-Hááát... -mondtam vigyorogva. Úgy tűnt én is az agyukra tudok menni ezekkel a hatásszüntekkel.
-Kinyögöd még ma? -idegeskedett Tinus.
-Mostmár három van -mosolyogtam a jól öltözött Marcus képébe -Az első, nincs lesifotó. A második, Marcus, te így jössz velünk.
-Nem, nem, nem -hadonászott.
-Dedede -röhögtem -És a harmadik... paparapam -kezdtem Tinuson dobolni. -Hogy még ma elindulunk.
Megkönnyebbülve nevettek egy ember kivételével. Marcus pökhendi tekintetével találkoztam össze véletlenül.
-Ha már a kívánságoknál és feltételekhez kötésnél járunk... -mondta és keresztbe fonta kezét mellkasán -Nekem is lenne egy -mindenki ráfigyelt. Lassan magabiztos mosolyra húzódott szája. -Babyyy... te is belöltözöl -kacsintott rám.
Ahww. Éreztem, hogy ennek nem lesz jó vége.
-Mégis mit vennék fel, hogy hülyén nèzzek ki? Vannak azok akiknek minden jól áll -vigyorogtam.
-Em biztos vagy te ebben? -kérdezte Kath.
Ördögi vigyorral néztek rám. Összesúgtak és fogukat villogtatva vonultak el.
Bőröndöket hoztak be a szobámba. Sorra vették ki a válfás -fiú -ruhákat. Egyessével nézték végig őket.
-Tessék -nyomta Kath kezébe a ruha kupacot. Megint sugdalóztak, majd kirángattak a szobából.
Megkaptam a ruhákat -amik bizonyára Marcusé voltak.
-Nesze. Menjünk a fürdőszobába és segítek felöltözni -győztes mosolyra húzódott szájuk.
Felakasztottam a fogasra. Tényleeg... nekem nem kötelességem ezeket felvennem. Önkéntelenül elmosolyodtam és magabiztosan indultam vissza. A fürdő ajtajában nekik mentem.
-Hova, hova?
-Vissza a szobába. Én fel nem veszem ezeket.
-Na ne hisztizz Hercegnő! Supri vissza! -hesegetett vissza Marcus.
-Fhuh...
-Mi bajod van?
Nem válaszoltam. Egy könnyű mozdulattal bevágtam az ajtót magam mögött.
Neki láttam a ruháknak. Valami fertelem volt. Marcus ruhái voltak. Valószínűleg a rajongitól gyűjtötte be ezeket. Egy fejjel hosszabb, bordó alapon ananászos pizsama nadrág, mint kellene. Szintén ananászos felső, ami röhejesen hosszú volt. Felvéve olyan volt, mintha szívárvány hányt volna le. De, ha ez jön be egyeseknek... a fejembe nyomtam a sapkát. Az én hajam folyton szanaszét meredezik, de ezzel a kötött sapkával sikerült megakadályozni ezt a minden napi problémámat. Mikor teljes pompában díszelegtem betűrtem a térdemig érő pólót és a nadrágot is felhajtottam.
Kicaplattam az ananászos papucsban... a hasukat fogva nevettek rajtam.
Vártunk még Tinusra, hogy átöltözzön.
Mikor összegyűlt a csapat Gerdékkel felsétáltunk a központba. Én Tinushoz csapódtam társként.
Ő sem a jó gyerekségről híres...
-Hi BFF! -ugrottam a nyakába.
-Helloooj -mondta elhaló hangon -Száhllj le róhlam léhgyszii! Megfolytasz.
-Entschuldige!
-Mi??
-Azt jelenti, ,,Bocsánat!" -magyaráztam.
Még csak most jöttem rá, hogy milyen jó ,,barátom" Ő. Nem engedte, hogy egyedül mi nézzünk ki hülyén. Felkötötte a haját -pink hajgumival -és hozzá nem illő színátmenetes felsőt vett fel neon cipővel. De még így is cuki gyerek arca volt...
-De édes vaaagy Tinuus -mondtam őt ölelgetve.
-Tudom, hogy az vagyok, de most miért is? -nézett le rám.
-Egusz Manusz -mondtam és megpöcköltem az orrát. -Mert nem hagyod, hogy csak én és Marcus nézzünk ki hülyén.
-Öhm, de én nem is... -kezdte, de félbeszakítottam.Sziasztook! Mi a véleményetek eddig?
Gyors bejelentés. Ha holnap nem lesz rész, akkor nem tudom mikor lesz. Mivel vasárnap hajnalban indulunk az osztályommal az utolsó kirándulásunkra és csak hétfőn este érünk haza. WiFim sem tudom, hogy mennyi lesz ezért szólok előre, hogy LEHET holnap hozok részt, de LEHET, hogy csak utána. És köszönöm ezt a hatalmas nézettségi számot💕😍! Az m&m #1 -es besorolást is és tényleg mindent. Nagyszerűek vagytok! Imádlak titeket! További jó olvasást! Puszii💕Hagyj nyomott magad után és írjunk együtt történelmet!
Jázmin💕
BINABASA MO ANG
Szabad egy táncra? I. kötet
Romance,,Ha szereted elengeded." -tartja a mondás. Azonban biztos, hogy elengeded? Vagy foggal, körömmel harcolsz érte? A főszereplőnk Emily épp visszavonulóban van kedvenc hobbijától... a tánctól. Ezt azonban megakadályozza egy hatalmas felkérés. A felkér...