34 ; Dinner I

84 7 0
                                    

WARNING: HOT SCENE🔞
_

[ Author POV ]

Suasana bilik tidur yang bercahaya suram. Hanya diterangi oleh cahaya bulan yang menembusi kaca tingkap dan langsir. Hembusan angin malam yang dingin membuat sesiapa sahaja yang merasainya merasakan nyaman dan segar.

Hembusan demi hembusan. Keluhan demi keluhan. Dengusan demi dengusan. Dan rengekan demi rengekan memenuhi ruang bilik tidur yang bersaiz sederhana itu.

Suara-suara desahan menghiasi malam yang dingin itu. Bibir merah mungil milik gadis bernama Sana itu menjadi 'santapan' malam Taehyung. Semakin kuat Sana mendesah, semakin galak Taehyung ber'santap'. Hampir setengah jam mereka bertarung lidah. Bibir mungil yang sudah bengkak milik Sana itu digigitnya lembut menyebabkan Sana mendesah penuh nafsu.

Tubuh tegap milik Taehyung dipeluk erat oleh Sana. Cakaran demi cakaran singgah di belakang badan Taehyung yang masih berlapik kemeja itu. Mencari lebih kenikmatan.

Sana terasa dirinya berada di awang-awangan tatkala dibelai oleh lelaki yang dicintainya itu. Dibiarkan kedua-dua belah tangannya meneroka segenap lekuk tubuh Taehyung. Dada bidang Taehyung yang turun naik menahan gelojak nafsu itu dirabanya perlahan. Penuh ghairah. Sebelum jemarinya mula hinggap di butang baju kemeja milik Taehyung. Satu persatu butang baju itu dibukanya.

Tetapi sayangnya, kenikmatan itu berakhir apabila Taehyung melepaskan cumbuan penuh ghairah itu. Sana tersedar lalu memandang anak mata redup milik Taehyung dengan pandangan penuh nafsu. Kedua belah telapak tangannya tidak lepas daripada meneroka setiap lekuk tubuh Taehyung. Kembali diusapnya dada Taehyung perlahan. Penuh nafsu.

"Ahh...k-kenapa berhenti?" bisik Sana sambil tercungap-cungap cuba mengambil nafas. Anak mata redupnya tidak lepas daripada memerhatikan ciptaan indah di atasnya itu. Rambut Taehyung yang kebasahan akibat peluh itu menambahkan lagi pesona dirinya.

Taehyung memandang tajam anak mata coklat milik Sana. Dadanya naik turun cuba untuk mendapatkan oksigen.

"I'm asking you, bae" bisik Sana lagi apabila mendapati soalannya tadi tidak berjawab. Taehyung merenung anak mata coklat itu tajam sebelum pandangannya berubah suram. Bibirnya dikemam seketika.

"Let's just stop" ujar Taehyung ringkas sebelum bingkas bangun daripada menindih Sana. Butang bajunya yang sedikut terbuka di bahagian atas dibetulkannya.

Mata Sana terbuntang luas mendengarkan ayatnya itu. Pantas dia bangkit daripada baringnya. "What? But why?? I'm already w--"

"I'm just tired. Plus, I'm not in the mood right now" jelas Taehyung selamba tanpa nada. Dicapainya fon di atas meja di sebelah katil lalu di masukkan ke dalam poket. Tali leher miliknya itu dipakainya semula lalu dibetulkan.

Sana berdecit sinis. "What do you mean you're not in the mood?!"

"I balik dulu. Esok ada meeting awal pagi" ujar Taehyung sambil membetulkan rambutnya yang kusut masai itu di hadapan cermin.

"Are you kidding me? Since when you even care about your work, Tae?" bentak Sana geram. Masih sukar menerima kata-kata Taehyung itu.

Taehyung mengeluh berat. "Look, I dont wanna argue about this. Please understand--"

"How can i not arguing with you if you always broke our fucking sex time?!" pintas Sana geram.

[C] Move On + KTHWhere stories live. Discover now