36.

5.9K 163 6
                                    

Jason ztuhne a přestane v přeřezávání provozu, který mám okolo zápěstí. Zaregistruji, že i Jaxon přestal v osvobozování Jazzy. Jen muž, který přiběhl s Jaxonem, dokázal rychle reagovat a míří zbraní na árijce.
„Rád tě vidím Jasone." Řekne árijec a začne se pomalu přibližovat směrem k nám.
„Radost není oboustranná." Odpoví mu Jason.
„Měla si docela štěstí, drahá Ell. Tvému manželovi to pěkně trvalo. Zbývalo mu už jen 5 hodin. Myslel jsem, že to nestihne a ty budeš má, ale to přeci jen stihnul." Zamračí se na Jasona.
„Ty ses opovážil sáhnout na mou ženu?!" Zakřičí Jason a napne se vztekem.
„Zatím ne." Zakroutí hlavou árijec.
„Nikdy tvoje nebude." Zatne Jason pěsti a zaskřípe zuby. Nikdy jsem ho ještě takhle neviděla. Tak naštvaného. Je to můj manžel, kterému věřím a kterého miluji, ale teď mi nahání trochu strach.
„Mířím na tebe McCann. Můžu tě kdykoli odpálit a ona bude moje." Přesměruje zbraň na mě a vycení na ty své zkažené zuby. V tu chvíli zatajím dech. Vystřelí?
„Miř laskavě na mě!" Vykřikne Jason. Ach, Jasone ne. Prosím, jen to ne.
„Stejně budeš moje, Eleanoro. Nedošlo ti to? Když tě Jason přijde zachránit, tak ho zabiju. Pamatuješ?" Zeptá se mě.
„Ano." Zachraptím.
„Ale víš, co ti nedošlo?"
„Že stejně budu tvoje, protože můj manžel bude mrtvý." Odpovím mu. Proč mi to v tu chvíli hned nedošlo?
„Chytrá holka." Zasměje se, ale nepřestává mířit na mého manžela.
„Pověz mi, štve tě to, že je teď Jason nejmocnějším bossem na světě nebo v tom je něco víc?" Zeptám se ho.
„O to vůbec nejde!" Vypění a zamíří opět na mě.
„Tak o co jde?"
„Ve světě jsou tři velké mafie. Americká, která se dělí na USA a Kanadu. Ruská a Čínská."
„A co Anglie?" Skočím mu do řeči.
„Anglie? Ty to nevíš?" Podívá se na mě nechápavě árijec.
„Co bych měla vědět?"
„Anglie spadá pod nás. Pod Čínskou mafii."
„To nedává smysl. Můj otec mě provdal, aby mu Jeremy pomohl. Otec si s vámi nevěděl rady, zatímco Jeremy ano."
„To byla jedna velká lež. Jeremy vždycky bojoval s Ruskou mafií, ale my jsme s Ruskou mafií přátelé a Anglie spadá pod nás. Spojili jsme se před deseti lety. Proto tvůj otec ví, jak na Ruskou mafii. Umí s nimi vyjednávat."
„Tak proč můj otec prohlásil, že má problémy s vámi?"
„Aby si našel důvod spojenectví."
„Ty jsi to věděl?" Přesunu svůj pohled na klečícího Jasona.
„Nevěděl, ale něco jsem začínal tušit, že s tvým otcem není něco v pořádku. Když jsem mu volal, že tě unesl gang Huonga, tak vůbec neprojevil zájem. Bylo mu to jedno a na pátrání se vůbec nepodělil. Řekl mi, že budeš v pořádku. V tu chvíli jsem se o to moc nezajímal, co se děje s tvým otcem. Jen jsem chtěl, abys ty byla v pořádku a to znamenalo, rychle tě najít."
„Kdy se uzavřela smlouva o našem sňatku?"
„Před devíti lety. Na tvé 10. narozeniny. Mně bylo 13. Byl jsem už součástí gangu." Pohladí mě po kloubech prstů a ruku mi položí na stehno.
„Celou tu situaci nechápu." Zavrtím hlavou a podívám se na árijce.
