Het was vandaag de laatste dag in Afrika. Het is hier echt mooi en ik zou hier zo graag langer willen blijven. We hebben in deze 4dagen al veel mensen geholpen, het deed me best wel pijn om deze mensen zo te zien. Ze hebben niet veel maar als ze dan wat krijgen al is het maar een kruimel doen ze alsof je ze goud hebt gegeven. We hebben gisteren nog wat nieuws gekregen van nu, hij word geadopteerd door een familie van Frankrijk.
We hadden onze kleren aan en ik hoorde men gsm afgaan. Ik nam op en het was men moeder. M=moeder, 'n =Nisrin
M=Salam benti alles goed?
N=ja alhmdlh yema (mama) met jou?
M=alhmdlh, ik kan niet wachten totdat jullie terugkomen heb jullie echt gemist.
N=ik jou ook mama maar het is hier echt leuk.
M=ja schat ik heb wat foto's gezien wassim had het naar zen moeder gestuurd. Ze was gisteren even langs gekomen. Ik ben echt trots op jullie.
N=oohn chokran yema,
Ik hoorde wassim roepen dat we gaan vertrekken.
N= ik moet gaan je hoorde het we gaan naar de markt daag!
M=bslama schat.Ik ging naar beneden en ik zag dat wassim al voor de deur klaarstond. Ik had me zonet even omgekleed.
Ik had een zwarte wijde broek aan met een grijze trui. Daarond had iik met gues riem aan ik had ook nog een handtas aan.
Wassim stond al klaar, hij gaf me een hand en we stapte hand in hand naar de markt. Het was niet zover van ons hoteltje. We kwamen eindelijk aan op de markt, we zagen allemaal boeren strijden om hun geld voor wat te eten. We kochten hier en daar wat eten. Aan het einde van de markt zagen we een souvenirwinkeltje, ik Kocht wat soufeniertjes voor chaimae (nicht), mama, papa, lina.....
We gingen terug nar het hoteltje om onze spullen te pakken. Het was al 18:00, we hadden een vlucht om 20:00 dus we moesten snel doen. We pakten onze spullen snel in en gingren zo snel mogelijk een taxi binnen. Onderweg was was de taxichauffeur de hele tijd aan het opjagen dat het sneller kan. Ik daarentegen was meer chill omdat ik het gewoon ven om laat dlte zijn.
We zaten eindelijk in het vliegtuig, we waren letterlijk 5min optijd. Ik leunde op wassim zen schouder. Hij zei :'ik hou van je'!
Maar onthoud dat liefde niet ALTIJD even mooi blijft.....
JE LEEST
~Wassim en Nisrin~ ( voltooid )
RomanceDit verhaal gaat over nisrin een doodnormaal meisje. Maar je zult zien dat geluk niet haar beste vriend is. Zal wassim ooit van har houden? Niks mag gekopieerd worden!! ❗️❗️❗️❗️