32.

6.2K 146 5
                                    

„Jasone." Zarazím se v pohybu a sleduji blonďatou dívku, která hned odstoupí od mého muže.
„Co tady děláš?"
„Chtěla jsem tě navštívit a probrat s tebou pár věcí, ale asi to byla chyba." Střelím pohled na tu děvku.
„Co chcete?!" Vyprskne na mě ta lehká holka.
„Co prosím?" Zeptám se s údivem.
„Tohle je moje práce." Ohradí se.
„Vaše práce? Vaše práce je, abyste se kroutila kolem muže, který je už přes půl rok ženatý?"
„Odejdi." Řekne jí Jason a ukáže na dveře.
„Ale pane McCann, můj šéf má nějaký požadavky." Ohradí se.
„To mě nezajímá. Okamžitě odejdi, tak jak jsem ti to už říkal před několika minutami." Bouchne do stolu a zamračí se na ní.
„Pff." Odfrkne si a odejde z Jasonovo kanceláře. Nezapomene za sebou bouchnout dveřmi.
„Můžeš mi říct, co to mělo znamenat?!" Vyjedu hned na něj.
„Ell, nerozčiluj se. Není to tak, jak to vypadá."
„Není to tak, jak vypadá?! Vždyť se okolo tebe kroutila jen ve spodním prádle a tobě to očividně vůbec nevadilo."
„Já vím, že to takhle nejspíš vypadalo, ale opravdu to tak není."
„Jak to tedy je?" Zkřížím si ruce na hrudi a posadím se na židli.
„Můj společník, Parker, se snaží zjistit, jak moc jsem ti věrnej. Když jsem tady v kanclu, což je jen jednou do týdne, abych udělal papíry, co se týče klubu, tak zamnou vždycky pošle nějakou lehkou holku, která se tady kroutí a naparuje vždycky dvě hodiny, a pak odejde, protože nemám zájem. Tahle byla další, které jsem si opět nevšímal, protože mám tebe."
„Takže kdybys neměl mě, tak se s ní vyspíš?"
„Pravděpodobně ano. Dřív jsem spával s holkama jen tak."
„Řekl si mi, že si jich měl 20."
„To jsem ti řekl, ale to byly ty, se kterými jsem spal víc, než jednou."
„Kolik si jich teda měl?"
„Ell, myslím, že tohle vědět nechceš." Zamračí se na mě.
„Chci to vědět." Řeknu odhodlaně.
„Po první stovce jsem to přestal počítat."
„Cože?!" Vypísknu znechucením. Takže jich měl už třeba 200?
„Říkal jsem ti, že tohle nemusíš vědět."
„Myslela jsem, že budeš mít nějaký normální počet."
„A ten je?"
„Nevím, třeba 30."
„Ell, od té doby, co jsme se zasnoubili, tak od té doby jsem spal jen s tebou."
„Takže si skoro rok neměl sex?"
„Ne, neměl."
„Aha."
„Ell, věř mi. Chci ti být důvěrný. Chci, aby tohle manželství fungovalo."
„Já vím. Jsem si vědoma tvého velkého úsilí. Děkuji." Stoupnu si a rozejdu se k němu, abych si mu mohla sednout na klín.
„Co si vlastně semnou chtěla řešit?" Změní téma.
„Byla jsem u tvé matky."
„U mé matky? Co jste řešily?"
„Tvé narozeniny."
„Ale ne, proboha, ten jejich ples na počet mého narození." Přejede si rukou přes obličej a plácne se do čela.
„Napadlo mě, že bychom to letos mohli udělat trochu jinak. Co ty na to?"
„Jak jinak?"
„Napadlo mě, že bychom mohli udělat takovou menší oslavu u nás doma."
„Takže žádný ples, kde bude stovka lidí."
„Ne, Jasone. Jen moje a tvoje rodina a ty nejbližší."
„Díky za tebe. Konečně něco normálního."
„Co?" Zasměju se.
„Máš můj souhlas. Zní to velmi dobře, Ell."
„Děkuji." Obejmu ho a políbím ho na čelo.
„Jsi jinak v pořádku?" Zeptá se mě s obavami v hlase.
„Co máš na mysli?"
„Ohledně toho včerejška."
„Když udělám větší pohyb, tak to trošku zabolí, ale jinak se cítím dobře."
„Měl jsem být jemnější. Bylo to na tebe až moc tvrdé."
„Jasone, nedělej si starost. Je mi skvěle a včera to bylo úžasný."
„Jsem rád, že ses stala mou ženou." Zalichotí mi a políbí mě. Chytne mě za zátylek a polibek prohloubí.
„Myslím, že pro dnešek mám hotovo a můžu jít s mou ženou domů. Co říkáš na společný oběd?" Zeptá se mě.
„Velmi ráda po tak dlouhé době povečeřím se svým mužem." Políbím ho na rty a zvednu se z jeho klína.

...

Uběhl týden od incidentu s Pattie, která se na mě naštvala, protože doma uklízím a vařím. Od té doby semnou nepromluvila. Když jsem párkrát navštívila Jazzy doma, tak Pattie se vždy ještě před mým příjezdem vypařila do města. Jazzy mi celou dobu pomáhá s přípravami Jasonovo oslavy. Jason se rozhodl, že to chce v uvolněném duchu, a ne moc přeplácané. Na základě toho jsem se poradila s Grétou, která mi poradila, že bychom mohli venku na balkóně ugrilovat maso, které bychom hostům nabízeli. Zároveň bychom mohli udělat nějakou zdravější verzi pro ženy z Jasonovi rodiny, které si na zdravé stravě potrpí. Jason měl požadavek, že by si rád dal pivo, a tak k pití připravíme pivo, víno, šampaňské a nějaké nealko nápoje.
Jazzy mi také řekla, že si jejich rodina potrpí na formálnosti, co se týče pozvánek, proto jsem se poradila s Jasonem a všem jsme poslali pozvánku v saténové obálce. Nakonec jsme pozvali 30 hostů. Je to docela dost lidí, ale lepší jak dvě stovky.
Teprve včera jsem si mohla vyzvednout dárek pro Jasona. Všimla jsem si, že rád nosí černé hodiny, ale už nejsou v dobrém stavu. Proto jsem mu nechala vyrobit na zakázku nové hodinky, kde na ciferníku budou vyryty naše iniciály. Snad se mu bude dárek líbit.
Co se týče mého vztahu s Jasonem. Náš vztah po prvním sexu začal rozkvétat. Každé ráno se spolu probouzíme a snídáme spolu. Vrací se vždy kolem čtvrté hodiny odpoledne a je semnou celý večer. Pár dnů mi trvalo, než jsme mohli mít zase sex, ale teď si ho užíváme každé ráno i večer. Trošku se bojím, že mi hrozí to, že otěhotním, protože neberu antikoncepci a Jason nepoužívá kondom. A právě dneska ráno jsem vyvrátila celou snídani a včerejší večeři do záchodu, ale myslím si, že to bude včerejšími krevetami, které nám připravila Gréta k večeři. Doufám. Nejsem ještě připravena, stát se matkou.

„Madam McCann." Osloví mě Gio, který se právě objeví v kuchyně.
„Ano Gio? Stalo se něco?"
„Mám pro Vás velmi špatnou zprávu."
„Co se stalo? Něco s Jasonem?" Ne, ne, ne, Ell. Jason je naprosto v pořádku. Nic se neděje. Začnu se v duchu uklidňovat.
„Pan Jeremy McCann byl dnes postřelen a nalezen před hodinou bez známky života. Od vaše manžela jsem dostala instrukce, abyste si zabalila ty nejnutnější věci a byla přesunuta do letního sídla, které rodina McCann vlastní a nachází se asi 50 km od Chicaga. Tam se nyní přesouvá i paní McCann s její dcerou Jazzy."
„Pan Jeremy? Jak se to stalo?" Překryju si zděšením ústa rukou.
„Nejspíš máme špeha v gangu, madam."
„Vy ten špeh nejste?" Zamračím se na něj.
„Kdybych byl špeh, tak už tady nejste." Zamračí se na mě.
„To máte pravdu. Dojdu si nahoru zabalit. Za 15 minut budu hotová." A rozeběhnu se nahoru do šatny, abych si mohla zabalit.

Jasone, jsi v pořádku? Zavolej, co nejdřív. xEll
Napíšu Jasonovi zprávu a začnu balit.

Hi girls,
Zase nějaké vzrůůůšo. Zítra další kapitolka. Jinak na ig profilu najdete už zveřejněné hlavní postavy.

xxAdélxx

Secret✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat