-Neked még mesélned kell - utasított.
Bólintottam. Mélyen nézett bele szemembe és farkas szemezni kezdtünk. Lassan, nyomatékosan mondta: Most.
Arca belémégett.
-Nem tudom elmondani - mondtam ki végül. Lehajtottam a fejem és átölelt.
-Ráérünk.
Megfogta kezem és kihúzott a szobából.
Az edzésnek is el kellett kezdődnie. Az ígért négy órásból fele annyi lett az estérevaló figyelemmel.
-Jól van. Ügyesek vagytok, csak el ne felejtsétek estig. Kath, Mac, Tinus és Em, ti menjetek el délben, a központba a ,,dö fraciozébe", vagy hogy a bánatba hívják a helyet. Előtte kajáljatok és várjátok a stylist-ot. Ő visz mindent ami kell. Annyit kért, hogy maradjatok egy szobában. Ha lehet a 111-esben.
Stylist és én... ez valahogy természeti katasztrófát jósol a világnak. Főleg, ha kozmetikus és fodrász társul vele. A hajam akár egy madárfészek.
Kisebb koromban elképzeltem magamat, ahogy báliruhákban flangálok és lovaskocsik várnak rám, szürke táltosokkal. De még áltis koromban rá kellett jönnöm, hogy bizony ezeket a ruhákat jól meg kell választani, mert könnyedén tevévé vagy lófejűvé tehet.
Tehát az estélyi ruhák hülyén állnak rajtam. Valahogy sosem találják meg a helyüket. Összegyűrődik, lecsúszik... nem nekem valók.
-Akkor jöttök hozzánk - vigyorogtak és mi is velük.
-Eltaláltad okoska - egy barackot nyomott Tinus, tesója fejére.
-Mit kell majd ott csinálnunk?
-Ez egy kávézó.
-Azt értjük, de mégis mire készüljünk? - sürgette Kath.
-Nyugi, nyugi. Egy kocsi értetek megy, a fiúk ismerik már a helyzetet és az autót is. Az elvisz titeket és ott vár majd egy nő. Harmincas éveiben járhat, magas és mindig tinik veszik körül. Hamar észreveszitek majd, mert kamera veszi minden mozdulatát.
-Interjúú... - tetetett boldogsággal mosolygott Tinus.
Na ebből jó storytime lesz, ha már a fodrászszékben ülünk.
-Eleget mondtam szerintem. Apátok mindent elmond. Na sziasztok!
-Szia - zengtük kórusban.
Ahogy kimondtuk sarkon is fordultunk és mivel késésben voltunk futottunk vissza a hotelba.Bocsánat a késésért és a rövid részért! Mikor legyen folyti? (Holnap fogorvoshoz megyek és a tesómék év zárójukra, így nem garantàlt akkor olyan rész, mint szokott.)
Hagyj nyomott magad után és írjunk együtt történelmet!
Jázmin
YOU ARE READING
Szabad egy táncra? I. kötet
Romance,,Ha szereted elengeded." -tartja a mondás. Azonban biztos, hogy elengeded? Vagy foggal, körömmel harcolsz érte? A főszereplőnk Emily épp visszavonulóban van kedvenc hobbijától... a tánctól. Ezt azonban megakadályozza egy hatalmas felkérés. A felkér...