Rozdział 9: Cassie

682 44 5
                                    

Rozpoczęła się bitwa o Coruscant. Obi-Wan miał lecieć na bitwę.
- Skylar! - Zawołał padawana.
- Tak, mistrzu? Już lecisz? - Spytała Obi-Wana.
- Lecę, ty też lecisz.
Skylar była w szoku. Pierwszy raz miała uczestniczyć w jakiejś misji.
- Lecę z tobą? - Spytała mistrza.
- Nie. Zaraz poznasz Cassie Aloa'e. Niedawno była padawanem, obecnie jest rycerzem Jedi. Poleci z tobą.

Skylar już czekała w porcie. Po chwili przyszedł Obi-Wan wraz z Cassie.
- Skylar, poznaj Cassie - zaczął Obi-Wan. - Masz z nią współpracować, a przede wszystkim słuchać się jej.
Dziewczyna popatrzyła na Cassie. Była ona Mirialanką. Miała ciemnobrązowe włosy do ramion.
- Cześć! Jestem Cassie Aloa - przywitała się dziewczyna.
- Cześć. Ja jestem Skylar Veniss - odpowiedziała Skylar i wyciągnęła rękę do Cassie. Jednak Mirialanka była wpatrzona dalej w jeden punkt. Skylar spostrzegła, że oczy Cassie są niemalże białe.
- Przepraszam, ale czy ty jesteś niewidoma? - spytała się Mirialanki.
- Tak, jestem - odpowiedziała.
- Jak to jest, jak nic nie widzisz?
- Widzę, ale nie tak jak reszta. To Moc mnie prowadzi. Dzięki temu wiem, gdzie stoisz, jak cię odróżnić od innych. Powinnaś kiedyś tego spróbować. Zamknąć oczy i użyć Mocy.
Skylar stwierdziła, że przebywanie w pobliżu Cassie może być bardzo przyjemne i ciekawe.

Skylar i Cassie weszły do statku.
- Umiesz latać statkiem? - Spytała Cassie.
- Niestety nie - odpowiedziała Skylar.
- Masz szczęście, bo ja potrafię.
- Na pewno sobie poradzisz?
- Moc mnie poprowadzi. Gdybym nie dała rady, dawno bym nie żyła.
Cassie usiadła za sterami, Skylar obok niej i statek wystartował.

Skylar Veniss || Gwiezdne Wojny: HistorieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz