Neměla jsem vůbec hlad, a tak jsem se jídla skoro vůbec nedotkla. Vedle mě seděla Pheobe, která momentálně do sebe ládovala lososa s americkými bramborami. Já jsem raději sáhla po sklence, kde jsem měla nalité šampaňské.
„Neměla by si tolik pít." Zašeptá mi Jason do ucha a lehce se otře rty o mé ucho. To mi způsobí husí kůži po celém těle. Podívám se na něj a usměji se.
„To mi teď budeš říkat, co mám a co nemám dělat?" Vyprsknu potichu.
„Ne, ale nebylo by dobré, kdyby si se opila na našem zásnubním večírku." Měl jistým způsobem pravdu.
„Vezmi si alespoň trochu ovoce, ale prosím, jen něco sněz. Bude ti pak z toho vína špatně." Zašeptá směrem ke mně.
„Zajisté, můj budoucí manželi." Usměji se na něj sladce a znovu uchopím do svých rukou sklenici šampaňského.Zbytek večera probíhala vcelku dobře. Jason si povídal s několika muži o obchodech a já seděla na židli a popíjela své šampaňské.
„Doprovodím tě do postele." Přistoupil ke mně Jason, kdy hodiny odbily dvě hodiny ranní. Necítím se vůbec unaveně, spíše plná energie.
„Ne, ještě nechci jít." Prohlásím, ale trochu se mi plete jazyk. Asi jsem to s tím vínem lehce přehnala.
„Eleanoro!" Přimhouří na mě své karamelové oči, ve kterých vidím náznaky vzteku.
„Ale prosím tě, miláčku, přece se nebudeš hned čertit." Pohladím ho po tváři a u toho se zachichotám.
„Kolik si toho vypila." Řekne Jason přes zaťaté zuby a odstrčí mou ruku z jeho tváře.
„Hodně můj milý." Opět se zachichotám.
„Půjdeme do postele ano?" Řekne Jason jemně.
„Hm, pokud půjdeš semnou." Zakousnu se lehce do mého spodního rtu.
„Pojď." Nabídne mi svou ruku, kterou hned přijmu a vydám se za ním.
Když vstoupíme do mého pokoje, tak zavře dveře a pomalu přistoupí ke mně.
„Pomůžu ti se převléknout do pyžama, a pak půjdeš do postele. Ano?" Zeptá se mě.
„Ano." Špitnu. Citím se už normálně. Všechen alhokol, jak kdyby ze mě vyprchal, díky této chvíli.
Otočím se k němu zády, aby mi mohl rozepnout mé šaty. Uchopí zip a pomalu mi rozepne šaty. Ty se hned ocitnou u mých chodidel, protože jsem měla na sobě šaty bez ramínek. Dlaněmi přejede přes má holá ramena a mně naskočí husí kůže. Nyní jsem před Jasonem jen v kalhotkách, které jsou krajkované. Podprsenku jsem si pod šaty nebrala. Slyším, jak se Jason trhaně nadechuje a mně to začíná být nepříjemné. Nikdy jsem před mužem nebyla odhalená. Jason si mě otočí čelem k sobě a já si instinktivně zakryji svá odhalená prsa.
„Nemusíš se stydět. Jsi nádherná." Pohladí mou načervenalou tvář.
Své ruce pomalu spustím podél mého těla a pohled rychle sklopím na své palce u nohou.
„Ell, podívej se na mě." Řekne jemně Jason. Pomalu zvednu pohled na něj. Jsem červená jako jahoda.
„Jsi nádherná ano?" Pohladí mě po rameni.
„Dobře." Špitnu. Otočím se k němu zády a přetáhnu přes sebe košilku, která byla připravená na mé posteli. Dojdu do koupelny, kde si rozpustím vlasy, které učešu. Odlíčím se a vyčistím si zuby. Vrátím se zpět do pokoje, kde si hned vlezu do postele pod peřinu a podívám se na Jasona. Stojí pořád na stejném místě jako předtím, ve stejné poloze a upírá na mě svůj pohled.
„Pokud chceš, tak si můžeš lehnout ke mně." Nabídnu mu. Co jsem to vlastně řekla, že si může lehnout ke mně do postele? Asi jsem měla toho šampaňského opravdu hodně, protože bych tuto větu asi za střízlivá nevyslovila.
