6.

8.8K 207 1
                                    

Během včerejška jsem se přichystala na celý dnešní zásnubní ples. Dnes jsem celý den zalezlá ve svém pokoji a čtu si. Na chodbě slyším hlasy. Je to má matka a další lidé, kteří připravují dnešní zásnubní večírek. Matka mi včera řekla, že to musí být dokonalé, protože si nesmíme udělat ostudu u rodiny McCannů. Budu mít na sobě dlouhé, světle růžové šaty. Neptala jsem se matky, pouze jsem jí to oznámila. Dříve mi musela róbu schválit, ale to jsem od mého návratu pozměnila. Vždy si róbu budu vybírat sama. Oznámila jsem jí i to, že to tu chci mít vyzdobené do bílých barev a světle růžové, jako jsou moje šaty. Nic nenamítala. Nejspíše zjistila, že to nemá smysl. Večer jsem taky připravila večerní menu. Má matka sice chtěla něco namítnout, ale rychle jsem ji umlčila. Když už se musím vdávat, tak to chci mít podle svých představ. Alespoň trošku se chci cítit šťastná.
Dnes ráno zamnou přišla i Pheobe, Amanda a Johne. Popřáli mi k mým 19tým narozeninám. Od Pheobe jsem dostala velký obraz, který je udělán z mnoha malých rámečků, ve kterých jsou naše nejrůznější fotografie. Tak moc se mi ten obraz líbí, že jsem se z toho úplně rozbrečela. Pheobe mi opravdu bude chybět. Díky tomuto obrazu ji budu mít u sebe i v Chicagu. John mi namaloval obrázek, kde jsem já, Pheobe a John. Hrajeme si na zahradě a kopeme do míče. Bylo to roztomilé. Amanda mi připravila chutnou snídani do postele, která se skládala z palačinek a kávy. Dále jsem dostala deník do kterého si budu moc zapisovat mé pocity z Chicaga.
Chvíli po poledni zamnou přišel i Alex s Gabem. Popřáli mi k narozeninám a chvíli si semnou povídali. Zjistila jsem, že dole v domě panuje naprostý chaos, protože ještě nic není hotové. Byli rádi, když se na chvíli mohli schovat v mém pokoji.

V 17:30 si pro tebe přijdu do tvého pokoje. Očekávej mě. – Jason

Blikla mi SMS na mém telefonu. Kde vzal Jason moje telefonní číslo? Po přečtení zprávy se lehce usměji a vrátím se zpět ke čtení knihy. Chvíli po čtvrté hodině odpolední se vydám do koupelny, abych se osprchovala a mohla se připravovat na dnešní večírek.
Vlasy jsme si pouze nakulmovala a na tvář použila minimum make-upu.

