Capitolul 13

3.6K 327 15
                                    

   
       Alba- 17 ani

         Cole oprește în fața unei case din cartierul nostru. Ne dăm jos amândoi de pe motocicletă.
   Ridic o sprânceană spre el:
-Petrecere?
El ridică din umeri:
-Putem să nu mergem dacă nu vrei, dar am auzit că e băutura gratis și putem să ne distrăm pe seama pustanilor care beau prea mult și apoi vomită prin boscheți.
   Cole rânjește iar eu fac la fel:
-Vai dar ce divertisment distins!
  El imi întinde o mână:
-Orice pentru prințesa mea!
   Ii iau mâna și încep să râd când mergem spre casă.

    ***

    Două ore mai târziu și câteva shoturi mai târziu, mă chinui să sar peste un gard ca să intrăm pe o proprietate privată.
   Aterizez și mă clatin puțin iar apoi sare și Cole.
-Haide să mergem să ne așezăm acolo!
  Îmi indică cu mâna un loc în fața dar oricum e prea intuneric ca să vezi mare lucru. Știu că suntem intr-o curte pustie unde nu e nimic construit, e doar iarbă și pământ dar e un loc bun unde să privești stele și să îți limpezești gândurile.
   Mai fac un pas și piciorul îmi intră intr-o groapă. Cad în genunchi și încep să râd.
  Incerc să mă ridic dar cad din nou, de data asta în fund, ceea ce mă face și mai tare să râd:
- Alba, ce faci?
-Am căzut și nu mă pot ridica!
  Râd și Cole apare lângă mine. Îmi întinde mâna și încearcă să mă ridice dar își pierde și el echilibrul și ne rostogolim amândoi pe iarbă.
  Ne oprim abea când eu ajung cu jumătate de corp peste el.
   Ne uităm unul la altul și râdem, când râsetele încetează, Cole ridică o mână și imi așează o șuviță de păr după ureche.
   Il privesc în ochi și el mă privește pe mine, ai săi stralucesc.
  Degetele sale ii sunt încă pe obrazul meu și coboară încet până când îmi mângâie buza de jos.
  Mă uit spre buzele sale intredeschise și îmi aplec capul iar el și-l ridică până când buzele ni se ating.
   Respirația lui e caldă iar buzele moi. Îmi pune o mână pe ceafă iar eu îmi trec un picior peste corpul lui.
  Ne sărutăm câteva clipe până când realizez cu cine mă sărut.
  Mă retrag ușor și închid ochii sprijimdindu-mi capul de pieptul său.
-Cole...
  Expir zgomotos:
- Imi pare rău, eu...
-Hei!
  Degetele sale imi ridică bărbia și mă obligă să îl privesc în ochi:
-E in regulă. E de la băutură. Probabil era expirată sau ceva.
  După ce spune asta, zâmbește iar eu il iubesc pentru treaba asta. Il iubesc pe Cole pentru că e în stare să transforme până și un moment jenant în ceva bun. Ceva ce e doar o greșeală stupidă căreia nu o să îi dea nimeni importanță.
  Știu că sărutul acesta nu a fost nimic mai mult decât efectul băuturi. L-am vazut pe Cole mereu ca un fel de frate mai mare, cel mai bun prieten dar niciodată nu mi-aș imagina o altfel de relație între noi.
Il iubesc pe Cole și știu că o să îmi fie întotdeauna cel mai bun prieten.
-Vino încoace! Imi spune și mă trage spre el
  Ne întindem pe iarbă și ne uităm la cerul înstelat.
  Cel mai bun prieten pentru totdeauna.

Am să te iubesc până la ultima suflare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum