Obudziłam się przez dźwięk wydobywający się z mojego telefonu. Jak zawsze mój niezawodny budzik zadzwonił punktualnie. Marzyłam tylko, tak jak każdego ranka, aby włączyć drzemkę i cieszyć się kolejnymi dwudziestoma minutami snu. Niestety, dzisiaj nie mogłam sobie na to pozwolić. Musiałam wstać wcześniej z łóżka. Tradycyjnie, tak jak to było w moim zwyczaju. Zaścieliłam łóżko w mojej sypialni. Ruszyłam do łazienki, w której wykonałam poranne czynności. Ubrałam się w czarne rurki, białą bluzkę na ramiączkach oraz narzuciłam na siebie większą jeansową marynarkę. Teraz czas na śniadanie. W sumie nie mam żadnego pomysłu ani chęci na jedzenie. Zrobiłam sobie dwa tosty i zjadłam je z nutellą. Kiedy kończyłam moje jakże ogromne śniadanie w moim domu rozbrzmiał dźwięk dzwonka. Podeszłam do przedpokoju i otworzyłam masywne drzwi. Przed drzwiami stał Isco.
- Hej, co ty tu robisz? - zdziwiła mnie jego wizyta, tym bardziej u mnie w domu.
- Przyjechałem po ciebie - oznajmił - Po drodze zgarniemy Gerarda i Sergio - dodał.
- Mogłeś wcześniej zadzwonić - westchnęłam.
- Nastąpiła zmiana planów - uśmiechnął się.
- Zmyje naczynia, dopakuje rzeczy i jedziemy. Dobrze? - zapytałam.
- Jasne, nie ma problemu - odparł z uśmiechem.
Szybko uwinęłam się z rzeczami, po czym opuściliśmy moje mieszkanie. Hiszpan był tak uprzejmy, że wziął mój bagaż. Nie wiem jaki spisek się za tym kryje, ale to i tak miłe, że po mnie zajechał. W końcu wstępnie umawialiśmy się, że wszyscy spotykamy się na lotnisku. Wsiadłam do samochodu zajmując miejsce pasażera z przodu. Zrobiłam sobie selfie. Tak bardzo mi się spodobało, że postanowiłam udostępnić je na Instagram.
_________________________
pilarguardiola
📍 Barcelona, Spain♥ | 🗨 | ↗
Polubione przez leomessi, pepteam, anna_ortiz i 450 innych
pilarguardiola 🔜 Roma 🇮🇹 #freetime
andresiniesta8 Miłej wycieczki!!🙂
mmayte_rodriguez Śliczna💋
alexis_officia1 Ale mam piękną przyjaciółkę👌🤗
3gerardpique Ulala..💟
pilarguardiola @andresiniesta8 dziękuję!!😘
sergioramos Podoba mi się to zdjęcie😁
______________________________
Wylogowałam się z portalu społecznościowego oraz odłożyłam mój telefon w głąb torebki. Do samochodu wsiedli Gerard z Sergio.
- Gotowi na podbój Rzymu? - zapytał nas Ramos.
CZYTASZ
Druga połowa | Sergio Ramos
Romance"Z perspektywy czasu mówię sobie "nigdy więcej". Czuję jakbym popełniła największy błąd w moim życiu. A najgorsze jest to, że byłabym w stanie popełnić go po raz drugi." - Pilar "Zachowałem jest jak ostatni dupek. Nie zasługuję nawet na to żeby mi w...