26.

6.9K 162 5
                                    

Otočila jsem se čelem k němu a vyčkávala jsem, co mi řekne.
„Už párkrát jsem ti řekl, že pro mě jako pro bosse je nejdůležitější gang, a pak až ty další věci. Jsme manželé teprve dva týdny a můj otec si ověřuje, jestli dodržuji slovo, jestli opravdu stavím gang na první místo. Nechává na mě všechnu práci, veškeré zakázky a schůzky, abych neměl čas, ale abych se taky zaučil a v budoucnu vedl dobře gang. Zjistil jsem, že taky najal špehy, kteří mě hlídají a kontrolují. Proto jsem nebyl vůbec doma. Musím mému otci ukázat, že je opravdu je u mě gang na prvním místě, ale jak sama víš, já to tak neberu. Jsi pro mě důležitější, Eleanoro. Jak si se dneska naštvala, a pak semnou nemluvila, cítil jsem se dost špatně. Nikdy jsme takový pocit nezažil, ale ubíjel mě. Snažím se tě pochopit, ale pochop, že já nevím, co je láska. Má matka se mi jí snaží dávat, ale otec je proti. Řekli jsme si, že budeme k sobě upřímní a vždy budeme vědět o našich problémech. Chci se ti za to omluvit, že jsem ti to neřekl a tajil před tebou to s mým otcem. Netuším, jak to mám udělat, co mám dělat, abych si na tebe našel chvíli čas." Povzdechne si.
„Jasone." Zamumlám. Takže on se mi nevyhýbal. Jen nechtěl naštvat svého otce, aby pak neměl problém. Abychom my neměli problémy. A já se chovala jako malá husa. Byla jsem na něj naštvaná neprávem.
„Promiň, jak jsem se chovala, Jasone." Vyhledám jeho tvář a pohladím ho po ní. Má několika denní strničtš, které mě mírně škrábe na dlani, ale je to příjemné.
„Nemůžeš za to, Ell. Chtěl jsem tě jen ochránit před mým otcem, ty nevíš, čeho je schopný."
„Bude mi stačit, když se budu moc vedle tebe probouzet a doprovázet tě k výtahu. Vydržím ještě nějakou dobu bez tebe, ale jestli to takhle bude pořád, tak z toho zešílím, Jasone."
„Zkusím si vzít volno v nejbližší době a někam půjdeme, jen mi dej čas."
„Dám." Odsouhlasím mu a do toho si zívnu.
„Jsi unavená, Ell. Půjdeme spát."
„Ano. Dobrou noc." Víc se zavrtám do jeho náruče a zavřu svá oční víčka.
„Dobrou noc, krásko." Políbí mě na čelo a víc upevní stisk okolo mého pasu.

...

Když se ráno vzbudím, jsem v posteli opět sama. Myslela jsem si, že jsme to včera všechno vyřešili, ale asi jsem se mýlila. S povzdechem se zvednu z postele a přesunu se do ložnice, abych se mohla poupravit. Poté, co otevřu dveře od ložnice spatřím Jasona, který si zrovna obléká trenýrky.
„Ty už jsi vzhůru?" Zeptá se mě, když mě spatří.
„Ano."
„Volal mi otec a nechtěl jsem tě vzbudit, tak jsem se přesunul jinam. Pak jsem si šel dát sprchu a chtěl se za tebou vrátit, ale jsi rychlejší."
„Promiň, asi jsem ti překazila plány."
„To je v pořádku, ale pojď mi dát alespoň pusu." Natáhne se ke mně. Já mu hned zapluji do náruče a nechám se políbit. Jenže to by nebyl Jason, kdyby mě nezačal ihned líbat. Chytne mě pod zadkem a donutí mě na něj vyskočit. Ruce si obmotám okolo jeho krku a nohy okolo trupu. Zmáčkne mi zadek ve svých dlaních, co mě donutí zavzdychat, a tak vpluje svým jazykem do mé pusy a dál mě líbá. Po několika minutách se od sebe s mlasknutím odtáhneme, ale stále mě drží v náruči.
„Jsi tak krásná, Ell." Zavrní mi do ucha, co mě přestane líbat. Nad jeho výběrem slov se začervenám a sklopím hlavu, aby neviděl tu mou červeň.
„A jsi roztomilá, když se červnáš."
„Přestaň nebo budu červená jak rajče." Bouchnu ho hravě do ramene.
„Je to sexy, věř mi."
„Jdeš dneska pracovat?" Změním téma
„Ano. Ale jsem domluvený s otcem, že skončím dřív."
„Takže dneska něco podnikneme?"
„Přesně tak. Vem si na sebe něco hezkého a v 6 tě vyzvednu ano?" Políbí mě na rty.
„Budu se těšit." Zaculím se na něj jako malý dítě.
„Budu muset běžet do práce, tak se uvidíme večer, měj hezký den."
„Ty taky, Jasone." Popřeji mu a nechám se postavit na zem. Pak se rozejde do šatny, aby se mohl převléct a já se vydám do koupelny, abych mohla vykonat svou každodenní rutinu.

...

Po snídani, kterou mi opět připravila Gréta, jsem se přesunula zpátky do ložnice a koukala se na film. Grétě jsem poté pomáhala s vařením oběda a i se samotným úklidem. Sice mě to stálo úsilí jí přemluvit, ale opravdu jsem neměla, co dělat a celkem jsem se nudila. Řekla jsem si, že když už mám být doma a nemůžu studovat ani pracovat, tak budu alespoň pořádná manželka. Uklízení je hračka a při puštěných písničkách to odsýpá celkem rychle. Horší je to s vařením. Díky Grétě jsem nic nespálila, ale myslím si, že kdybych vařila sama, tak by to asi špatně dopadlo. Sice mě Gréta každou chvíli chválila, že si vedu dobře, ale pořád jsem si nebyla úplně tak jistá. Krájet zeleninu a maso mi celkem šlo a oškrábat brambory taky, ale horší to bylo s dochucováním. Absolutně jsem nechápala, co znamená špetka soli. To záleží, jak má člověk velké prsty, ne? Někdo nabere víc, někdo pro změnu zas míň. Ale zjistila jsem, že mě to baví. Je to jako hrnečku vař, hokus pokus nebo jako bych vařila lektvar. S Grétou se i skvěle povídá, takže jsem se dozvěděla spoustu věcí o jejím životě a já jí zase vyprávěla o svém. Čas s ní plynul tak rychle, že jsem ztratila pojem o čase. Kolem čtvrté hodiny opustila apartmán a já se vydala do šatny si hledat nějaké oblečení, které bych si na sebe mohla dneska vzít. Jason mi řekl, že si mám vzít něco pěkného, ale vůbec mi neřekl, kam mě chce vzít. Někam do divadla? Nebo do kina? Možná na nějakou večeři? Díky mé matce, která mě nutila nosit společenské šaty, jich mám dost. Problém je teď jaké. Dlouhé šaty jsou nepraktické a můžu zakopnout. Krátké šaty jsou zas moc vyzývavé a já vím, jak je Jason majetnický, takže ty také zavrhuji. Vezmu si nějaké šaty ke kolenům. To bude nejlepší. Chci si vzít nějaké šaty, ve kterých mě ještě neviděl. A tak se začnu přehrabovat mezi ramínky, na kterých jsou zavěšeny šaty a hledat ty správné. Zrak se mi po několika minutách zastaví na tmavě zelených šatech. Jejich délka je akorát k mým kolenům. Mají áčkovou sukni, které je lehce nadýchaná a horní část je přiléhavý bez ramínek. Ty si vezmu. Sundám je z ramínka odnesu si je do ložnice na postele, kdy se pak přesunu do koupelny a mohla si dát dlouhou sprchu.

...

Za pár minut bude šest hodin a já už jsem připravená. Outfit jsem doladila černými botami na nízkém podpatku, černou kabelkou a černými náušnicemi, které mi věnoval Jason. Vlasy jsem si stáhla na drdolu a nanesla na tvář trochu make-upu. Do černého psaníčka jsem si uložila své osobní doklady a telefon a usedla jsem na barovou židličku v kuchyni. Dnes jsem celý den nezahlédla Gia. Zkusím se zeptat Jasona, jestli byl vůbec dneska tady.
Dveře od výtahu cinknou a otevřou se. Rychle se otočím, abych se mohla vydat přivítat Jasona, ale překvapí mě v jaké stavu přišel a s kým přišel. Košila prosáklá krví a podpíral ho Jaxon. Co se to stalo?

Šťastný nový rok!

xxAdélxx

Secret✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat