* * *
A koncert fele lement, mikor a First Kiss következett, ami a táncosoknak csak egyet jelentett. PIHENŐ SZÜNEEET! A legjobb. A közönség, ahogy adja belénk az energiát, úgy veszi is el.
Elégedetten dőltünk ki. De azonnal pattantunk, hogy átöltözhessünk. A következő szám... a Dance With You... a kedvenc számom...
Átöltözés után újdonsült feltöltődéssel ugrottunk lányok ezrei elé.Sétalépésben kerestük helyünket. A fiúk már egy kört megtettek a színpad szélén, egymással szembe halladva. Tinus rákacsintott Marcusra, bólintott és szökkent egyet. Lepacsiztak és az instrumentálra kezdtek táncolni. Őket követve lendítettük jobb, majd bal kezünket a levegőbe nagyokat szökkenve. Vastagnak tűnnő buggyos pulcsink velünk együtt mozgok. Nem mondok nagyot, ha azt állítom, hogy ez három számmal nagyobb volt, mint kellett volna. De jól esőn simogatta karunkat a mozdulatok közben.
Az alapénekesek már az első pár sornál jártak, de a fiúk mindent abbahagytak. Nem táncoltak, nem énekeltek, szimplán dúdolásztak. A T alakú színpad kinyúló részének legelejére ültek, a lábukat lógatva.
-Most mi van? - tátogta Kath. Válaszul megvontam a vállam. Épp pont annyira nem értettem, mint ők.
Vártuk az utasítást.
A fülhallgatónkba semmit se magyaráztak el... baah... szépen elkezdett égni a fülem. Szupeer még szidnak is.Értelmetlenül nézelődtem. Csak egy utasítást vártam... hogy fejezzem be vagy, hogy folytassam. Az idegesség felüluralkodott rajtam, ezt észrevéve jelzett Kath, hogy nyugodjak le. Egy minden perfect kézjelet használva. Annál nincs is jobb, mikor félsz annyival elintézik, hogy ,,nyugi". Hát kösz, de ez nekem kevés. A szívem egyre hevesebben vert, de ez betudható volt a felpörgötségnek is.
Megtörtént a mindent megváltó jel... Tinus felállt, míg Marcus énekelni kezdett. Az egész számot előről. A kezükkel integettek a magasba és jobbra-balra hullámoztak vele. A tömeg Marcus-szal együtt énekelt, de nyugisan. A megszokott pörgős számból egy hiper lassú dal lett. Tinus is a végére bekapcsolódott hozzá.
-You know it's on tonight - énekelte és felénk hátrált. -
Do it like you need it
Baby don't be shy
Screaming if you feel it
Yeah it's on tonight
Do it like you need it
Baby don't be shy
I just wanna dance with you!(Dance with you)
I just wanna dance with you! - kiáltották együtt. Tinus még mindig felénk tartott, de a mi koreónkat követve. Ennek az egésznek semmi értelme nem volt... miért jön ide? Ez benne sincs... -
(Dance with you)
I just wanna dance with you!
I just wanna
I just wanna
I just wanna
I just wanna dance with you!
I just wanna
I just wanna
I just wanna
I just wanna dance with you! - mondta már mellettem. Elhalt a zene, nem jött következő... körülöttem mindenki leült. Kivéve Tinus és a tömeg. Felém fordult, az arcára ragasztott mikrofont lehajtotta, a szemembe nézett s nem szólt. Tekintete perzselte bőrömet. Nem tudtam szemébe nézni... lehajtottam a fejem s a fehér dzsekijén az apró ráncokat kezdtem pásztázni. Két gyűrődés egy boci fejet formázott, amin nagyon mosolyogtam.-Mi az? - kérdezte. Állam alányúlt és felemelte fejemet. Habozva, de ránéztem. Ő is mosolygott... az a mosoly mindent felülmúl... ahhw... Emily, szedd össze magad! Válaszolnod kell!
-Semmi - nyögtem ki végül. Megértően bólintott és elpirult. Kezét morzsolta... készül valamire.
-Emily Kay - emelte vissza szájához a mikrofont s megfogta a kezem. Az ujjai lágyan fonódtak enyéim köré. A szívem egy -vagy több- ritmust kihagyott. Izzadni kezdtem... kííínoos - Sza... szabad egy táncra? - kérdezte idegesen. Ha eddig nem voltam vörös akkor most...
-Tinus... - kezdtem volna, de az az arc nem engedett gondolkozni, de még, hogy szóhoz is jussak. Ilyet nem várhat el tőlem... ahjj... olyan édes és aranyos... aaahw... úgy éreztem, elkapott egy fangörcs, de rá kellett jönnöm, hogy ez már több. Istenem... szerelmes vagyok Martinus Gunnarsen-be...
-Hahóó. Emily-t hívja a Föld - szólt Marcus gépies hangon, mire mindenki nevetni kezdett. Elfintorodtam és sikerült összeszednem magam, ezzel a választ is eldönteni. Nem mintha ezen sokat kellene gondolkozni.
Sziasztok! Hát iken... ha tényleg két rész lett volna, akkor vége lenne, de úgy tűnik tudom még húzni.
Sajnálom ezt a fertelmesen nudli részt, de a romantika az most nem az asztalom. Remélem nem hat ki rá nagyon. Legyen folyti? Igen ez kérdés.Hagyj nyomot magad után és írjunk együtt történelmet!
Jázmin<3
ESTÁS LEYENDO
Szabad egy táncra? I. kötet
Romance,,Ha szereted elengeded." -tartja a mondás. Azonban biztos, hogy elengeded? Vagy foggal, körömmel harcolsz érte? A főszereplőnk Emily épp visszavonulóban van kedvenc hobbijától... a tánctól. Ezt azonban megakadályozza egy hatalmas felkérés. A felkér...