35.KAPITOLA

2.8K 121 14
                                    

,,Beth, už viem kto, zaň zaplatil kauciu, ale..." nedohovorila, lebo ju Harry prerušil ,,Kto to bol?“ vyletelo z neho ,,Krstný mi nemohol povedať meno, keďže je zaviazaný k mlčaniu, no povedal mi, že to bola žena zhruba v našom veku. Mala kratšie hnedé vlasy a hnedé oči. Bola vysoká a štíhla a vraj im povedala, že je modelka.

,,No do riti, Kendall.“ zadával Harry a rukami si zašiel do vlasov. ,,Kto je Kendall? " opýtala sa Mia zaskočene ,,Harryho bývalá." odpovedala som jej. ,,Ouu, Aha. Ja už bohužiaľ musím končiť, keďže sa ponáhľam, tak ahojte." Mia sa ozvala po chvíľke ticha. ,,Ahoj." povedali sme s Harrym naraz a Mia hovor ukončila.

,,Beth, ani nevieš, ako je mi to ľúto." objal ma a pobozkal ma do vlasov. ,,No tak Hazz, nie je to tvoja chyba." zašepkala som mu do hrude. ,,Sľubujem, že nedovolím, aby sa ti niečo stalo." upevnil svoj stisk. ,,Ďakujem, no asi sa o chvíľu udusím." zasmiala som sa priškrtene ,,Aha, Prepáč. " zasmial sa Harry a svoj stisk trochu povolil.

,,Nechápem, čo z toho má." prelomil Harryho chrapľavý hlas ticho. ,,Neviem, no myslím si, že ma chce zastrašiť." pokrčila som ramenami a snažila som sa, aby bol môj hlas vyrovnaný, no vo vnútri som sa strašne bála. ,,Aj tak z toho nebude nič mať, lebo ja sa ťa nevzdám." dodala som.
,,Však ani ja teba, sweetheart." povedal Hazz a svoje slová spečatil bozkom.

,,Beth?" oslovil ma Harry, keď sme sa odtiahli a ja som sa naň pozrela pohľadom, ktorým som mu naznačila nech pokračuje. ,,Nemyslíš, že by sme to mali povedať ostatným?" opýtal sa otázku, na ktorú som jasnú odpoveď nevedela, no aj cez to som mu odpovedala. ,,Máš pravdu. Raz im to určite poviem, no teraz sa na to necítim. Je iné, keď sedel vo väzení, ako keď behá po slobode." povzdychla som si ,,Ja ťa chápem a chcem, aby si vedela, že budem stáť pri tebe, nech sa rozhodneš hociak." objal ma.

Zrazu mi zaškvrkalo v bruchu, čo nás rozosmialo a Harry sa odtiahol. ,,Čo by si dala moja princezná?" pohladkal ma po brušku, v ktorom znova zaškvrkalo. ,,Princezná chce muffiny, ktoré piekla." odpovedala som ,,Vaše prianie je mojím rozkazom vaše veličenstvo." vstal z postele, uklonil sa a so sprievodom môjho smiechu opustil izbu.

Harry je dokonalý priateľ. Svoju lásku mi dokazuje každú chvíľu. Všetko je s ním tak dokonalé, akoby to nebola ani realita, akoby to bol len sen, nádherný sen, no bojim sa, že sa z toho sna raz zobudíme a naša láska vyprchá. Nikdy netrvá nič večne, aj tie najpevnejšie vzťahy raz niečo rozdelí, je len na osude, či je to nevera, vyprchanie lásky, hádky alebo smrť. No naučila som sa, že treba žiť pre tento moment a nestarať sa o to, čo bude alebo, čo bolo, aj keď je to ťažké, no keď sa to naučíte, tak budete skutočne šťastní. Mne pomáhajú ľudia v mojom okolí, rodiča, Mia, Harry, El, Niall, Perrie, Sophia, Liam, Louis a Zayn. Nikoho iného viac nepotrebujem. Viete ako sa hovorí, praví priateľ pri tebe ostane aj v tých najhorších chvíľach života.

,,Princezná, vaše muffiny sa nesú." Harryho chrapľavý hlas ma vyrušil z rozmýšľania. ,,Ďakujem." pobozkala som ho na líčko a zobrala som si od neho tanier s muffinami. ,,Aj ja chcem." nahodil šťenací pohľad. ,,A kto ti bráni?" zasmiala som sa ,,Tiež pravda." zasmial sa aj on

*****

O DVA TÝŽDNE

Ráno som sa zobudia vedľa Harryho, ktorý ešte spokojne odfukoval. Túto noc sme mohli spať spolu, keďže všetci sa niekam vyparili.

Za tie dva týždne sa nič nestalo. Corsen ma už viac nekontaktoval a ani Kendall nič nepodnikla. Nevim prečo, no mám taký pocit, že je to len ticho pred búrkou.

Môj a Harryho vzťah sa ešte viac upevnil. Trávili sme spolu každú chvíľu, ktorú sme mohli. Zatiaľ o našom vzťahu vedeli iba dievky a Louis, no je len otázkou času, kedy to budeme musieť povedať aj ostatným. Hrozne sa bojím Niallovej reakcie. Aj vy by ste sa toho báli, ak by ste videli tie jeho pohľady, keď sa ma Harry čo i len jemne dotkne a nie len Harry, môže to byť hociktorý z chalanov. Na jednu stranu to je zlaté, no na druhú mi to príde prehnané, však som už skoro dospelá.

Inak, keď sme tu už spomenuli tú dospelosť, tak zajtra budem mať už konečne osemnásť rokov. Už budem dospelá, budem sa môcť rozhodovať sama za seba a budem môcť riadiť svoj život podľa seba. Som rada, že nebývam v Amerike, keďže tam by som si do dospelosti musela počkať ešte tri roky, ale vážne, ktorý Američan bol taký inteligent, že vymyslel dospelosť až od 21 rokov? Som rada, že bývam v Európe.

Vstala som z postele a namierila som si to ku skrini z ktorej som si vybrala čisté spodné prádlo, čierne legíny a Harryho čierne tričko, ktoré sa záhadným spôsobom objavilo v mojej skrini, tak ako aj jeho ďalších asi desať tričiek, troje nohavice a päť košelí. Vážne začínam mať pocit, akoby sa ku mne do izby začal pomaly, ale isto sťahovať.

V kúpeľni som vykonala svoj každoranný proces a vybrala som sa do kuchyne, aby som Harrymu, teda nám urobila raňajky do postele. 

Nechcelo sa mi vymýšľať nič zložité a na palacinky som bola až príliš lenivá, tak som dala urobila toasty s Nutellou a ovocím. Potom som ešte urobila kávu a do pohárov som naliala pomarančový džús. Všetko som dala na podnos a vyniesla som to hore do izby.

Podnos som položila na nočný stolík a začala som budiť Hazzu. Naklonila som sa nad neho ,,Hazz, urobila som nám raňajky. Vstávaj. " zašepkala som mu do ucha a následne si ho naň pobozkala ,,Ešte päť minút." nesúhlasne zachraptel a stiahol ma na seba. ,,Harold, no tak. Vstávaj, dnes sme doma celý deň sami a ja to nechcem prespať." zaprela som sa rukami o jeho nahú hruď a znovu som si sadla.

,,Ahh, koľko je hodín?" pootvoril jedno oko ,,Je štvrť na desať, čiže je najvyšší čas vstávať." povedala som energicky a potiahla som ho za ruku. ,,Však dobre, už som hore." sadol si a pretočil očami. ,,Budem sa tváriť, že som si to pretočenie očami nevšimla." povedala som a dala som podnos s raňajkami na posteľ. ,,Hej, nezdá sa ti, že si na niečo zabudla?" nadvihol obočie a ja som sa naň nechápavo pozrela. ,,Kde mám svoju rannú pusu?" zatváril sa urazene, načo som sa zasmiala a potom som ho pobozkala.





HI guys💕😄 Nová a aj dosť nudná časť je vonku, no v priebehu ďalších dní sa môžte tešiť na záživnejšie časti. 😊 Ako som už raz spomínala, oslava narodenín Beth odštartuje zopár udalostí, no nechajte sa prekvapiť 💓

Mám pre vás ešte jednu správu, v návrhoch sa mi črtá nová story, no vydávať ju začnem zrejme, až keď dopíšem tento príbeh. Už dopredu vám môžem povedať, že sa máte načo tešiť, keďže ju chcem mať viac prepracovanú 😊💕

Hej a ešte by som vám chcela hrozne moc poďakovať za #15 in FF. ĎAKUJEM vám a nie len zato, ale za všetko. Všetky vaše prečítania, votes, komentáre. Skrátka za všetku vašu odozvu a podporu, ktorá ma nakopáva dopredu. Je to ako sen. Love you guys so much. ❤️❤️☺️

HORAN'S LITTLE SISTER Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