Po noci strávené v baru jsme se všichni v lehce podnapilém stavu, v některých případech absolutně opilém stavu, loučili před barem, kde už na nás čekaly taxíky. Sky, která byla společně s Billym totálně na mol, se pořád chichotala a sotva se udržela na nohou, přičemž jí Billy dělal oporu, nebo se o to aspoň pokoušel, ale sám měl co dělat, aby se neskácel k zemi, takže se jim Lee a Troy snažili nějakým způsobem pomoct.
„Ježiši, ti dopadli," křenil se pobaveně Chris.
„Přemýšlím, jestli jsem vůbec někdy viděla Sky v takovém stavu," kroutila jsem hlavou a v duchu se těšila, až jí to ráno všechno povyprávím. „Naposledy taková byla na táboře."
Chris chvíli tiše stál a zamyšleně mě pozoroval.
„Co se děje?" zeptala jsem se nejistě. Ten pohled se mi nelíbil.
„Chloe, co všechno ti Matt řekl o těch pěti letech, kdy jste se neviděli?" zeptal se tiše a úsměv mu pomalu vadl.
„Prakticky nic. Měl mi snad něco říct?" nakrčila jsem tázavě obočí a na sucho polkla.
Chrisovi se v očích mihl náznak nejistoty. „Jsou věci, které ti musí říct sám," odvrátil pohled od mých očí k obloze, jako kdyby tam něco hledal a povzdechl si.
„Chrisi, víš snad něco, co bych měla vědět?" v hlase se mi začínala ozývat jakási bezmoc a pocit zrady, protože bylo jasné, že mi něco tajil.
„Jak jsem řekl, musí ti to říct sám," kroutil hlavou a přistoupil ke mně blíž, přičemž mi položil ruce na ramena a poněkud silněji je stiskl. „Musíš mi slíbit, že až přijde čas a on ti všechno řekne, tak neutečeš. Vyslechneš si ho a neodsoudíš ho. Slib mi to!" naléhal a já jen zmateně zamrkala.
„Sakra Chrisi, děsíš mě!" sykla jsem tiše a setřásla ze sebe jeho ruce. „O co ti jde?"
„Jen chci mít jistotu, že neuděláš blbost. Znáš se," odpověděl se smutkem v hlase.
„Proč se ke mně všichni chováte jako k nějakému děcku? Dokážu se rozhodovat sama za sebe!"
„Já vím, jen chci, abys byla šťastná. Nic víc," pověděl s něžným pohledem v očích, který mluvil za vše.
„Promiň," špitla jsem. Hluboko uvnitř mě drásal pocit provinilosti. „Jsem poslední dobou nějaká divná. Vlastně posledních pár let, co si budeme povídat."
V odpověď mi přišel chápavý úsměv.
„Tak pojedete, nebo ne?" zakřičel naštvaně jeden z řidičů a rázně za sebou práskl dveřmi od auta, přičemž si s nerudným výrazem ve tváři zapálil cigaretu.
„No abyste se nezbláznil!" zavolala jsem napruženě.
„Chtěla říct, že už jdeme!" ozval se hned Chris s omluvným výrazem.
„Odkdy je z tebe takový lidumil?" zeptala jsem se s pozvednutým obočím, i když jsem odpověď vlastně už znala. To Mia a její kouzlo měnit lidi v lepší.
„Já jsem byl přece vždycky slušňák!" ohradil se na oko naštvaně a mně jenom hlavou proběhla vzpomínka na toho vzpurnýho kluka z tábora, který si nebral servítky a střídal holky jak ponožky.
„Jasně," zasmála jsem se sarkasticky.
„No nic, už bychom měli jít, je mi těch chlapíků fakt líto. Tak dobrou noc ty rebelko," usmál se a podrbal mě ve vlasech jako domácího mazlíčka, čím si vysloužil otrávený pohled. „Ještě se tady nejspíš zdržíme, takže se ti určitě ještě ozvu."
ČTEŠ
Zmizel jsi [Probíhá korekce] ✓
RomanceUž je to pár let od chvíle, kdy se Chloe začal bortit život jako domeček z karet. Pár let od chvíle, kdy ztratila spřízněnou duši a s ní i svou dlouholetou lásku. Ve snaze znovu najít samu sebe, se ztratila ještě víc a nikdo neví lépe než ona, že ča...