54.KAPITOLA

2.2K 89 29
                                    

O TÝŽDEŇ NESKÔR

Dnes máme to tanečné predstavenie. Som hrozne nervózna, kdeže tam budú aj chalani a aj baby.

Naša tanečná skupina prišla deň po Mii, takže sme tie tance ešte cvičili, no aj keď sme ich vedeli dá sa povedať perfektne, tak som sa bála, že sa niečo pokazí.

Má to byť vážne veľká show s veľkou účasťou, keďže naše tanečné štúdio je dosť známe.

Nervózne sa pokrútila na sedačke, kde som sedela, keďže sme akurát mali prestávku. Už od šiestej rána tu precvičujeme celý program a dolaďujeme posledné detaily, aby si bola naša show veľkolepá - aby si ju všetci, čo na nej budú ešte dlho pamätali.

,,Poďte, ideme si to ešte precvičiť." zakričala na nás naša trénerka a my sme sa všetci opäť dostavili na pódium, kde sme začali precvičovať náš celý program od úvodného tanca, ktorý tancovali iba dievčatá.

A skončili sme poslednou choreografiou, kde sme tancovali všetci na pesničku MACKLEMORE & RYAN LEWIS - CAN'T HOLD US.

*****

Stála som v backstage a počula som hrozne veľký krik. Vykukla som spoza steny a nemohla som uveriť vlastným očiam. Celé hľadisko bolo plné.

Z pozerania ma vyrušil môj mobil, ktorý mi oznámil príchod novej správy. Bola od Harryho.

HARRY:Nechceli nás za vami pustiť, no budeme vás podporovať odtiaľ. Inak ešte si nás nevšimol ani jedno dievča, tak drž palce, aby to tak ostalo a my budeme držať palce vám. ILY❤️❤️

ME: Neboj, budem držať palce a ďakujeme ❤️ ILY2❤️❤️

Ledva som odpísala a už ma volali, že začíname.

Odložila som svoj mobil. Objala som Miu a spolu sme sa vydali na pódium, kde bola tma až pokiaľ nezapli obrázok na plátnu a nezapli hudbu.

Očami som ešte rýchlo vyhľadala Harryho zelený pohľad, ktorý ma skénoval a zhlboka som vydýchla. Tak Beth, ideme nato.

*****
,,Ďakujeme všetkým, že ste prišli podporiť našu prvú a dúfajme, že ani nie poslednú show mimo Írsko. Boli ste úžasní, Londýn!" zakričala naša trénerka do mikrofónu, keď sme sa lúčili a my tanečníci sme začali spievať našu klasickú vetu, ktorú spievame po každom koncerte: ,,I love Open Art. I love Open Art, ye-eah!" spievali sme ako vďaku nášmu štúdiu, ktoré sa vola Open Art Studio.

Všetci sme ešte raz zamávali a rozbehli sme sa do backstagu, kde sme všetci plakali šťastím.

Bola to asi najviac vydarená show. Všetci sme si to neskutočne užili.

S Miou sme sa prezliekli a rozlúčili sme sa zo všetkými.

,,Inak príďte aj na party." povedala Alice, hlavná tanečníčka. ,,Ďakujem za pozvanie, no ja už niečo mám." ospravedlnila som sa. ,,Ja tiež." usmiala sa Mia.  ,,Dobre teda, tak sa vidíme nabudúce. Čaute." zakývala nám. ,,Ahoj." rozlúčili sme sa s ňou s Miou naraz.

Vyšli sme vonku, kde nás už čakali ostatní. ,,Bola si úžasná." pripelil sa mi Harry na pery. ,,Nebola, ale ďakujem."zamrmlala som do bozku a odtiahla som sa. ,,Obe ste boli úžasné." pochválila nás El. ,,Ďakujeme." povedali sme s Miou naraz a ona nás obajala. Do objatia sa postupne pripojili všetci. Bolo to krásne, boli sme ta najlepšia partia na svete.

*****
,,Kedy by si chcela ísť na tú dovolenku?" opýtal sa ma Harry, keď som vyšla zo sprchy a ľahla som si k nemu na posteľ. ,,Mne to je jedno, kľudne aj zajtra." zasmiala som sa.

,,Ako si moja princezná želá, pôjdeme zajtra." povedal vážne a ja som sa pretočila na brucho, aby som naňho lepšie videla.

,,Harry ja som to myslela zo srandy, veď nemáme vybrané ani to kam pôjdeme." pripomenula som mu. ,,Ja už mám vybrané dávno, kam ťa zoberiem, stačí mi iba zavolať, kedy ideme." usmial sa na mňa.

,,A kam teda ideme?" zvedavo som sa opýtala. ,,To je prekvapenie." pobozkal ma na líce. ,,No tak, Harry." pozrela som sa na neho šteňacím pohľadom. ,,Nerob na mňa tie oči, aj tak ti nič neprezradím." chrapľavo sa zasmial.

,,Ale keď ideme zajtra, tak by sme sa mali začať baliť." konštatoval. ,,Veď je desať hodín večer a ja som extrémne unavená a navyše to musíme ešte oznámiť. Nemôžme sa len tak vypariť." namietala som. ,,No tak, ja nás pobalím a ráno im to oznámime." pobozkal ma a potom vstal z postele a nadšene utekal do svojej šatne pre kufre, načo som sa zasmila. Je ako dieťa.

*****

Bolo pol dvanástej a my sme mali konečne všetko zbalené. To Harryho balenie nakoniec skončilo tak, že som nás balila ja a on mi podával iba veci, ktoré som vybrala a nachádzala na posteľ predtým, ako som ich začala baliť do kufrov.

,,Keď som vtedy bola extrémne unavená, tak teraz som už mŕtva." zívla som si. ,,Tak ideme spať. Ráno budeme vstávať o pol siedmej, aby sme všetko stihli, keďže lietadlo nám letí o pol deviatej." povedal Harry a ja som sa naňho vyplašene pozrela, načo sa len zasmial. ,,O pol siedmej?" neveriacky som sa opýtala a on len prikývol. ,,Ale neboj sa. V lietadle to dospíme." usmial sa na mňa.

,,Poď ku mne." natiahol ruky a ja som vstala zo zeme a prešla som k nemu. Ľahla som mu do náruče a spolu sme sladko zaspali.

Čo si myslíte, kam berie Harry Beth?🤔 Inak túto časť vydávam pár minút pred polnocou, kedy sa lúčime s rokom 2018 a vítame nový rok 2019. 🎆🎉

Chcela by som popriať všetko dobre do nového roku, veľa šťastia, úspechov a splnených želaní. A zároveň vám poďakovať za rok 2018. Bolo úžasné dostávať vašu podporu či už vo forme komentárov, votes, prečítaní a pekných správ. ❤️❤️

Rok 2018 bol pre mňa nádherný a ťažký zároveň. Veľa ľudí mi zobral, no veľa úžasných mi do života priniesol. Začala som písať na Wattpad a urobila som aj veľa ďalších rozhodnutí, ktoré mi zmenili život. Niektoré boli zložité a bolestivé, iné zas nádherné. No celkovo sa na rok 2018 nemôžem veľmi sťažovať, aj keď tam boli nejaké temné momenty, tak prevládali tie krásne.

Dúfam, že rok 2019 bude lepší nie len pre mňa, ale aj pre vás všetkých. Ešte raz ďakujem za to, že ste mi urobili tento rok krajším a nezabudnuteľným. ILYSM ❤️❤️❤️

HORAN'S LITTLE SISTER Where stories live. Discover now