„Ach, holka, ty jsi marná." Zasměje se.
„Váš sňatek s Jasonem měl získat veškeré území, které patří McCannovi. Když ti byli tři roky a mě v té době bylo 30., uzavřel jsem s tvým otcem dohodu. Když ti bude 18. let provdáš se za mě a staneme se spojenci. Jenže v pozdějších letech se McCannův gang začal rozrůstat a s ním i území, které mu náleželo. Změnili jsem tedy dohodu. Stali jsem se hned v tu chvíli spojenci. Pak tvůj otec nabídl spojenectví McCannovi. Jednalo se o pouhou pomoc s jinými gangy a nejednalo se o spojenectví. Což se mi moc nezamlouvalo. Chtěl jsem získat USA. A tak se nakonec tvůj otec s McCannem dohodl, že pokud do dvou let po svatbě spolu zplodíte potomka, tak nastane i spojenectví. Potomka jste zplodily, ani ne do jednoho roku od svatby. Začali jsme s tvým otcem jednat. Zabili jsme Jeremyho, i když jsme chtěli zabít Jasona, ale tohle bylo lepší. Tebe jsme unesli. Jason si pro tebe přišel a já ho můžu zabít. Díky tomu, že jste teď zplodili potomka, tak se vyplnilo i to, že se gangy spojili. Takže teď už jsme jedna velká velmoc a v čele jsem já. Získal jsem to, co jsem chtěl. USA a tebe." Vysvětluje árijec.
„Jasone?" Oslovím ho rozklepaným hlasem. Věděl to?
„Věděl jsem jen o tom, kdy byla podepsaná smlouva, a za jakým účelem. Za účelem výpomoci. O žádném potomkovi ani o spojenectví s Čínskou mafií nic nevím." Odpoví mi Jason na nevyslovenou otázku.
„Dá se z toho nějak dostat?" Musí to jít. Jsem těhotná s Jasonem. Chci,aby Jason vychovával našeho syna nebo naší dceru. Čeká nás toho ještě hodně. Ale já nemůžu přijít o něco, na čem mi nejvíc záleží. Nemůžu přijít o Jasona.
„Nevím." Zamračí se Jason a podívá se na Jaxona.
„Nedá. McCann je už předem mrtvej a ty jsi moje." Ušklíbne se árijec.
Podívám se na Jazzy, která po sklopenou hlavu a tiše vzlyká. Jaxon stojící vedle ní si vyměňuje oční kontakt s Jasonem a mužem, který k nám patří. O co se snaží? Jaxon se koukne na hodinky, které má levé ruce a ukáže na prstech 3. Tři? Co to znamená?
A za chvíli se ozve velká rána, rychlé kroky, které jdou slyšet ze shora.
„Co je to?!" Vykřikne árijec a začne střídavě mířit zbraní na mě, na Jasona, na Jaxona a na našeho muže.
„Moji muži." Ušklíbne se Jason. To árijce vyleká a on začne být ještě víc nervózní. To dá Jasonovi čas, aby si mohl rychle stoupnout a vyndat svou zbraň, kterou má za opaskem. Namíří na árijce a střelí ho do nohy. Než stihnout zareagovat árijcovi muži, oba dva jsou zastřeleni Jaxonem. Árijecovi se podlomí poraněná noha a spadne na zem. V ruce stále drží zbraň, která míří na mě, ale víc se zajímá o poraněnou nohu, která ho bolí.
„A teď kdo je nahranej co?" Zasměje se Jason a míří dál na árijce.
„Nemyslím si." Usměje se sladce árijec. Koukne se na mě a vystřelí. Kulka bohužel zasáhne cíl. Mě. Do břicha. Do mého bodíka.

Hi girls,
poslední dobou moc nestíhám, tak se moc omlouvám, že jsem teď nepsala. Snad jste si užily kapitolu!
xxAdélxx

Secret✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat