„Ty pořád spíš?" Zhrozí se má matka.
„Ehm.. nechte mě spát." Zavrčím a zahrabu se víc do své peřiny.
„Ale notak, Eleanoro. Dneska je tvůj den." Zatleská matka.
„Ale já chci ještě spát."
„Vždyť už je devět hodiny ráno. Za čtyři hodiny máš být už u oltáře."
„Ok. Už vstávám." Povzdechnu si a vyhrabu se z postele.
„Za chvíli přijde kadeřnice i vizážista. Běž se rychle umýt a nasnídat." Řekne a pomalu opustí pokoj.
Přesunu se do koupelny, kde se vykoupu a vyčistím zuby. Za pár hodin už nebudu Eleanora Black, ale Eleanora McCann. Už navždy budu Jasonova a všichni to budou vědět. Budu manželka budoucího bosse a přestěhuji se do Chicaga. Celou dobu se snažím na to nemyslet, ale trápí mě to. Nechám tu svou rodinu. Nebudu v Chicagu nikoho znát. Jen Jasona, Jazmyn a Grétu.
„Ell, jsi už hotová?" Zaklepe na dveře od koupelny Pheobe.
„Jo. Už jdu."
Když vyjdu z koupelny, na posteli sedí Pheobe a vedle sebe má tác se snídaní.
„Gréta ti připravila snídani. Lívance se sirupem a čaj." Poví mi má sestra.
„Je laskavá, ale na jídlo nemám ani pomyšlení."
„Musíš se najíst. Nesmíš u oltáře omdlít."
„Pheobe, já vážně nemám hlad."
„Ale máš. Dělej nebo zavolám matku."
„Dobře. Sním to." Povzdechnu si a sednu si k ní na postel. Na klín si položím tác s jídlem a začnu jíst.
„Těšíš se?" Zeptá se mě Pheobe.
„Na co bych se měla těšit?"
„Na svatbu."
„Ani moc ne. Jsem nervózní. Co když zakopnu? Nebo se něco pokazí."
„Neboj se. Otec tě bude držet a ty nezakopneš. Ani se nic nepokazí. Strávily jsem na tom tolik času. Vše je naplánované do detailu, vše bude tak, jak má být."
„Bojím se i naší svatební noci, Pheobe." Povzdechnu si.
„Měli jste už něco spolu?"
„Ano, to měli, ale slyšela jsem, že to bolí. Ale hlavně se bojím toho, že Jason bude chtít něco víc. Měl už tolik žen. Má tolik zkušeností. Co když mu nebudu stačit?"
„Má zkušenosti a to je dobře. Určitě bude jemný. Když tě to bude moc bolet, tak mu to řekni. A teď už o tomhle nepřemýšlej a sněz si svou snídani. Jdu se podívat dolů, jestli jsou už tady vizážisté s kadeřnicí." A odejde....
Poté, co jsem se nasnídala, tak do ložnice přišli vizážisté a kadeřnice a začali mě líčit a česat. Chtěla jsem jednoduchý účet a jemné líčení. Byla jsem spokojená, protože můj požadavek dodrželi, tak jak jsem žádala. Poté přišel o dost těžší úkol. Šaty. Bála jsem se, abych si neponičila účes, který mi kadeřnice dělala přes hodinu. Proto mi do šatů pomáhala matka s Pheobe a dokonce i Gréta.
„Ještě podvazek, Ell." Podá mi ho matka.
„ Na co?" Zamračím se.
„Jason ti ho musí sundat pomocí svých zubů a hodit ho do hloučku svobodných mužů, kdo ho chytne, ten se do roka ožení. Jason bude házet podvazek a ty zas svou svatební kytici do hloučku svobodných žen. Je to tradice rodiny Black."
„Chápu." A převezmu si od ní podvazek, který si nasadím.
„Jsi nádherná. Určitě chceš nechat chvíli pro sebe. Budu dole. Nechám tě tady chvíli o samotě."
„Děkuji mami." Pousměji se na ní a poté svůj pohled opět přesunu do zrcadla a znovu se začnu prohlížet.„Dále." Křiknu, když někdo zaklepe na dveře.
„Jsi hotová?" Strčí dovnitř hlavu můj otec.
„Ano."
„Jsi nádherná." Poví mi, když vstoupí do pokoje.
„Děkuji."
„Mám pro tebe dárek." Podá mi semišovou krabičku.
„Co je to?"
„Jen to otevři."
Uvnitř se nachází nádherný stříbrný řetízek se srdíčkem.
„Je nádherný, otče. Moc děkuji. Zapneš mi ho?"
„Samozřejmě."
„Chtěl bych ti říct ještě pár slov, než odjedeme na místo svatby. V některých chvílích jsem nebyl dobrý otec, ale vždycky jsem to myslel dobře, Ell. Už když jsi byla malá, jsem věděl, že se provdáš za Jasona. Věděl jsem, co je rodina McCann zač, a tak jsem tě z počátku nechtěl provdat právě do této rodiny, ale zároveň jsem tě vychovával tvrdě, abys věděla, do čeho jdeš. Už od tvých 3 let jsem rodinu McCann sledoval, hlavně Jasona, a jsem si jistý, že to bude dobrý manžel. Hlavně mu nesmíš odporovat a bude všechno, tak jak má být." Poví mi.
