Helycserés támadás

329 24 4
                                    

Bohóc -gondoltam és kuncogni kezdtem rajta, mire éreztem ahogy elpirultam. És akkor a bőröndjeinket elkezdték feldobálni a repülőgépre. Az összes zöld fóliával volt borítva. A fóliákon nagy fehér cimkék voltak. Gondolom, hogy a név, az uti cél és még további infók voltak ráìrva.
Lenyitották az ajtókat. Megindultunk be a gépbe. Az ajtón átérve nagy meglepetésemre tágas volt minden. Igaz az ajtónál eléggé le kellett hajolni, de bent még csak gondolkozni sem kellett azon, hogy milyen magasra emelhetem a fejem.

-Te jó ég... -kapott a fejéhez Kathe.

-Mi az? -kérdeztük mind megilyedve. -Otthon felejtettél valamit? Ha igen, akkor semmi baj majd megvesszük az egyik városban. -darálta Tinus.

-Nem az... -csóválta a fejét.

-Akkor? -kérdeztük egyszerre.

-Ez valami csodálatos.

-Ohh, te -mondta az apjuk egy kacagással egybe kötve. -Mindenki helyet foglalhat, de siessünk, mert mindjárt felszállunk!

Felraktuk a kis tartókra a tatyóinkat és elfoglaltuk helyeinket. A nagy siettségben nem figyeltem, hogy ki mellé ülök, hanem csak leültem. Kathe mellettem volt, Mac szemben velem, Tinus pedig mellette. Kényelembe helyeztük magunkat és felszáltunk. A szèkek kész csodák voltak. Puhák voltak és óriásak. Kéztámla is volt rajta. Lerugtuk cipőinket és felkucorodtunk rá. Elmentünk átöltözni pizsire és eszünk ágában sem volt aludni. Féltem is tőle, hogy elalszok és kifolyik a nyálam. Milyen jó téma lett volna... egész turnén lehetet volna rajta csámcsogni.
Beszélgettünk egy kicsit, majd én nagy csodára bevágtam a szunyát. Kathe vállán aludtam el. Édes álmaim voltak.
Az ébredés érdekes módon nagyon könnyen ment. Kathe válla kényelmes volt. Tùlon tùl. Nem nyitottam ki a szemem. Jól éreztem ott magam. Csak örültem, hogy velük lehetek.

-Mosolyog -mondta valaki halkan.

-Jó reggelt Csipkerózsika! -köszöntött Mac.

-Nektek is! -mondtam és belefúrtam a fejem a vállába Kathenek.

Nem bírtam sokáig úgy maradni, mert begörcsölt a hátam. Felültem és álmosan kinyitottam a szemem.
Az olvasólámpák világítottak. Elsőnek fel sem fogtam, hogy mit csináltam. Ahogy felkeltem akkor tájékozódtam arról, hogy én azelőtt kit is ölelgettem és bökdöstem. Mac volt ott. Helyett cseréltek teljesen. Tinus helyén Kathe aludt összegömbölyödve. Mac helyén volt Tinus én meg Kathe helyén...

-Nem mi voltunk -emelték fel a kezüket.

-Akkor? Kezdhettek mesélni...

-Valdd be, hogy jó volt! -szólt Tinus.

-Egy kicsit. De csak azért, mert....

Szabad egy táncra? I. kötetWhere stories live. Discover now