În acea seară, m-am întors in garaj să mă mai uit prin cutii. Am găsit niște haine drăguțe care au fost ale Miei și câteva fotografii de când erau toți mici.
Însă atenția mi se tot îndrepta spre cutia aceea din colț.
La finalul serii, chiar înainte să mă întorc în camera mea, am luat cutia cu mine.***
Cu o farfurie plină de fursecurile delicioase ale bunicii Shaw și o cană cu ceai, m-am băgat în pat.
Am luat în brațe cutia pe care am adus-o cu mine și am deschis-o.
În interiorul ei era un singur lucru care mă atrăgea cu adevărat.
Jurnalul bunici.
Am deschis din nou la prima pagină și am hotarat să citesc mai departe de unde am rămas.
Mă simțeam puțin de parcă făceam ceva greșit ca și cum ii invadam intimitatea bunicii dar sunt sigură că dacă aș fi întrebat-o de ceva de aici ea mi-ar fi povestit așa că am citit...
24 maiDragă jurnaule,
Astăzi a fost o zi obișnuită. După ce m-am intors de la școală, am mers cu Cole în centru să vedem cursele și după aceea am mers în locul nostru secret de lângă lac, care probabil că acum nu mai e atât de secret având în vedere că ți- am spus ție de el, dar am incredere in tine că o să îmi păstrezi secretul.
Mai era o însemnare scurtă cu câteva luni mai încolo.
14 august
Dragă jurnaule,
Asta a fost o zi foarte caldă în Michigan așa că eu și Cole am mers de dimineață să înotăm în lac. Ți-am mai spus vreodată că acela e locul meu preferat din lume? Ah, iar Cole?
Să fiu în locul meu preferat cu persoana mea preferată, a făcut ca asta să fie una dintre cele mai bune zile pe care le-am avut în ultimul timp.Apoi datarea sare înainte.
16 octombrie
Dragă jurnaule,
Au trecut 2 ani de când nu am mai scris aici. Mda, ai dreptate, acum am aprope 18 ani.
Sincer am și uitat de jurnalul acesta( fără supărare) , am dat de tine acum și am simiț că am nevoie să vorbesc cu cineva.
Il am pe Cole cu care pot să vorbesc orice dar acum e destul de târziu și nu vreau să încerc să ies din casă și să îl trezesc cumva pe noul iubit al mamei.
Ih! Noul iubit al mamei, e chiar mai rău decât ultimul ei iubit, acela era un nenorocit care nu făcea altceva decât să doarmă pe canapea toată ziua și să se uite la televizor in timp ce avea câte o bere în mână, dar cu el era mult mai bine decât cu Ray, care era acum noul iubit al mamei de aproximativ două săptămâni.
Ah, am precizat cumva că Ray, e un aufirist de drogat ?
Scrisul e fârcalit ca și când cineva ar fi încercat să acopere ceea ce scria.Poate că nu ar fi trebuit să scriu asta, dacă îl găsește cineva...dar de fapt ști ceva?
Să îl găsească și să știe că
NOUL IUBIT AL MAMEI
E UN AFURISIT
DROGAT !Rămân cu gura căscată și degetele mele țin de colțul paginii ca să o întoarcă și să citească mai departe dar ceva din mine nu mă lasă să fac asta.
Nu după ultimele cuvinte pe care le-am citit. Deșii mă roade curiozitatea, nu mă așteptam să descopăr așa ceva scris. Mă gândeam la niște gânduri inocente ale unei adolescente de 16 ani.
Inchid jurnalul și îl pun inapoi în cutie apoi bag cutia sub pat.
Sting lumina și îmi așez mai bine perna. Inchid ochii încercând să adorm dar în mintea mea se tot repetă acele cuvinte scrise cu litere îngroșate.
CITEȘTI
Am să te iubesc până la ultima suflare
RomanceMereu e mai mult decât pare a fi. Nu judeca niciodată după aparențe. Aceasta este ultima carte din seria Shaw Brothers, și totuși cred că ar putea să fie considerată prima. Le-ați cunoscut poveștile celor cinci frați din familia Shaw, până ș...