Dedicat lui aceeasieu
— Ce ai mai făcut în acest weekend prelungit, exceptând faptul că ai uitat de existența mea şi a lui Lou? Allyson îşi dă ochii dramatic peste cap.
— Doamne, îmi pare rău, omule! încep să râd, aşezându-mi şuvițele rebele după urechi. Promit să te sun de acum în fiecare zi. pun mâna în dreptul inimii ca şi pecetluire a jurământului, iar ea îmi aruncă o privire tăioasă.
— Lăsând tachinarea între fete, cu călăritul cum stai? Lou tastează ceva pe laptop-ul micuț pe care îl cară întotdeauna după el.
— La ce te referi? îl întreb repede, privindu-mi din nou telefonul pentru a verifica ora. Aiden trebuia să ajungă de zece minute.
— Nu ştii? şatenul se încruntă. Competițiile anuale încep peste trei săptămâni. se încruntă şi mai adânc, mijindu-şi ochii la ecranul dispozitivului.
— Poftim? ridic uşor enervată vocea. Ce competiții? vreau să trag laptop-ul spre mine, dar Lou mă plesneşte peste mână.
— Pe laptop-ul meu nu pune nimeni mâna. se strâmbă, lucru care mă scoate din sărite, dar într-un final spune ceea ce mă interesează. Campionatul Mondial de Echitație şi Dresură se desfăşoară în perioadă 11 octombrie 2018-14 iunie 2019. Etapa Regională- 11 octombrie, Etapa Statală-29 noiembrie, Etapa Națională- 26 martie, Etapa Mondială- între 10 şi 14 iunie. încheie, iar eu rămân cu gura larg deschisă.
Caleb mi-a spus ceva despre nişte competiții, dar în niciun caz nu m-am gândit la interanționalele pe care le urmăresc de ani de zile pe internet. Eu şi tata intram într-un fel de transă din care nu mai ieşeam ore bune atunci când concursurile erau transmise în direct. Îmi amintesc de parcă s-ar fi întâmplat ieri: eu, tata, laptop-ul şi, normal, caietul cu pariuri. Împreună aveam un mic obicei de a pune pariuri când venea vorba de o competitie. Fireşte că el câştiga aproape de fiecare dată, dar niciodată nu m-am lăsat descurajată de asta.
Mă trezesc din visat atunci când mâinile mici şi reci a lui Allson mă prind de încheieturi.
— Eşti bine? mă întreabă blând.
— Eu îl ajut pe Caleb cu călăritul, iar el pe mine cu dresajul. vorbesc repede, dar slab, iat cei de lângă mine rămân cu ochii larg deschişi.
— Ce face? Allyson aproape țipă cuvintele şi îmi vine să o pocnesc.
— Eu şi Caleb formăm o echipă. Ne ajutăm reciproc. murmur, analizând posibiltățile.
CITEȘTI
Una La Un Milion (Pauza nedeterminata)
Genç KurguFostă campioană internațională la călărie, nevoită să îşi ascundă dorința de a se mai întoarce în şa din cauza mamei pe care o consideră vinovată pentru moartea tatălui ei. Ea nu crede în destin. Ea e realistă. Totuşi destinul îi face de petrecanie...