POHĽAD BETH:
O pár dní neskôr
Dnes je Silvester, deň, na ktorý čakám už od nášho príjazdu do Londýna. Konečne opäť uvidím El, Louisa, Zayna, Perrie, Liama a Soph.
Síce som už v Londýne zopár dní, no je tu so mnou iba Harry, Niall a Mia, ktorá s nami oslávi Silvestra a potom ide naspäť domov kvôli škole, keďže sa jej budú už končiť prázdniny.
Oni sa budú končiť vlastne aj mne, no ja to až tak pociťovať nebudem.No pripomína mi to, že by som sa mala začať pripravovať na polročné skúšky, ktoré budem robiť.
Akoby som toho stresu nemala málo, povzdychla som si pre seba a pohodlnejšie som sa oprela o Harryho rameno.Bol už čas vstávať, no nám sa nejako nechcelo. Predsalen, dnes budeme dlho do noci hore, tak si môžeme trochu pospať.
To by nám však musel dovoliť môj extra otravný brat, ktorý si opäť prišiel ukradnúť môjho muža.Odkedy sme sem prišli, tak tí dvaja spolu niečo celý čas riešia.
Pýtala som sa na to už oboch, ale odpoveď bola rovnaká. Všetko sa vraj v pravý čas dozviem.A tak som sa pobrala do kuchyne, s úmyslom pripraviť si nejaké raňajky. Zastala som však na prahu dverí.
V kuchyni sedeli totiž všetci, až na Nialla a Harryho, a horlivo o niečom debatovali počas toho, ako jedli raňajky.
Na tvári sa mi objavil široký úsmev.
Tak veľmi mi chýbali.,,Beth!" všimla si ma ako prvá El a doslova odskočila od stola. Privítali sme sa pevným objatím, v ktorom sme strávili chvíľku. Takto som sa privítala aj s ostatnými a potom sme si všetci opäť sadli za stôl.
*****
Celé doobedie sme strávili v takejto partii a užívali sme si čas strávený spolu. Rozprávali sme sa o tom, aké mal kto Vianoce a smiali sme sa na pár trapasoch, ktoré sa nám za ten čas prihodili.
Dokonca Mia spomenula aj Harryho romantický čin, keď prišiel o pár dní skôr, lebo som mu chýbala, čo bola pravda samozrejme iba z polovice, ale zhodli sme sa na tom, že nikomu nepovieme celú pravdu a dokonca ani jej.Keď už tu bol čas príprav na večer, tak som sa už začínala o Harryho a Nialla dosť strachovať. Predsalen, boli preč už poriadne dlho.
A fakt, že predo mnou niečo taja tomu nepomáhal. Som od prírody veľmi zvedavý človek.Teraz však nebol čas zaoberať sa tým, keďže sa veci ako jedlo a výzdoba sami nepripravia.
No aj tak by ma zaujímalo, kde sa tí dvaja túlajú a čo sa sa mám dozvedieť v pravý čas. Dúfam, že to nebude nič zlé. Už sa nám stalo toľko zlých vecí, že je toho dosť na celý život.No koniec úvahám, mala by som sa vážne venovať práci, keďže nám do večera veľa času neostáva.
A ako iste viem tak sa ešte párkrát zakecáme alebo zistíme, že nám niečo chýba, aj keď sme včera nakupovali podľa zoznamu. Taká klasika.*****
Keď sa Niall s Harrym konečne objavili bolo už desať hodín večer.
Skoro som umrela od strachu, že sa im niečo stalo, no opäť mi ani jeden z nich nechcel nič povedať. Jasne, ja sa tu môžem ísť zblázniť od strachu a oni takto.Nebola som ani tak naštvaná ako skôr sklamaná a smutná. Harry je ten, ktorý vždy vraví, ako ku sebe máme byť úprimný a nemáme pred sebou nič zatajovať, no teraz robí presný opak.
Rozhodla som sa však, že to dnes riešiť nebudem. Dnes je poslaná noc tohto roku a chcem tento rok ukončiť dobre. Stačilo, že sa v ňom stalo toľko nemilých udalostí, nemusí sa tak aj skončiť.
Poznáte to - Ako na nový rok, tak po celý rok.
Nový rok bude pre nás zmanenať aj nový začiatok, nová kapitola v knihe našich životov. Snáď mal osud pri jej písaní lepšiu náladu ako pri minulých rokoch.
VOCÊ ESTÁ LENDO
HORAN'S LITTLE SISTER
FanficBethany Amy Horan si žila svoj šťastný život, teda až do jedného incidentu, ktorý jej svet prevrátil naruby. Uzatvorila sa do seba a k telu si púšťa iba svoje najlepšie kamarátky Miu a El. Chalanov úspešne ignoruje, ale to sa všetko zmení keď ju mam...