Rozdział 3: Rada Jedi

1K 55 2
                                    

- Jesteś wrażliwa na Moc - mówił Obi-Wan.
- Naprawdę mogę zostać Jedi? - dziwiła się dalej Skylar.
- Tak. Mogę cię przedstawić Radzie.
- Radzie Jedi?
- Owszem. Choć obawiam się, że cię nie przyjmą że względu na wiek. Nie wyglądasz mi na kogoś niepełnoletniego.
- Mam osiemnaście lat. Myślę, że jednak warto spróbować.
- Tak... A jak się nazywasz?
- Jestem Skylar Veniss.

Obi-Wan zabrał ze sobą Skylar. Ona dalej nie mogła uwierzyć w to, że jej życie się może zmienić.
- To jest Skylar Veniss. Wyczuwam w niej silną Moc - przedstawił Obi-Wan dziewczynę Radzie.
- Też ją wyczuwam - oznajmił Mace Windu.
- Niestety, za stara ona jest, by na Jedi szkolić ją - powiedział Yoda.
- To jednak nie pierwsza osoba, która jest starsza - oznajmił Plo Koon.
- Myślę, że ona może się szybko nauczyć - rzekł Kenobi.
- Zastanowić się jeszcze musimy. Musielibyśmy mistrza dla niej znaleźć. A teraz wyjdźcie - zakończył rozmowę Yoda. Obi-Wan ukłonił się i wyszedł ze Skylar.

- Mistrzu Kenobi - zaczęła Skylar. - Co jeśli mnie nie przyjmą?
- Myślę że cię przyjmą - oznajmił Obi-Wan. - Wierzę, że zostaniesz Jedi. Ktoś na pewno cię przyjmie jako padawana.
- A jeśli nie?
Obi-Wan spojrzał na dziewczynę. Wyczuwał w niej lekki strach i obawę.
- Nie musisz się martwić. Czuję, że zostaniesz Jedi - pocieszył dziewczynę. Potem już tylko czekali.

Skylar Veniss || Gwiezdne Wojny: HistorieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz