Slyším tlukot mého srdce, které bije jako splašené. Nechápu tuto mojí reakci, jen když se na mě podívá. Možná je to tím, že je to první muž, kterého vůbec neznám a jsem v jeho blízkosti. Nevím, co od něj očekávat ani nevím, jak zareaguje, když něco povím. Bojím se ho. Takto bych vyjádřila nyní mé pocity. Jeden velký strach z mého budoucího manžela, kterému budu stát po boku až do konce mého života. Jason je nádherný muž. Je to chodící bůh, ale i tak se ho bojím. Za celou dobu se ještě ani jednou neusmál. Stále má na obličeji kamenný výraz.
„Nepotrestám tě, aby ti to bylo jasné." Přeruší moje myšlení Jasonův tvrdý hlas. „Netrestám ženy, ani ženy nebiju."
„Můžu ti to věřit?" Zeptám se ho opatrně. Nečekala bych, že bude na mě tak moc hodný, když chce, abych u něj měla mít nějakou autoritu. Čekala jsem, že bude tvrdý. Že mě bude chtít potrestat tady a teď. Opravdu jsem si nemyslela, že bude tak hodný. Možná je to jen teď, ale až budeme spolu bydlet, tak to bude manžel, který mě bude být a zavírat do koupelny, jako to dělal manžel mé druhé sestřenice, která se jmenuje Edith. Je to vdova pouhé dva měsíce, protože právě před dvěma měsíci, byl zabit její manžel. Měla sice větší štěstí než Alice, protože Edihtin manžel, Nathan, byl stejně starý jako Edith, ale byl velice krutý. Užíval si, když Edith plakala. Každou noc ji bil. Často jí zavíral do temných místností a nechával jí trpět hlady, i když Edith nic neudělala. Jeho smrt byla Edithina záchrana.
„Myslím si, že důvěra v našem manželství je velmi důležitá, nemyslíš?" Opět přeruší mé myšlenky Jason.
„To asi ano. Ale co je to vůbec za manželství, když se nebereme z lásky? Nejde tu vůbec o nás dva, ale jen o mafii. Hlavně aby se měl nejlíp tvůj i můj otec, ale o nás se vůbec nestarají!" Vyprsknu.
„Asi se moc nevyznáš v mafii co?" Ušklíbne se. Pouze záporně zavrtím hlavou. Jasně, že ne. Můj otec nikdy semnou neřešil jeho obchody ani akce. Nikdy se o mafii nezmínil, stejně tak jako moje matka.
„Myslí na nás. Můj otec chce, abych za 2 roky přebral jeho místo jako boss, který bude mít na starost celé východní pobřeží v USA, ale to asi víš. Chtěl, abych se oženil a s mou manželkou zplodil dítě, nejlépe syna, který by poté mohl nastoupit hned po mně. Nevím, jak znova přišel na tvou rodinu, ale pro naše rodiny je tato svatba velmi důležitá. Spojíme síly a budeme ještě silnější a hlavně naše rodiny se potřebují, aby zabránili našim nepřátelům. Vy potřebuje pomoc s Rusy, které mi moc dobře známe. My potřebujeme pomoc s Číňany, které zná zas dobře tvůj otec. Tím oba dva zabezpečí své rodiny. Ty budeš v bezpečí semnou. Můj otec mi předá křeslo, které nebude nikdo ohrožovat. To platí i pro křeslo tvého otce, které budu za pár let patřit tvému mladšímu bratrovi. Taky ho nebude nikdo ohrožovat. Už chápeš, proč je to tak důležité?" Koukám na něj s otevřenou pusou. A v tu chvíli mi dojde jedna věc. Musím se vdát za Jasona, abych ochránila Johna. Podívám se z okna na zahradu, kde jsem ho před chvíli viděla. Však ho tam už teď nevidím.
„Udělám to. Udělám to pro Johna, protože ho nesmírně miluji. O mně tu vůbec nejde." Popotáhnu a zvednu se z toho pohodlného křesla s účelem, co nejrychleji opustit otcovu kancelář a zamknout se ve svém pokoji. Jenže mi v útěku zabrání něčí ruka, která stiskne mé zápěstí. Otočím se na Jasona, když mi už stékají po tvářích slzy, nešlo jim zabránit.
