Kapitola je 13+
Celý deň s Harrym prebehol v poriadku. Pozerali sme filmy, varili sme a užívali sme si prítomnosť toho druhého.
Teraz je už sedem hodín večer a stále sme doma len my dvaja. Nie žeby som si sťažovala, no celkom ma zaujíma, kde sú ostatní, keďže odišli už včera večer. Keď som sa na to opýtala Harryho, tak odpovedal, že nemá potuchy.
,,Láska, čo ideme robiť teraz?" opýtal sa Harry, keď sme dopozerali ďalší film. ,,Neviem, no celkom sa nudím." povzdychla som si a v hlave sa mi zrodil plán.
Šikovno som sa prehúpla na Harryho, takže som na ňom obkročmo sedela.
Neviem, čo ma to popadlo, no chcela som ho hneď teraz.
,,Beth, čo to rob-...? " neodpovedal lebo som ho umlčala bozkom. Zo začiatku jemné a nežné bozky sa premenili na dravé a vášnivé, no stále plné lásky.
Harry ma jemne uhryzol do spodnej pery, načo som vzdychla a umožnila mu tak vstúpiť jazykom do mojich úst, čo hneď využil. Svojím jazykom preskúmaval každý detail mojich úst. Po chvíľke som pridala aj ja svoj jazyk a tým som rozpútala vojnu, ktorú samozrejme vyhral Harold.
Za trest som sa na ňom zavrtela a tým som narazila na jeho kamaráta. ,,Ku*va, Beth. " zavzdychal, čo ma vzrušilo ešte viac, a tak som sa na ňom ešte raz zavrtela.
Cítila som hrču, ktorá mu rastie v nohaviciach.
Harry to zrejme nevydržal, a tak sa pretočil a tým pádom som ja ležala pod ním.
Z mojich pier sa presunul na môj krk, ktorý obdarovával jemnými bozčekmi. Zaklonila som hlavu, aby mal lepší prístup. Po chvíľke mi začal pokožku na krku jemne obkuskávať a sáť.
Bolo to hrozne príjemné. Bol nežný, akoby sa bál, že sa môžem pod jeho dotykmi rozpadnúť, sťa by som bola porcelánová bábika.
Nikto ku mne ešte tak nežný nebol a ja som si bola istá, že som pripravená sa mu celá odovzdať.
Harry ma chytil za lem 'môjho' tričká a popotiahol ho nahoru, no nie veľmi. Pozrel na mňa, a keď som prikývla, tak mi tričko jemne vyzliekol.
Cítila som, ako mi začínajú horieť líčka a hanblivo som sklonila hlavu. ,,Nemusíš sa hanbiť, si krásna." zašepkal mi do ucha a následne ho pobozkal.
Hazz svojími bozkami vytváral mokru cestičku od mojej brady, cez hrudník a bruško až k mojim legínam.
,,Môžem?" opýtal sa a ja som jemne prikývla. Z časti preto, lebo som sa dosť hanbila, ale aj preto, lebo som nato nebola zvyknutá.
Nikdy som to nerobila dobrovoľne, čiže je logické, že mi to bolo nepríjemné. No teraz, teraz si to užívam.
Harry mi stiahol legíny z bokov a postupne ich posúval až ku členkom, kde už ich zo mňa stiahol úplne a hodil ich niekde za neho.
Ležala som pred ním iba v čiernom čipkovanom spodnom prádle, ktoré toho až tak veľa nezakrývalo.
Harry si ma prezeral s iskričkami v očiach a oblízol si pery. ,,Si nádherná, dokonalá." spojil naše pery, ale ja som sa nespokojne odtiahla, keďže som si uvedomila, že má na sebe ešte oblečenie. Nechápavo sa na mňa pozrel, no keď som mu začala vyzliekať tričko, tak izbu zaplnil jeho chrapľavý smiech. Zodvihol ruky a ja som mu vyzliekla tričko, ktoré som následne hodila niekde do priestoru jeho izby. ,,Nejaká nedočkavá." zachraptel, načo som len pretočila očami a začala som sa venovať jeho sivým teplákom, ktoré som mu vyzliekla.
Harry sa nado mnou týčil už iba v boxerkách. Síce to nebolo niečo, čo by som už nevidela, no prezrela som si ho celého. Oči sa mi zastavili na jeho kamarátovi, ktorý už stál pekne v pozore. V hlave sa mi zrodil nápad a moja ruka prešla po jeho pýche a jemne ju stačila. Ako odmenu som dostala jeho slastné zavzychanie.
Opäť ma pobozkal a začal ma dráždiť cez nohavičky. Môj dych sa zrýchlil a ja som sa prehla v chrbte.
Hazz ma začal bozkávať na hrudníku a na mojom chrbte nahmatal zapínanie od podprsenky, ktoré šikovné rozopol.
Začal mi bozkávať práve rameno a pomaly z neho zosúval čierne ramienko. To isté opakoval aj na ľavom ramene a podprsenku odhodil nevedno kam.
Inštinktívne som si prsia zakrila rukami, ale Harry mi ich chytil a odtiahol, tým odkryl môj hrudník. ,,Si krásna." šepol a začal mi bozkávať prsia.
Začal mi obkuskávať a jemne sáť jednu bradavku a druhu žmolil medzi prstami.
Potom prešiel bozkami až k môjmu bruchu a pokračoval nižšie. ,,Si si istá?" opýtal sa ma a ja som nesmelo prikývla.
Jedným pohybom mi stiahol nohavičky a vnikol do mňa jedným prstom. Prehla som sa v chrbte a jemne som vzdychla.
Po chvíľke pridal aj druhý prst, a keď už som skoro bola, tak ich vytiahol a oblízol ich.
Nechápavo som sa naň zamračila, no on mi všetko ujasnil tým, že zo seba stiahol posledný kus látky, boxerky. Natiahol sa za mňa a zo šuplíka vytiahol strieborný balíček, ktorý v zuboch roztrhol a nasadil si kondóm.
,,Budem nežný, dobre?" zachraptel a ja som prikývla.
Vyhupol sa nad omňa a jednou rukou sa podoprel vedľa mojej hlavy.
Párkrát zakrúžil špičkou svojho kamaráta okolo môjho vchodu, no potom ho do mňa pomaly zasunul.
Počkal nech si zvyknem na jeho veľkosť a potom začal pomaly prirážať.
,,Ha-Harry." vzdychla som jeho meno a on zrýchlil.
Miestnosťou sa ozývali naše vzdychy.
,,Ja-ja už.. " dostala som zo seba po chvíli. ,,Ešte trošku výdrž, pro-prosím." povedal a pobozkal ma na krk.
,,Harry všetko je.... Whou, sorry. " počula som hlas od dverí. ,,Vypadni Louis" zakričal Harry, ale neprestával prirážať. Miestnosť zaplnil Louisov smiech a potom sme počuli len klapnutie dverí.
Po chvíli som to už nevydržala a s výkrikom Harryho mena som dosiahla svoj vrchol, ktorý nenechal Harryho chladným a urobil sa hneď po mne.
Opatrne si stiahol kondóm, zaviazal ho a išiel ho vyhodiť. Potom si ľahol naspäť ku mne a prikryl naše nahé telá paplónom.
,,To bolo krásne." zašepkal do ticha a objal ma. ,,Nádherné." vydýchla som ,,Dokonalé." Harry spojil naše pery.
,,Ani nevieš, ako ťa milujem." šepkal mi do ucha. ,,Aj ja milujem teba." povedala som a prstom som obkresľovala jeho motýlika na hrudi.
Harry si ma pritiahol k sebe ešte bližšie a mne sa začali zatvárať oči.
Neľutujem, to že som mu odovzdala celé svoje telo. Milujem ho a viem, že aj on mňa. Síce to nebolo moje poprvé, ale ja to tak vnímam.
Zaspala som vedľa osoby, ktorú milujem s hrejivým pocitom na srdci.
Nová kapitola je vonku, ak ste sa dostali až tu, tak vám gratulujem. Ani neviete, aké ťažké ju bolo pre mňa napísať. Možno aj preto nevyšla skôr. No dúfam, že sa páčila ❤️❤️😅
YOU ARE READING
HORAN'S LITTLE SISTER
FanfictionBethany Amy Horan si žila svoj šťastný život, teda až do jedného incidentu, ktorý jej svet prevrátil naruby. Uzatvorila sa do seba a k telu si púšťa iba svoje najlepšie kamarátky Miu a El. Chalanov úspešne ignoruje, ale to sa všetko zmení keď ju mam...