propte snel een pannenkoek in men mond, en ik wou net vertrekken. Totdat wassim zei :'ook geen good morning meer? Ik zei :' sorry maar ik moet echt vertrekkenen gaf hem een kus op zen wang '. Hij begin te lachen en zei :' ik heb je wekker wel voor niets uitgezet'. Ik keek hem met grote ogen aan en zei :'wrm deed je dat'? 'je denkt toch niet dat ik je zomaar laat gaan en om je dan de hele dag te missen'. Ik rolde met men ogen en keek op  men horloge. Ik zei :'ik kan wel even blijven een uurtje maar meer niet'. Hij zei :'kijk dit is dus het grote verschil tussen ons, jij bent meer georganiseerd en ik ben meer chill'. Ik knikte en ging naar hem en hielp hem met de pannenkoeken.

Toen we klaar waren aten we de pannekoeken op en spraken we over ditjes en datjes. Ik keek op men horloge en zag dat ik moest vertrekken. Ik gaf wassim en snelle kus en ik had door dat hij naar men kont keek. Toen ik men schoenen aandeed. Ik zei :'kijk voor je'! Hij zei :kifesh ben je alen ofzo dat je alles ziet '? Ik lachte en ik had nu pas door dat wassim me zou brengen naar het werk. Ik ging terug naar binnen en ik keek wassim lief aan :' wil je brengen, men auto is nog bij het bedrijf'. Hij begon te lachen en ging snel naar boven om zen kleren aan te doen.

Aangekomen op het werk, ging ik snel naar men kantoor. Ik begin direct met al het werk aangezien ik echt veel week had vlogen de uren voorbij. Tijdens de pauze zag ik sanae naar me toe komen. Ik negeerde  haar en deed aldog ik boos was van wat ze gisteren heeft geflikt. Ze zei :'kijk ik wou gewoon dat jij en wassim je weet wel'. Ik begon te lachen en zei :'dat is misschien ook wat er gebeurde'. Ze keek me met groet ogen aan en riep :'ze wlh!!'

Ik vertelde haar alles en ze vind het zo cute. Ik ging terug aan het  werk en de uren vlogen voorbij, ik was eindelijk klaar en ik ging naar huis. Daar aangekomen begroeten ik iedereen,ik zag dat men 'moeder' daar ook nog was. We praten wat totdat ik moe werd en ik ging naar boven. Ik belde nog met wassim totdat ik in slaap viel.

~Wassim en Nisrin~ ( voltooid ) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu