En toen was het tijd voor het afscheid. Ze omhelst eerst haar broertje en zusje, het was zo cute ze waren gewoon aan het huilen. Ik hoorde haar broertje nog zeggen : sanae beloof dattt huh... Je nog huh... Langs komt huh.. Sanae knikte want ze had het moeilijk met praten. Daarna was het de beurt aan haar moeder. Ik kreeg zelf de tranen van hun. Het was mijn beurt en ik knuffelde haar stevig. Ze zei :zorg goed huh.. Voor jezelf huh... En vergeet nooit het juiste pad is niet altijd het makkelijkste pad. Na deze woorden riep rida haar, ze gingen vertrekken. Ik gaf haar nog een kus en ze vertrok.
Ze was weg en ondertussen waren de meesten gasten ook weg ik deed men training aan van Marokko. Ik zag dat wassim en hicham naar de zaal kwamen, ik zag ook dat wassim hetzelfde als mij aanhad. Aangezien er toch niemand niet meer was behalve ik en lina en nora. Wij zouden de zaal opruimen. De moeder van sanae wou ook nog helpen maar ik weigerde. De muziek stond nog want de Dj was even naar het toilet. Ik zag dat hicham en lina begonnen te dansen, wjjw deze gast kan beter regadda dan mij. Ik stond maar wat toe te kijken en snapchatten het. Ze pakte ineens een stok en begonnen te dansen, ik lag strijk. Ik was al wat anders het opruimen totdat er een wat rustiger liedje op kwam ik zag dat hicham en lina aan het slowen waren, maar niet op ene normale manier. Aangezien hicham het niet kan stapte hij de hele tijd op linas voeten. Ik lag strijk van hun.
Ik was druk bezig met opruimen de Dj kwam terug en zeten het liedje ~te amo van tiiwtiiw ~op. Ik kon het niet laten en ging samen met lina dansen. Al snel kwamen hicham en wassim er ook bij. We waren samen aan het dansen ik en wassim en hicham en lina. Het was zo leuk.
Nadat we alles hadden opgeruimd brachten we alles naar onze auto's. Nadat alles was ingeladen in onze auto's sluiten we de zaal af en deden de sleutel in de brievenbus. We namen afscheid van elkaar, en iedereen vertrok naar huis. Lina zou vandaag bij mij slapen. Ze hielp. Met alles uitladen. We ontshminkten ons en deden alle spelden uit onze haar (wlh deze is altijd een struggle #schrijfster)
De volgende ochtend :
We stonden op en het was al 14:00.ik maakte lina wakker en we praate nog wat over gisteren tijdens het ontbijt. Ik kreeg ineens een telefoontje van sanae. Ik nam op :
N:Salam lala la3roesa
S:Salam schat alles goed?
N:ja alhmdlh met jou en rida?
Moet gij geen eten maken in cousina?
S:phahahaha nee we zijn nog maar net aan het ontbijten. Ja alhmdlh. Je bent toch niet al te moe van al het opruimen?
N:neen nee, maar alle spullen liggen wel nog bij mij thuis
S:oké chokran breng de spullen straks naar mijn huis.
N:neen nee rust jij maar uit van je trouw ik doe het wel andere keer inshallah
S: nee ik sta erop!
En zeg ook ineens tegen wassim dat hij mee moet want hij geeft ook nog spullen van me 😏
JE LEEST
~Wassim en Nisrin~ ( voltooid )
RomansDit verhaal gaat over nisrin een doodnormaal meisje. Maar je zult zien dat geluk niet haar beste vriend is. Zal wassim ooit van har houden? Niks mag gekopieerd worden!! ❗️❗️❗️❗️