„Já... já nevím, co mám říct." Zakoktám se.
„To je v pohodě. Nic neříkej. Pojedeme." Nabídne mi rámě a vydá se i semnou pryč z ložnice....
Cesta na místo svatby trvala asi tak půl hodiny. Nyní je za 15 minut 13:00 a všichni hosté jsou už na svých místech v sále, kde se bude konat obřad. Má a Jasonova matka měly na starost uvítat naše hosty a posadit je na svá místa. Poté už mám najatou asistentku, Taru, která se o všechno postará.
„Tati, že mě nepustíš." Zeptám se mého otce, který stojí vedle mě.
„Pustím tě až u Jasona."
„Dobře." Povím mu.
„Jak se cítíš, Ell." Přijde za námi má matka.
„Jsem nervózní."
„Neboj se. Všichni jsou na svých místech a už se čeká jen na tebe."
„Je tam i Jason?"
„Samozřejmě."
„Dobře."
„Půjdu zpátky. Uvidíme se u oltáře." Obejme mě a vydá se zpět.
Z obřadní síně vyjdou Jazmyn, Pheobe a Jaxon. Jazzy s Pheobe mají na sobě podobné šaty. Dlouhé, starorůžové barvy. Jazzy je má bez ramínek, zatímco Pheobe je má s dlouhým rukávem, který je krajkový.
„Ell, jsi nádherná." Poví mi Jazzy a obejme mě.
„Děkuji, Jazzy, taky vypadáš dobře." Objetí ji opětuji.
„Jsi fakt kus, švagrová, ale tvoje setra je víc sexy." Ušklíbne se na mě Jaxon.
„Dej si pohov, kasanovo." Zamračím se.
„Klid švagrová. Jen se soustřeď, ať nespadneš."
„Drž klapačku, Jaxone." Bouchne ho do ramene Jazzy.
„Už mlčím." Ušklíbne se a svůj pohled přesměruje někam do dáli.
„Obřad začíná. První půjde Jazzy. Za ní ty Ell s tvým otcem. A vy, Pheobe a Jaxone, za nevěstou s otcem." Přižene se k nám Tara.
„Dobře. Děkujeme." Povím jí a trhaně se nadechnu. To zvládneš, Ell. Jen dýchej a soustřeď se. Povím si v duchu.
Začíná hrát píseň The power of Love od Gabrielle Alpin a otevřou se dveře do sálu. Jazzy vykročí a pomalu se do kroku dám i já s otcem po boku. Na konci uličky stojí Jason, který je oblečen v černém obleku s bílou košilí a černým motýlkem. To je poprvé, co na něm vidím bílou košilí, ta mu sluší víc, než ta černá. Vlasy má nagelované, tak jako vždycky a na tváři svůj obvyklý úšklebek. Svým přemýšlením o Jasonovi ani nezaregistruji, že jsem se dostali skrz celou uličku a já už stojím vedle Jasona.
„Jsi nádehrná." Zašeptá mi Jason do ucha.
„Děkuji, taky ti to sluší." Odpovím mu a nechám se chytnou za ruku. Stojíme oba dva zády k hostům a čelem k oddávajícímu, který ihned začne mluvit.
„...A nyní tedy, Eleanoro a Jasone dovolte, abychom přistoupili k oficiálnímu vyslechnutí vašich prohlášení o uzavření manželství. Táži se vás pane ženichu, zda svým svobodným a úplným prohlášením dobrovolně vstupujete do manželství se zde přítomnou slečnou nevěstou Eleanorou Black?"
„Ano." Odpoví Jason.
„A táži se rovněž Vás slečno nevěsto, zda svým svobodným a úplným prohlášením dobrovolně vstupujete do manželství se zde přítomným panem ženichem Jasonem McCann?"
„Ano." Odpovím
„Protože jsem splnili všechny podmínky, které vyžaduje právní řád České republiky pro vznik manželství, prohlašuji tímto Vaše manželství za právoplatně uzavřené. Tradičním symbolem manželského svazku jsou snubní prsteny, proto Vás nyní žádám abyste si vyměnili snubní prsteny a dali si svůj první manželský polibek." Řekne oddávající. Jako první vezme do rukou prstýnek Jason a nasadí mi ho na můj prsteníček. Poté vezmu do ruky prstýnek pro Jasona a nasadím mu ho. Chytne mě okolo pasu a něžně mě políbí. Všichni přítomní hosté se hned zvednou ze židlí a začnou nám tleskat.
Jsem jeho navždy.
ČTEŠ
Secret✔️
FanfictionNeměla jsem ráda svůj život. Chyběla mi milující rodina. Otec byl pořád v práci nebo zavřený ve své pracovně a matka se starala o všechny plesy, které konal můj otec. Já jsem si musela postačit se svou mladší sestrou Pheobe a mladším bratrem Johnem...