Přesně v 17:30 někdo zaklepe na dveře od mého pokoje. Zvednu se z postele, na které jsem doposud seděla a vydám se ke dveřím. Když je otevřu, vyskytne se mi pohled na Jasona, který má na sobě černé kalhoty s černou košilí. Černá jako jeho černá duše, pomyslím si. Všimnu si, že v ruce drží velký puget bílých růží a bílou krabičku.
„Ahoj." Pozdravím ho a odstoupím ode dveří, aby mohl vstoupit do mého pokoje. Při vstupu si prohlédne můj pokoj a poté přesune svůj pohled na mě. Projede si mě od hlavy až k patě až mi z toho opět proběhne mráz po zádech.
„Jsi nádherná." Zašeptá. Nikdy jsem nedostala žádný kompliment, proto mě to zahřeje u srdce a já se lehce začervenám.
„Děkuji." Přesunu svůj zrak z podlahy na mého budoucího manžela.
„Všechno nejlepší Ell." Podá mi velký puget růži, které tak miluji. Vezmu si od něj puget růži a poděkuji. Přesunu se do koupelny, která je propojena s mým pokojem. Naleji do vázy vodu, do které dám poté puget růží. Vázu postavím na svůj noční stolek a otočím se zpět na Jasona. On ale nestojí, klečí na jednom koleni a v rukou drží otevřenou krabičku, kde se třpytí prstýnek, který je vyroben z bílého zlata a uprostřed se nachází perla. Je nádherný, protože je jednoduchý, tak jak jsem si představovala. Nechtěla jsem prsten s diamantem.
„Všiml jsem si, že nosíš pouze perly, proto jsem ti odmítl navléknout prsten, který koupili naši otcové. Vybíral jsem ho sám." Řekne hrdě.
„Vybral si dobře Jasone. Je nádherný." Pochválím ho.
Jason se pousměje. To mě zarazí. To je asi poprvé, co ho vidím se usmát. Z toho nepatrného úsměvu se mi podlamují kolena, ale ustojím to.
Jason vyndá prstýnek z krabičky a nandá mi ho na můj prsteníček. Postaví se a lehce mě políbí na rty. Neotálím a přitáhnu si ho za lem jeho košile blíž, tím také prohloubím náš polibek. Začneme se líbat, tak jako včera v otcově pracovně. Když nám začne docházet kyslík tak se od sebe odtrhneme. Oba dva lapáme po dechu a díváme se navzájem do očí. Jeho oči opravdu vypadají jako dvě karamelky.
„Měli bychom jít. Večírek je v plném proudu a v šest hodin se podává večer." Zašeptá blízko mých rtů. Lehce přikývnu.
„Drž se prosím, co nejblíže u mě." Chytne mě za ruku a podívá se na mě přísným pohledem. Všechna romantika náhle vyprchá. Je tu zpátky tvrdý Jason.
„Ano, budu se držet u tebe." Odpovím a vydám se s ním, ke dveřím od mého pokoje.

Dole se to hemží nejrůznějšími lidmi, kteří mají na sobě společenské oblečení. Když nás zahlédnou, jak jdeme s Jasonem po schodech, tak začnou všichni tleskat. Jason se zastaví na schodech a usměje se. Když ho vidím se usmívat, tak to donutí i mně. Podívám se do davu, kde spatřím mou matku, otce, Pheobe, Johne i Gaba s Alexem. V dáli zahlédnu i mé sestřenice, Alici a Edith. K Jasonovi přijde číšník a nabídne mu šampaňské. Jason pusutí mou ruku a z tácu vezme dvě sklenky, ve kterých je nalité růžové šampaňské. Jednu sklednku podá mě a ruhou si nechá on sám.
„Jsem rád, že jste přišli na náš zásnubní večírek, kde oslavíme mé zasnoubení s touto nádhernou ženou." Jason se podívá na mě. „Jsem velice rád, že si ji mohu vzít a že souhlasila o mé požádání o její ruku. S touto nádhernou ženou, Eleanorou Blackovou, povedeme v budoucnu mou firmu, která mi přepadne po mém otcovi. Bude mi stát po boku, až dokonce mého života a já jsem za ní nesmírně rád." Usměje se na mě Jason a já mu pohled oplatím. „Nyní se napijme na mou drahou budoucí manželku." Pozvedne Jason svou sklenku a lehce upije svého šampaňského. Jeho gesto zopakuji a podívám se do davu. Není tu moc lidí, ale tak nebo tak tu nikoho neznám. Celkem smutné, když je to můj zásnubní večírek.
„Nyní bych vás rád pozval ke stolům. Bude se podávat večeře." Prohlásí Jason a pomalu semnou začne scházet ze schodů.
Přesuneme se do jedné z místností, kde má otec jinak zasedací místnost, ale nyní se z ním proměnila Jídla, tak pro 40 lidí. Spolu s Jasonem usedneme do čela velkého stolu. Na stole se nacházejí bílé a světle růžové růže a je prostřeno pro následující večeři. Na stole může spatřit i srdíčka, která jsou vyrobena z nejrůznějšího materiálu, a tak dodávají pro tento večer ještě větší romantickou atmosféru. Hlavně, aby tento večírek dopadl dobře, Pomyslím si.
A hostina může začít.

Secret✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat