Capitolul 36

3.3K 319 2
                                    


Alba - 18 ani

6 luni mai târziu

-Alba! Avem o comandă nouă!
-Vin acum!
Strig eu din bucătărie.
Las cana gradată și plină de făină pe masă, îmi șterg mâinile de șorț și merg în camera principală.
Livi, șefa mea, îmi zâmbește când mă îndrept spre tejghea și întâmpin noua clientă:
-Bună ziua, cu ce vă pot ajuta?
-Aș vrea să comand un tort de ciocolată neagră....
Îmi notez tot ceea ce îmi spune clienta, îi spun data în care o să fie gata tortul și apoi mă întorc în bucătărie unde e adevarata mea muncă.
Seattle e cu siguranță alegerea perfectă. Am știut încă de acum 6 luni de când mi-am cumpărat biletul, am avut o presimțire bună când am citit numele acestui oraș și am avut dreptate.
Când am ajuns aici nu aveam nimic. În prima noapte am dormit la un motel și a doua zi am început să mă plin să exploreze orașul și să găsesc un loc de muncă.
Cumva am dat de Livi, care a terminat facultatea acum un an și de atunci lucrează la o cofetărie și s-a întâmplat să aibe nevoie de încă o angajată iar eu i-am demonstrat că mă încadrez în ceea ce îi trebuie ei.
Livi m-a ajutat să îmi găsesc și o chirie la un preț bun care e și în apropiere de cofetărie așa că pot să ajung ușor la servici.

La ora 8 seara îmi dau șortul jos, o salut pe Livi și plec.
Mă plimb pe străzile orașului până la lacul de la marginea orașului.
L-am descoperit acum două luni când alergam dimineața. Vin aici când am nevoie de liniște.
Vin aici când mă gândesc la Cole... sau uneori la Ben.
Eu și Ben ne-am trimis câteva mesaje și ocazional am vorbit la telefon dar nimic mai mult.
Nu eram încă pregătită să deschid alte subiecte sau să vorbesc despre viitor iar el îmi oferea spațiul de care aveam nevoie.

Încă îmi e dor de Cole.
Doamne...uneori îmi e atât de dor de el încât durerea pe care o simt în piept, îmi fură aerul din plămâni și pentru câteva clipe simt că mă sufoc. Dar apoi încep să respir din nou, trag aer din nou în piept și viața merge mai departe.
L-am iubit pe Cole și o să îmi fie dor de el mereu...o să îi duc dorul până la ultima suflare.

Am să te iubesc până la ultima suflare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum