38.

6.6K 157 7
                                    

„Pheobe, vezmi prosím Johna dolů do obýváku, prosím." Otočím se s prosbou na mou sestru.
„Chci to slyšet? Co udělal?" Začne se vyptávat.
„Pak ti to řeknu." Podívám se na ní prosebně a ona mě poslechne. Zvedne se z postele, chytne Johna za ruku a odchází. Když zavře za sebou dveře. Otec si odkašle.
„Asi už víte, co se stalo?" Podívá se na mě.
„Ano." Vyštěknu.
„Frederico, byla unesena Číňany." Pustí se do toho matka. „Měl ses taky zapojit." Zaprotestuje.
„Zapojil jsem se."
„Vždyť si naší dceři nepomohl." Protestuje dál.
„Ale pomohl. Měl chcípnou Jason!" Zavrčí a začne pochodovat po ložnici.
„Jak to mluvíš, Frederico? Je to manžel naší dcery. Je to naše rodina." Matka se nikdy neodhodlala jít proti našemu otci, až dnes.
„Myslíš, že jsem ho do rodiny přijal?" Zasměje se otec pohrdavě.
„Přijal si ho do rodiny v té chvíli, kdy jsi si podal s Jeremym ruce, že se naše děti vezmou."
„A víš, za jakým účelem?" Zapojím se do konverzace. Jason stále sedí vedle mě a mlčí.
„Spojenectví, Ell. Už jsem ti to říkala. Jeremy potřeboval pomoc s Rusy a my zas s Číňany."
„Mami, ty to opravdu nevíš?" Můj otec jí neřekl pravdu. Celou dobu žijeme obě dvě ve lži.
„Co nevím?" Zeptá se mě nechápavě.
„Jsem členem Čínské i Ruské mafie." Odpoví ji otec.
„Frederico!" Zhrozí se má matka a začnou se jí lesknout oči.
„To není prvada, že ne? Že si děláš legraci Frederico?!" Zahřmí má matka.
„Je to pravda." Odkývá jí to otec.
„Co to má dočinění s Ell?"
„Když se spojili dvě velké mocnosti, jako je Čína s Ruskem a připojila se k nim i Anglie, tak takhle mohou dosáhnout i toho, že dostanou Ameriku." Vloží se do konverzace Jason. Je klidný a drží mě celou dobu za pravou ruku.
„Ale vždyť... takže teď to znamená, že se přidalo i tvé území k nim?" Zeptá se ho má matka.
„Ne. Musel bych podepsat s nimi smlouvu. Ale v naší smlouvě o sňatku bylo něco, o čem nevěděl ani můj otec. Pokud s Ell do dvou let od svatby zplodíme potomka, tak Ell je manželka Huonga a patří Čínské mafii."
„Ne!" Zakřičí matka a začne hlasitě vzlykat. „Má dcera patří Číňanům." Řekne mezi vzlyky.
„Huong je mrtvý." Poví ji Jason.
„Co se bude teď dít?" Zeptá se matka.
„Smlouva se tím ruší, když je mrtvý. Spálil jsem i tu část smlouvy, která potvrzovala to, že by se Ell stala ženou Huonga. Ale stále zůstává to, že Rusko je spojeno s Čínou a s Anglií. Jsou teď proti Americe, Kanadě a Itálií." Vysvětlí Jason.
„Jak mi to vysvětlíš ty, Frederico?" Otočí se má matka na mého otce plná hněvu.
„Bral jsem to, co bylo nejlepší." Pokrčí ledabyle rameny.
„Do Anglie se vracíš sám." Řekne má matka.
„Vracíte se semnou!" Zvýší hlas můj otec.
„Ne. Podám rozvod. S Pheobe a s Johnem zůstaneme zde v Chicagu."
„A kde budete žít?" Zeptá se jí pohrdavě.
„Zůstane tady." Odpovím mu. Nečekal to. Věděl, jak vycházím s mou matkou, ale náš vztah se trochu změnil. K lepšímu.
„Nemáš žádné peníze." Přimhouří na matku oči.
„Mám. Šetřila jsem si a mám našetřeno na nový dům, tak i na další věci."
„A kde chceš brát další peníze? Hm? Celý život jsem tě živil!"
„Půjdu pomáhat Pattie do salónu." Odpoví mu matka klidně. Chvíli se mu ještě kouká do očí, ale pak svůj pohled odvrátí na mou maličkost.
„Nevadí, že tady chvíli zůstaneme?" Zeptá se nás.
„Naše dveře jsou vždy otevřené." Pousměje se na ní Jason.
„Děkuji, Jasone."
„Pane Blacku, veškeré smlouvy s vámi ruším. Nyní už nejsme spojenci. A vypadá to, že už ani členem rodiny." Stoupne si Jason naproti mému otci.
„Myslím, že tady už vaše práce skončila." Jason otevře dveře od ložnice a pobídne ho.
„Jak myslíte." Zavrčí a ložnici bez dalšího slova opustí.
„Moc se omlouvám, Jasone." Zvedne se má matka ze židle.
„Neomlouvejte se. Je to v pořádku. Ell i naše dítě je v pořádku, a to je teď hlavní." Odpoví ji Jason.
„Jsem za Vás ráda děti." Usměje se na nás. „Půjdu dolů za Pheobe a Johnem. Vysvětlím jim to."
„Pošleme pro vaše věci do hotelu." Řeknu jí.
„Děkuji." Naposledy se usměje a také ložnici opustí.
„V pořádku?" Sedne si ke mně zpátky Jason.
„Jsem ráda, že to takhle dopadlo a můj otec nedělal nějaké velké scény. Mojí matce bude akorát trvat to, než to všechno pobere. Budu si s ní muset ještě o tom promluvit, aby vše pochopila, jak to je."
„Jo, toho jsem si všiml. Tvá matka se z toho dostane."
„A jak se má naše malé?" Začne mě hladit na břiše.
„Řekla bych, že dobře." Položím svou ruku na tu jeho.
„Myslela jsem, že se ti to nebude líbit." Povím mu.
„Co by se mi nemělo líbit?" Zeptá se mě nechápavě.
„Že jsem těhotná."
„Bál jsem se toho, ale zjistil jsem, že ty jsi ta pravá, že s tebou založit rodinu chci." Usměje se na mě.
„Jasone." Zajíknu se.
„Ell, venku je stále velké nebezpečí. Stále mám spoustu nepřátel, ale já slibuji, že vás oba dva ochráním. Musel jsem to držet v tajemství, protože kdyby zjistil, že ty jsi má slabina, tak by tě okamžitě zabili, ale já chci, aby všichni věděli, že jsi má a že tě miluji." Řekne mi upřímně a hladí mě na tváři. Přestávám dýchat. On mi řekl, že mě miluje. Ten Jason McCann, který měl černou duši a srdce. Je stále znám jako velký zabiják, mi nyní vyznal city.
„Taky tě miluji." A políbím ho na rty. Je to dlouhý a procítěný polibek. Je to polibek s mým manželem. S otcem dítěte, kterého budu ještě několik měsíců nosit pod srdcem, než tu bude s námi. Jsem jeho velké tajemství, které už nechce držet v tajnosti.

Hi girls,
tak nás příště poslední kapitola ve formě epilogu.
xxAdélxx

Secret✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat