Zaynovi som o mojom páde z koňa vravela včera, keď sme robili pizzu, takže nebola náhoda, že to vytiahol. Presne vedel čo povedať, aby mi pomohol.
,,A bolelo to veľmi?" Prezrela si Soph moju ruku ešte raz. ,,Zo začiatku tu bolesť nevnímaš. Ak sa ti to stane na závode ako mne, tak sa snažíš dostať čo najrýchlejšie preč. Ideálne do stajní, aby si mohla skontrolovať koníka. Popravde ja som tú bolesť pocítila intenzívne, až keď som sa na tú ruku pozrela. Samozrejme bolí to aj zo začiatku, ale nemáš čas sa nad tou bolesťou zamýšľať." Len prikývli, ale El mala čudný pohľad. Dúfam, že nič netuší.
,,Čo budeme robiť?" Opýtal sa Niall popritom, ako prežúval pizzu, ktorú sme si objednali na večeru, keďže sme nemali nič uvarené a ani sa nám nič variť nechcelo. Síce sme ju jedli aj včera, ale pizza nemrzí nikdy a navyše, ak ste hladný, tak zjete všetko, teda skoro všetko.
,,Zahrajme si fľašu." Navrhol Harry, aké prekvapivé. Iba on má také nápady. Niekdy by som do toho šla s radosťou, ale teraz... proste mi príde, že pri tejto hre sa dá všetko zvrhnúť.
,,No ja neviem." Namietala som, ale neúspešne, keďže všetci súhlasili ,,No tak Beth bude sranda." Prehovárali ma.
,,Ale..." ,,Žiadne ale. Ideš hrať." Prerušil ma v strede vety Louis. ,,Ok, ale nebudem piť." Nastavila som si podmienku. ,,Dnes nebude piť nikto. Zajtra máme byť o pol ôsmej v štúdiu." Pripomenul všetkým Niall.
,,Idem po fľašu." Zodvihol sa Liam zo stoličky a išiel asi, teda určite do obývačky, aby vybral fľašu z baru a my sme ho nasledovali, keďže je to asi najviac vhodné miesto v dome pre túto hru.
Posadili sme sa do kruhu a Liam podal fľašu Louisovi, ktorý ňou zatočil a tá padla na Harryho.
,,Pravda alebo odvaha?"Premeral si ho pohľadom. ,,Odvaha." ,,Dúfal som, že si to zvolíš." Uchechtol sa, načo sa Hazz zamračil ,,Bež si vyžehliť vlasy." Diabolsky sa usmial.
Harry s nadávkami vstal a my sme ho zo smiechom nsledovali. Zamieril si to do mojej izby. Počkať. MOJEJ IZBY.
,,Harry načo ideš do mojej izby?" Opýtala som sa. ,,Nikto iný okrem teba tu nemá žehličku na vlasy." ,,Ako vieš, že ju tu mám?" ,,Ráno, keď som ťa išiel zobudiť, tak si ju mala položenú na komode." Usmial sa. Vlastne hej neodložila som si ju keď som sa česala. Do vrkočov si vlasy žehlím skoro stále. Potom vyzerajú viac upravene, aj keď ja si ich ešte trochu popovyťahujem aby mali väčší objem. ,,Ty si ma bol budiť?" Zaskočene som sa opýtala ,,Hej, ale už si bola dole." Mykol ramenami.
***
,,Nemôžeš mi vymyslieť inú úlohu?" Prosíkal Harry so žehličkou v ruke. ,,Nie, Nie Harry pekne si vyžehli vlásky." Zabával sa na ňom Louis.
Harry s ťažkým povzdychom a nadávkami na jeho osobu žehlil jeden prameň za druhým. Chvíľami sa mi zdalo, že sa aj rozplače, ale nestalo sa tak. Trochu som ho ľutovala, ale môže si za to sám. On chcel hrať fľašu. Karma vole. Uchechtla som sa nad mojimi myšlienkami
,,Spokojný?" Zavrčal na Louisa, ktorý sa presladene usmial ,,Úplne." Mám pocit, že jemu ten úsmev len tak z tváre nezmizne. ,,No ale Harry tebe to pristane." Smial sa mu Liam, načo mu Harry ukázal jeho vznešený prostredníček.
Došli sme zasa do obývačky a Fľašou zatočil Harry. Tá si za obeť vybrala Liama, ktorý si zvolil úlohu.
Harry si začal poklepkepkávať prstami o seba, tak ak to robí Montgomery Burns zo Simpsonovcov. Ojoj, to nebude dobré.
,,Liamko môj zlatý, čo by sme ti dali za úlohu?... počkaj už to mám." Diabolsky sa zaškeril ,,Zjedz plnú misku cereálií pomocou tvojej milovanej lyžičky." Sladko sa usmial.
VOUS LISEZ
HORAN'S LITTLE SISTER
FanfictionBethany Amy Horan si žila svoj šťastný život, teda až do jedného incidentu, ktorý jej svet prevrátil naruby. Uzatvorila sa do seba a k telu si púšťa iba svoje najlepšie kamarátky Miu a El. Chalanov úspešne ignoruje, ale to sa všetko zmení keď ju mam...