29.KAPITOLA

3.3K 125 5
                                    

POHĽAD HARRYHO

Samozrejme, že sa na Beth nehnevám, len ma baví, ako sa ma snaží obmäkčiť a navyše som zvedavý, čoho všetkého je schopná.

Musím uznať, že vie ako na mňa. Mal som, čo robiť aby som sa na ňu nevrhol, keď mi šepkala do ucha a bozkávala ma.

Ucítil som ako mi zatlačila na rameno. Chtiac, či nechtiac som sa musel otočiť na chrbát. Stále som si držal kamennú tvár. Vďaka Bohu, že som dobrý herec.

Beth si na mňa obkročmo sadla a začala mi bozkávať a jemne obkusovať krk. Jemne som vzdychol. Kde sa to v tom dievčati berie?

Jemne sa na mne pomrvila, čo ale robiť nemala, keďže som začal cítiť, že mi ubúda miesto v nohaviciach. Znovu som vzdychol. Beth sa odtiahla a spokojne mľaskla. Neurobila, to čo si myslím, že nie?

,,Že si neurobila, to čo si myslím?"  nahodil som vystrašený výraz. ,,Čo som podľa teba urobila?"  nevinne sa usmiala ,,Že si mi nespravila cucflek?" prešiel som si rukou po krku ,,Neviem, o čom hovoríš." zažmurkala preafektovane a bolo vidno, ako potláča smiech.

Zhodil som ju zo seba, teda nie doslova, ale chápete ma. Dvihol som sa z postele a Beth vybuchla do smiechu. ,,Čo sa smeješ?" zamračil som sa ,,Myslím, že máš menší problém v nohaviciach. " smiala sa a ja som cítil, ako mi začali horieť líca.

Radšej som sa pobral do mojej kúpeľne, aby som si skontroloval krk. Ta mrcha malá, ale musím uznať, že je to práca, ako od profíka. ,, Bethany Amy Horan ja ťa zabijem!" skočil som k nej na posteľ. ,, Aj ja ťa ľúbim." prehrábla mi rukou vlasy, čím mi zničila môj účes. ,, Toto si nemala. " povedal som žartovne.

Beth sa postavila z postele a so smiechom utekala von z izby a ja som sa samozrejme rozbehol za ňou. 

Sakra ona je fakt rýchla. Samozrejme, že je rýchla, veď športuje. Smialo sa mi moje vedomie.

Beth sa rozbehla dolu schodiskom a ja som samozrejme trielil za ňou. Celý čas sa smiala, čo prinútilo k smiechu aj mňa.

Prebehla cez obývačku až do kuchyne so mnou v pätách. V kuchyni boli aj všetci ostatní a očividne sa na nás dobre zabávali.

Obehli sme stôl a nakoniec sme zas skončili v obývačke, kde sa Beth jemne pošmykla a musela zabrzdiť. Vďaka tomu som ju chytil ,,Mám ťa." prehodil som si ju cez rameno, ako vrece zemiakov (Snáď chápete, ako to myslím 😅)

Beth mi zo smiechom búchala do chrbta a kopala nohami. Ja som ju položil na gauč a začal som ju štekliť.  Začala sa hrozne smiať a hádzala so sebou zo strany na stranu.  ,,Ni-Nia-Niall! " zakričala so smiechom ,,Po-pomóc!" kričala, načo do obývačky vbehol Niall aj s ostatnými a začali sa smiať. ,, Harry... ja... sa.. pocikám!" povedala skrz smiech ,,A čo ja s tým?" zasmial som sa ,, Pro-sím... sta-čí. " prosíkala. ,, Jedine, keď sa mi ospravedlníš za môj účes. " povedal som hravo ,,To neurobím. " namietala ,,Ako chceš." žmurkol som na ňu a začal som ju štekliť ešte viac  ,, Do-bre, dobre... Prepáč." povedala a ja som ju prestal štekliť.