„Dobře, ale odejdu hned, jak usneš." Souhlasí Jason.
Posunu se na své posteli, abych udělala Jasonovi místo a otočím se na bok, abych na něj viděla. Deku si přitáhnu až k bradě, aby mě neviděl v té saténové košilce. Stydím se. Určitě viděla krásnější ženy, které mají lepší prsa a zadek než já. On je zkušený. Určitě spal s moha ženami, ale pro mě je to všechno nové.
Jason si sundá boty a lehne si ke mně do postele. Obejme mě okolo ramen a já si položím hlavu na jeho vypracovanou hruď.
„Povídej mi něco." Zašeptám směrem k Jasonovi.
„Co by si chtěla slyšet?"
„Něco o tobě, prosím."
„Nemám ti o sobě, co říct." Pohladí mě Jason po hlavě.
„Kolik ti bylo, když jsi poprvé zabil člověka?" Jason je prý známý tím, že dokáže člověka zabít holýma rukama. Říkala mi to Pheobe, že to říkal otec jednomu z našich mužů. Pheobe neumí lhát a často poslouchá za dveřmi od otcovy pracovny. Zatím ji nenachytal, tak snad to tak bude ještě dlouho. Otec by určitě vyváděl.
„Bylo mi 13 let." Rychle zvednu hlavu z jeho hrudě a zděšeně se na něj podívám.
„Eleanoro, je to normální. Otec nás to učí už od narození. Chce, abychom byli krutý. Žádná láska ani city. Udělal z nás, to co chtěl. Nemilosrdné syny."
„A ty chceš být krutý?"
„Ano. Chci. Chci, aby měli z budoucího bosse respekt, jako mají z mého otce. Budu mít na starost mafii skoro v celé USA. Budu mít pod sebou lidi, kteří musí poslouchat."
„Aha." Zamumlám. Má tak černé srdce, tak černou duši. Nikdy nebude milovat.
„Musím být příkladem mým mužům, kteří budou reprezentovat naší mafii. Nesmí to být bábovky."
„Kolik si měl žen?" Chci to vědět. Chci vědět, kolikátá budu.
„V posteli jsem jich měl okolo dvaceti. Vztah jsem nikdy neměl. Vztah je pro slabochy." Přes dvacet žen v posteli? A co že to říkal? Vztah je pro slabochy? Je opravdu takový, jak říká. Muž bez srdce jako jeho otec?
„Kolik ti bylo, když jsi s někým poprvé spal?" Ani nevím, proč to chci vědět. Už takhle se mi zhnusil.
„Bylo mi taky 13náct. Je to vlastně jedna z tradic, jak se dostat do gangu. Otec najel dvě ženy, které mi ukázala jak na to a co mám dělat. Tahle to udělal i u Jaxona."
„Tradice?" Řeknu s odporem v hlase. To je odporná tradice. Najmout kurvy, aby vás přepravily o panictví.
„Jedna z mnoha. Musíš zabít člověka před očima bosse. Přijít o panictví. Nechat si vytetovat naši značku k srdci. Projít výcvikem, který zakončíš zkouškou, u které je i boss a mnoha dalších."
„Vytetovat značku?" Vždycky jsem chtěla mít tetování. Líbí se mi inkoust na kůži, ale my ženy v mafii to mám zakázané.
„Je to srdce a uprostřed je pistol, pod srdcem je napsáno Familie. Toto tetováni se nachází vždy hned vedle bradavky na prsu. Tuto značku má každý, kdo patří k nám. Samozřejmě, že jen muži." Prohlásí Jason.
„Taky bych chtěla tetování." Prohlásím.
„To nepůjde." Zasměje se Jason.
„Teď už spi." Dodá a pohladí mě po tváři.
„Doboru noc." Prohlásím a lépe se uvelebím v jeho náruči.
„Dobrou noc Eleanoro." Dá mi pusu na čelo a druhou ruku na mé břicho.
Pomalu mě pohlcují sny...
ČTEŠ
Secret✔️
FanficNeměla jsem ráda svůj život. Chyběla mi milující rodina. Otec byl pořád v práci nebo zavřený ve své pracovně a matka se starala o všechny plesy, které konal můj otec. Já jsem si musela postačit se svou mladší sestrou Pheobe a mladším bratrem Johnem...