„Ell, neplakej." Pohladí mě po tváři. Poprvé mě oslovil mou přezdívkou. Od něj to zní tak jemně a plné lásky. Vtáhne mě do svého objetí a já hlavu opřu o jeho svalnatý hrudník. Brečím mu na bílou košili, ale to je mu nejspíše jedno. Konejšivě mě hladí po zádech a líbá do vlasů. Opravdu se cítím v jeho objetí v bezpečí?
„Bude to v pořádku." Zašeptá. Pomalu se začnu uklidňovat, ale stále se ho nepouštím. Voní po kolínské a sálá z něj teplo. Líbí se mi tu. Líbí se mi být v jeho náruči.
I když nechci, tak se od něj, po nějaké době, odtáhnu a stoupnu si přímo před něj. Stále držím mou krku a lehce mě hladí po hřbetě ruky.
„Chci, aby toto manželství fungovalo. Sice jsem chtěla tu lásku, kterou zažívají hlavní hrdinky v knížkách. Zamilují se do svého prince a poté žijí šťastně až do smrti, ale to u nás nejspíš neplatí. Proto chci, aby alespoň tato svatba nám přinesla trošku štěstí, i když není z lásky, ale spíše z povinnosti." Usměji se na něj, ale on má stále ten stejný výraz. Tvrdý a bez emocí. Opět mi proběhne mráz po celém těle. Nikdy mi nedá lásku. Jeho duše musí být černá jako jeho kalhoty, které má na sobě.
„Jsme na tom stejně. Chci, aby to fungovalo." Zašeptá blízko mých rtů a poté mě náhle políbí. Prožívám svůj první polibek s klukem, kterého vůbec neznám a zítra máme mít zásnubní večírek, kde se všichni dozvědí, že nejsem volná. Jako bych někdy byla, pomyslím si. Naše rty do sebe zapadají jako puzzle. Jeho rty jsou plné a měkké. Pomalu udělá jeden pohyb, který hned po něm zopakuji. Nevím, jak dlouho se líbáme, ale líbí se mi to. Je to pro mě něco nového. Když Jason popojede svou rukou trošku níž až na můj zadek, tak se od něj odtáhnu. Toto je až moc intimní chvíle. Cítím, jak se červenám, proto raději přesunu svůj zrak na mé podpatky.
„Ehm, tvému otci řeknu, že tvůj trest bude 10 ran bičem." Zalapám po dechu. Je to určitě kvůli tomu, že neumím líbat, pomyslím si. Jenže musel poznat, že je to moje poprvé.
„Samozřejmě, že se nic takového nestane. Žádný trest mít nebudeš, ale myslím si, že tvůj otec bude nadšen. Vypadá to, že rád bije ženy a to pro mě neplatí. Ano?" Řekne tvrdým hlasem.
„Ano." Přitakám.
„Už budu muset jít. Mám ještě nějakou práci. Uvidíme se zítra na zásnubním večírku." Pohladí mě po tváři a naposledy mě lehce políbí na rty. Pousměji a opět se začervenám. Nad tím se Jason ušklíbne a opustí otcovu pracovny.
Co se tu právě stalo před pár minutami? Opravdu jsem se nechala od Jasona políbit? A líbilo se mi to? To není možné. Lehce si přejedu prsty po mých rtech, kde ještě nyní cítím ty jeho. Jak do sebe zapadaly jako puzzle. Jak mě nejdříve líbal něžně a poté přidal i jeho jazyk. Stydím se za to, protože se mi to sakra líbilo. Nemělo by se mi to líbit. Nesmím se do něj zamilovat, protože on se do mě nikdy nezamiluje. Na to má až moc černé srdce.
Měla bych se jít připravit na zítřejší zásnubí večírek a promluvit si s mou matkou.
ČTEŠ
Secret✔️
Fiksi PenggemarNeměla jsem ráda svůj život. Chyběla mi milující rodina. Otec byl pořád v práci nebo zavřený ve své pracovně a matka se starala o všechny plesy, které konal můj otec. Já jsem si musela postačit se svou mladší sestrou Pheobe a mladším bratrem Johnem...