Vyskočila na nohy a schovala sa za Nialla, ktorý sa ešte stále smial. ,, Ďakujem za pomoc." povedala ironicky a udrela ho do ramena. ,, Mala si sa vidieť. " bránil sa

,, Harry pekný cucák." povedal z ničoho nič Zayn a ja som stŕpol. Sakra ja som naň úplne zabudol. Louis a Dievky sa rozchichtali, čiže mi došlo, že z Beth všetko vytiahli a zvyšok sa na mňa prekvapene pozeral. ,, To.. To je " zakoktal som sa a Louis a dievky sa začali smiať ešte viac  ,,Detaily si nechaj pre seba." zasmial sa Niall a ja som si vydýchol. Úľava sa ukázala aj na Beth.

POHĽAD BETH

Tým šteklením ma riadne naštval. Myslím, že by to chcelo pomstu. ,, Kamoši, myslím, že do toho clubu by sme dnes predsa len mohli ísť." navrhla som.

Videla som, ako im všetkým zaiskrilo v očiach a začali horlivo prikyvovať.

,, Neviem, či to je dobrý nápad."  zamračil sa Harry ,, Ale notak Hazzík snáď ťa tak nepoložil ten rozchod z Kendall" doberala si ho El, zrejme vycítila, že mám čosi v pláne.
,,O deviatej nech ste hotoví. " povedal Harry.

,, No to aby sme nestrácali čas. Vstávaj Beth. Dnes ideš baliť zajačikov." zachichotala sa Sophia. My dievky máme medzi sebou zrejme nejaké puto, vďaka ktorému vieme o plánoch tej druhej, alebo fakt neviem.

,,No iste. Dnes sa odo mňa ani nepohneš." odkašľal si Niall. Očkom som sa pozrela na Harryho, ktorý zatínal sánku a mračil sa. ,,Ejha, či sa od teba nepohne." zasmiala sa Perrie a už ma ťahala hore do izby.

*****

Konečne som po hodine hotová. Stihla som už vybaviť aj telefonáty s rodičmi a Miou a aj dievkam povedať môj stručný plán.

,, No princezná môžeš sa pozrieť do zrkadla." spokojne sa usmiala El ,, Harry z teba spadne na zadok." zachichotala sa Soph. ,, A hlavne nezabúdaj na svoju úlohu. " zasmiala sa Perrie.

Dievky sa išli pripraviť a ja som prešla k zrkadlu. Moje ústa sa vytvarovali do písmena "o".

Mala som na sebe krásne čierne minšaty s dlhým rukávom a priesvitným pásom na bruchu. Šaty som mala požičané od El, keďže nič u mňa nenašli nič vhodné, teda aspoň podľa nich.

O môj make-up sa postarala Perrie

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


O môj make-up sa postarala Perrie. Na očiach mi vykúzlila jemne dymové tiene a oči mi orámovala ceruzkou. Nakoniec samozrejme nesmela chýbať špirála, ktorá sa postarala o predĺženie a objem mihalníc. Na ústa mi naniesla jemný ružový lesk a na líca lícenku podobnej farby.

Nakoniec mi Soph vyžehlila vlasy.

V odraze som viedla krásne a sebavedomé dievča

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


V odraze som viedla krásne a sebavedomé dievča. Aj cez tu všetku krásu som sa cítila zle. Toto predsa nie som ja. Povzdychla som si. Dúfam, že to aspoň splní účel.

Pozrela som sa na hodinky a zistila som, že už je čas ísť. Obula som si čierne lodičky a zobrala som si čiernu listovú kabelku, v ktorej som už mala všetky veci.

Je toto vôbec dobrý nápad? Uvidíme už z toho nemôžem vycúvať. Alebo? Ja neviem... Čím viac nad tým rozmýšľam, tým viac mi môj plán príde ako blbosť.

Viem, že som chcela aby Harry žiaril, ale flirtovanie s niekym v bare, to nie je moje.

Keď už nič, tak aspoň si to tam užijem a zatancujem si. Skrátka zabudnem na pomstu, síce mu to šteklenie vrátim, ale inak a vtedy, keď to bude najmenej čakať.



Ták máme tu novú kapitolu. Viem, viem, sľubovala som, že cez prázdniny budem viac aktívna, ale mala som nejaký blok, vďaka ktorému som nemohla nič vymyslieť. Popravde ani s tou to kapitolou nie som spokojná, ale stále lepšie ako nič

HORAN'S LITTLE SISTER Where stories live. Discover now