Alba - 17 aniCa in fiecare sâmbătă, plec cât de repede posibil de acasă. Fac o plimbare prin cartier și apoi merg acasă la Cole.
Unchiul lui îmi deschide cu o față care nu îmi spune dacă prezența mea îl deranjează sau nu, dar mă lasă să intru.
Merg în camera lui Cole și nici nu mă obosesc să bat la ușă. Așa cum mă așteptam, încă e în pat.
Îmi iau avânt și sar pe pat:
-Ah! Ce naiba?!
Il aud murmurând. Eu încep să râd:
-Trezește-te somnorosule! E deja 9!
- Trebuie să fiu la servici doar de la 10!
-Exact, e timpul să începi să te pregătești!
Il trag de pe pat și până la urmă îl conving să se dea jos și să meargă la baie. Eu merg în bucătărie și găsesc niște ouă în frigider așa că fac o omletă pentru noi doi și mai fac încă una pentru unchiul său.
Cole apare în bucătărie cu părul încă ud de la duș, îmbrăcat cu o pereche de blugi uzați și un tricou spălacit.
-Ai pregatit micul dejun?
Dau din cap iar Cole zâmbește când trece pe lângă mine. Mă pupă pe obraz și se așează la masă.***
Cole mă ia cu el la servici. La început suntem doar noi doi și Mick, care stă în biroul lui dar mai târziu, vine și Noah.
Lucrează fiecare la câte o mașină iar eu încep să îmi omor timpul cu câte ceva.
De pildă, la început îl rog pe Cole să îmi explice fiecare lucru pe care îl face dar mă plictisesc destul de repde și mă apuc să aranjez niște scule în trusă:
-Dacă vrei, te pot ajuta eu să te distrezi!
Imi spune Noah, apoi îmi face cu ochiul și rânjește. Eu încep să râd și scutur din cap:
-O să spun pas.
El ridică din umeri:
-Tu pierzi. Dar dacă te răzgândești, să mă anunți.***
La finalul programului, Cole e obosit și ne e foamea la amândoi așa că după ce mergem acasă la el ca să facă un duș și să se schimbe, mergem la restaurantul unde lucrez ca să mâncăm ceva.
Ruth ne dă mâncarea din partea casei așa că econsomisim ceva.
După ce mâncăm, ieșim din restaurant și ne îndreptăm spre josul străzii unde Cole a parcat motocicleta.
Chiar înainte să mă urc în spatele lui Cole, îmi ridic ochii și întâlnesc o pereche de ochi albaștrii care mă privesc de la distanță.
Un val de căldură imi trece prin corp. Ben Shaw mă privește de la intrarea în restaurant.
Înainte să apuce să mai facă vreo mișcare , mă urc în spatele lui Cole și el pornește.
Dar chiar dacă ne îndepărtăm, inima imi bate la fel de repede și nu îmi pot scoate din minte sărutul de ieri.
CITEȘTI
Am să te iubesc până la ultima suflare
RomanceMereu e mai mult decât pare a fi. Nu judeca niciodată după aparențe. Aceasta este ultima carte din seria Shaw Brothers, și totuși cred că ar putea să fie considerată prima. Le-ați cunoscut poveștile celor cinci frați din familia Shaw, până ș...