85.KAPITOLA

1.4K 72 26
                                    

O 2 roky

Pozerala som na svoj odraz v zrkadle.
Dívala som sa na ženu, ktorá si prešla veľa vecami, no predsa sa nezmenila.
Stále je to rovnaká osoba, aj keď je už oveľa viac vyspelá.

Čas a okolnosti ju donútili dospieť, no v srdci je stále to čisté, láskavé a milé dievča, ktoré pred pár rokmi spoznalo lásku svojho života, aj keď by jej to vtedy ani len vo sne nenapadlo, že svoje srdce odovzdá práve jemu.

Ak by ste sa jej to vtedy povedali, tak by vás vysmiala. Je predsa absurdné, že by skončila práve s ním.
S chlapcom, ktorý je v rovnakej skupine ako jej starší brat. So zelenookým kučeravcom, po ktorom túži každé dievča.

Nie, bol pre ňu nedosiahnuteľný. No osud mal s nimi však iné plány a Bethany s Harrym skončili nakoniec spolu.

Ich vzťah aj napriek rozprávkovej láske nebol ako z rozprávky.
Museli si spoločne preskákať všetkými prekážkami, ktoré otestovali to aká silná ich láska je.
Spoločne to však dotiahli až ku dnešnému dňu.

Očami som skenovala svoju postavu oblečenú v snehovo bielych šatách, ktoré skvelo vynikali na mojej opálenej pokožke. Je typ šiat, o ktorých sníva každé malé dievčatko. Sú to šaty, ktoré sú doslova ako pre princeznú.
Skladali sa z korzetu bez ramienok, ktorý dokonalo obopínal môj pás a dlhej sukne, ktorá siahala až po zem. Na mojej hlave trónila malá korunka, ktorá bola súčasťou závoja, pod ktorým sa skrýval môj účes.

Vrchnú polku vlasov som mala zopnutú do komplikovaného drdolu a spodnú som mala iba nakulmovanú a voľne spustenú na chrbte.
Taktiež som mala pár voľných pramienkov pri tvári, ktoré dokonalo dotvárali celý look. 

Líčenie som si priala jednoduché, takže moje oči zvýrazňovalo iba jemné dýmové líčenie zlato-ružovej farby a tenká linka. Tváre mi zdobila ružová lícenka a rozjasnovač zlatej farby, ktorý ladil k líčeniu očí.
Celé líčenie perfektne doplnil ruž, ktorý mojim perám dodal ružovkastý nádych.

Prvýkrát za celý svoj život som sa cítila tak nádherne. Cítila som sa ako princezná z rozprávky, ktorou pre dnešok aj som.

,,Si pripravená?" ozval sa za mnou hlas môjho staršieho brata. Otočila som sa na neho a videla som, ako sa jeho ústa stočili do tvaru 'o'.

,,Pane Bože, Beth. Si krásna." šepol a v jeho hlase sa odrážalo dojatie. ,,Ďakujem." vydýchla som a pomaly som prešla k nemu.

,,Je to divný pocit." priznala som a Niall ma chytil za obe ruky.
,,Aj pre mňa je divné, že moja malá sestrička sa dnes ide vydávať. Pamätáš ako si sa hrávala s princeznami, keď si bola ešte maličké dievčatko? Dnes si jednou z nich. Styles by si mal sakra vážiť, že si si vybrala práve jeho.
Čo k tomu viac dodať? Už je z teba žena Bethany Amy Ho-...Styles.
Už nie si len moja malá princezná, pre ktorú som jediným rytierom. Teraz je na rade Harry, keďže od dnes si jeho kráľovnou." povedal a ja stísla pery k sebe, aby som potlačila slzy spôsobené dojatím.

,,Navždy budeš môj rytier, Niall. Nič a nikto tento fakt nezmení."

,,Už by sme mali ísť. Všetci čakajú len na teba." povedal a utrel si neposlušné slzy, tak ako aj ja.

*****

Kráčala som dlhou chodbičkou pomedzi lavičky v kostole, na ktorých boli usadení členovia našej rodiny a priatelia.
Držala som sa ockovho ramena a s jemným úsmevom som hľadela na muža, ktorý si získal moje srdce.

Stál iba pár metrov predo mnou a nervózne mi úsmev oplácal.
Nevnímala som nikoho a nič iba jeho. Hľadeli sme si po celý čas navzájom do očí, akoby sme si tým vyjadrovali podporu.

O pár chvíľ ocko podával moju ruku do tej jeho. Chvíľu sme na seba iba s úsmevom hľadeli.
,,Si krásna." šepol mi a ja som mu len s úsmevom poďakovala. Potom sme sa otočili dopredu, kde už stál oddávajúci farár.

Obrad som veľmi nevnímala. Sústredila som sa iba na Harryho ruku, ktorá pevne stláčala tú moju. 
Spozornela som, až keď nám povedal, že môžme predniesť naše sľuby, ktoré sme si napísali sami. Harry na tom trval a ja som súhlasila.
Je to oveľa krajšie a intímnejšie, ak si snúbenci napíšu sľuby sami, lebo to odráža ich vlastné city.

,,Dlho som rozmýšľal, ako sformulujem nasledujúce vety, aby sme ich pravý význam poznali iba my dvaja, aby to boli naše fine lines, (odporúčam si prečítať Cherry od fuxkingharrry, ktorá pekne vysvetlila, čo znamená fine line podľa nej.) ktoré si môže každý zobrať podľa seba, no iba my vieme, čo za nimi je. Potom mi však došlo, že je to zbytočné. Toto je náš deň a jediné, čo chcem je, aby všetci vedeli, ako veľmi si mi zmenila život.
Keď sa toto všetko začalo boli sme ešte deti, ktoré nevedeli, ako majú so svojimi citmi zachádzať, a preto sme od toho utekali. Časom sme však dospeli a naše city sme si pomaly pripustili.
Možno náš vzťah nebol vždy prechádzka ružovou záhradou. Žiaden vzťah predsa nie je dokonalý, záleží však na tom, ako sa pár ku problémom postaví a my sme sa im postavili čelom. Spolu sme všetko zvládli a dostali sme sa až k dnešnému dňu.
Chcem, aby si vedela, že si to najlepšie, čo ma v živote stretlo. Budem pri tebe stáť do konca môjho života. Milujem ťa, Bethany Amy Horanová." Harry dokončil svoj sľub a ja som nechala moje slzy, nech mi zmáčajú tváre.

Práve teraz som bola rada, že niečo ako vodeodolný make-up existuje, lebo v opačnom prípade by som už vyzerala asi ako nejaký šašo.

Chvíľu som počkala pokiaľ utíchne potlesk. Pohľadom som ešte nachvíľu zablúdila k naším najbližším, ktorí nás oboch sprevádzali našimi životmi.
Či už to bola moja rodina, Harryho rodina alebo naši najlepší priatelia, bez ktorých by sme tu dnes možno ani nestáli. Všetci sedeli na predných lavičkách so slzami v očiach, no obrovským úsmevom na perách.

Zhlboka som sa nadýchla a opäť som sa otočila čelom k Harrymu. 

,,Nikdy by som neverila, že tento deň prežijem práve s tebou. Ak by mi to niekto pár rokov dozadu niekto povedal, tak ho pravdepodobne vysmejem so slovami, že by sa mal dať liečiť." bola som prerušená smiechom, ktorý sa ozval v kostole.

,,No osud nám to zariadil takto. Na začiatku nášho vzťahu bola naša najväčšia hrozba Niall, ktorý nás oboch skoro zabil, keď sa to dozvedel." opäť sa ozval smiech spolu s urazeným 'Hej!', ktoré vykríkol Niall.

,,Toho sme spoločne zvládli, tak ako aj ďalšie prekážky, ktoré nám život hádzal pod nohy a dnes tu stojím a som pripravená odovzdať ti moje srdce a celý svoj život.
Milujem ťa Harry Edward Styles a sľubujem, že pri tebe budem verne a s láskou stáť až do konca môjho života." dokončila som svoj sľub s pohľadom upreným do Harryho smaragdových očí, v ktorých sa miešalo dojatie a láska.

Dali sme si prstene a farár prehlásil: ,,Z moci, ktorá mi bola udelená vás prehlasujem za manželov! Pán Styles, môžete pobozkať nevestu."

Harrymu netrebalo hovoriť dvakrát a takmer okamžite prilepil svoje pery na tie moje.
Naša prvá manželská pusa, do ktorej sme dali všetky naše city, ktoré sme nevedeli opísať slovami.   

Fuhh, v podstate posledná časť je za nami. Už nás čaká iba epilóg a tbh nie som na to vôbec pripravená. S týmto príbehom 'žijem' už viac ako dva roky a bude mi ťažké lúčiť sa, nooo pripravujem už niečo nové, takže 23.7. nezabudnite sledovať môj profil, keďže vám hodím menšie prekvapenie, o ktorom už iste viete, ak ma sledujete na ig 💕

Inak opäť sa ospravedlňujem, že mi to tak dlho trvalo, ale tentokrát mám na to vážne ospravedlnenie.
1. Blbo som si pukla kostičku na palci, takže som chodila týždeň s opuchnutým palcom, s ktorým som ledva pohla a hneď ako sa mi to vyliečilo, tak som si popretrhovala väziva na nohe a asi mi dáte za pravdu, že ak vás niečo boli, tak sa ťažko sústredí na niečo iné. Hold šikovná som 😂
2. Snažím sa asi podvedome, čo najviac oddialiť koniec a rozlúčiť sa s HLS 😂💕

Každopádne užívajte prázdniny, no nezabudnite, že zdravie je vždy na prvom mieste. Love y'all



  

HORAN'S LITTLE SISTER Onde histórias criam vida. Descubra agora