3.KAPITOLA

4.3K 195 0
                                    

POHĽAD BETH
,,Ahoj mami!" zakričala som, keď som zatvorila dvere od domu a šla som do kuchyne, keďže som bola celkom hladná ,,Ahoj zlatko." usmiala sa na mňa mamka a popritom niečo varila ,,Čo tu tak pekne vonia?" nakukla som cez jej rameno ,,Zapekané zemiaky a losos na másle." informovala ma  a dodala ,,keď sa naješ, tak sa s tebou musím porozprávať" len som prikývla.

*****

,,Mňaaam. Bolo to skvelé." Pochválila som mamku. ,,Ďakujem zlatko. Môžme sa už porozprávať?" pozrela na mňa s otázkou v očiach. ,,Jasne, hovor." vyzvala som ju ,,No vieš, volala som s Niallom... a.... navrhla som mu, aby si k nemu šla cez prázdniny.... a on... súhlasil."  nervózne si skúsla dolnú peru  ,,To nemyslíš vážne." protestovala som ,,Myslím to vážne zlatko o 2 dni odlietaš." zahľadela mi do očí  ,,Ale mami ja nemôžem. Budem im tam zavadzať... a... a čo Mia?" cítila som, ako mi začínaju vlhnúť oči. nemôžem tam ísť. Nie potom, ako som sa s nimi snažila prerušiť všetok kontakt. ,,Zlatko, ak by si im tam zavadzala, tak by nesúhlasili. Potrebuješ zmenu prostredia, aby si prišla na iné myšlienky. A Mia? Tá bude rada, že sa nebudeš trápiť a navyše budeš tam mať El." Povedala mi chlácholivo. ,,Mami ja sa bojím" rozplakala som sa ,,A čoho prosím ťa? Však s chalanmi si rozumieš."  objala ma ,,O to ide. Ja som sa s nimi pokúšala zrušiť kontakt, aby sa kvôli mne natrápili. A teraz tam mám len tak prísť?" odtiahla som sa z jej hrejivého objatia. ,,Neboj miláčik, všetko sa vyrieši a chalani sú inteligentní. Niallovi som povedala, že máš ťažšie obdobie, budú to pripisovať tomu. Ja len nechcem, aby si sa takto trápila." znovu si ma vtiahla do objatia.

Možno má mamka pravdu. Uvidím sa s El a aj s chalanmi. Za pokus nič nedám.

,,A na ako dlho tam mám vlastne ísť?" Opýtala som sa ,,Na dva mesiace" odpovedla mi mamka ,,Ale však to sú celé prázdniny" nebola som dvakrát nadšená ,,Ja viem, ale ver mi ja chcem pre teba len to najlepšie." pohladila ma po líci ,,Viem mami, ale nezdá sa ti to dlho?" Skúsila som ju presvedčiť ,,Ani nie. Však koľko si ich nevidela? A navyše to navrhol Niall, a ak budeš chcieť, tak prídeš skôr. O čom úprimne pochybujem. Ešte sa nebudeš chcieť vrátiť." Zasmiala sa a ja spolu s ňou.

,,No bež zavolať Mii, aby ste sa dnes šli rozlúčiť, lebo zajtra sa budeš baliť." povzbudivo sa usmiala ,,Dobre, idem." Prikývla som a utekala som do izby.

HORAN'S LITTLE SISTER Onde histórias criam vida. Descubra agora