,,Máš všetko?" opýtala som sa Mii, ktorá dnes odchádza naspäť domov.
,,Mám všetko." prikývla a spolu s ostatnými sme sa pobrali na letisko, aby sme sa s ňou mohli ešte rozlúčiť tam.
Mia všetkým prirástla k srdcu. Bodaj by nie, veď je to také usmievavé slniečko. Nepoznám človeka, ktorý by ju nemal rád.
Dokonca aj s Niallom sa zblížili. Nikdy neboli kamaráti. Vždy sa iba pozdravili a maximálne spolu prehodili zopár slov, ale to bolo už dávno. Odkedy sa stal Niall spevákom, tak sa nevideli a z Mii za ten čas vyrástla nádherné, sebavedomé dievča.
Každý chalan na okolo o ňu javí záujem, no ona stále vraví, že nechce nikoho, kto stojí o jej vzhľad, ale o to aká je skutočne. A keďže sa podľa nej ešte nikto taký neobjavil, tak nemala ešte žiadneho chalana. Niekedy si z nej uťahujem, že s jej pristúpom ani žiaden vhodný nebude, načo mi len vždy venuje vražedný pohľad.
No zdá sa mi, že Niall by mohol prelomiť ľady. Majú k sebe veľmi blízko, ani neviem, kedy sa takto zblížili. V podstate je to tak ako u mňa a Harryho zo skoro ničoho. Až nato, že im to nejde tak dobre skrývať.
Vôbec by mi nevadilo, ak by boli spolu, práve naopak, bola by som šťastná.
V podstate by to bolo ako z nejakého románu. Ja chodím s jedným z najlepších kamarátov môjho brata a on by chodil s mojou najlepšou kamarátkou. Znie to celkom čudne, ale mne sa ta predstava páči.
Musím sa ešte porozprávať s Niallom ohľadom Mii a naopak. Som si istá, že k sebe niečo cítia. Vidno to na kilometer ďaleko.
*****
,,Beth, neplač. Nezabudni, že dva týždne som späť, kvôli tomu predstaveniu." ukľudňovala ma. ,,Ja viem." šepla som a odtiahla som sa z objatia a ustúpila som pár krokov do zadu k Harrymu, aby sa s ňou mohli rozlúčiť aj ostatní.
Harry ma objal okolo pása a pobozkal ma do vlasov.
,,Hazz, o mesiac sa budeme takto lúčiť aj my." smrkla som. ,,Ja viem, ale my to vydržíme. Budem za tebou chodiť vždy, keď budem môcť a ty budeš chodiť ku mne." povedal a vtisol mi rýchli bozk na pery, keďže už odhlasovali Miin let.
Spoločne sme jej mávali až pokiaľ nám nezmizla z dohľadu.
,,Kam ideme teraz?" opýtala sa El, ktorá si utierala slzy.
,,Ja by som šiel domov." povedal Niall a my ostatní sme len prikývli. Predsalen ja a Harry sa ešte musíme pobaliť k jeho mamke.
*****
,,Konečne." vyhlásila som, keď som zapla kufor a zavalila som sa vedľa Harryho na posteľ.
Balili sme asi hodinu. Teda balila som iba ja a Harry si uťahoval z toho, ako stresujem. No počkaj Harold, keď pôjdeme k nám, potom sa budem smiať ja.
,,Som úplne mŕtva." vydýchla som. ,,Tak to aby som ťa opäť oživil." uškrnul sa perverzne a pretočil sa nado mňa. ,,Nechaj si zájsť chuť, Harold." pobozkala som ho na nos. ,,Ja viem, že to chceš." pobozkal ma na krk a ja som si skúsla spodnú peru. ,,Aj keby som chcela, tak nemôžem." povedala som a on sa na mňa nechápavo pozrel. ,,Bože, tebe to dnes nejako nedopína. Mám svoje dni." vysvetlila som mu. ,,Aha, od kedy?" opýtal sa. ,,Od rána." povzdychla som si. ,,Ale tak maznať sa môžme stále." usmial sa a venoval mi pusinku na nos.
*****
,,Princezná, už musíme vstávať." ozval sa chrapľavý hlas, načo som sa len viac zaborila do vankúša a zamrmlala som niečo v zmysle, aby ma nechal na pokoji.
Harry sa len zasmial a cítila som ako sa nado mňa sklonil. ,,Láska, vstávaj. Chceš predsa stihnúť raňajky, ktoré som ti pripravil" pošepkal mi do ucha a následne ma naň pobozkal. Ten idiot vie, ako na mňa.
Porazené som otvorila oči a sadla som si. ,,Koľko je hodín?" opýtala som sa rozospatým hlasom. ,,Pol piatej." odpovedal mi. ,,Toto ti oplatím." ukázala som naň prstom a on sa iba zasmial. ,,Keď ma budeš budiť takto, tak mi to môžeš oplácať každý deň." žmurkol a ja som naň hodila iba vražedný pohľad.
Vstala som z postele a dotáckala som sa do kúpeľne, kde som Harrymu zavrela dvere rovno pred nosom. ,,A kde sa mám ísť ako osprchovať ja?" ozval sa urazene spoza dverí. ,,Máš aj vlastnú izbu a navyše nezabúdaj, že pohľad na červenú nie je práve lákavý." odpovedala som mu a on len niečo zamrmlal.
Dala som si sprchu a následne som sa jemne namaľovala.
Vyšla som z kúpeľne a prešla som ku skrini, z ktorej som si vybrala čierne rifle s vysokým pásom, čierny croptop a bordovú mikinu na zapínanie.
Obliekla som sa a vybrala som sa do kuchyne, kde už bol aj pripravený Harry, ktorý akurát pokladal na stôl palacinky.
,,To sa ti chcelo?" opýtala som sa prekvapene ,,Pre teba všetko." prišiel ku mne a pobozkal ma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HORAN'S LITTLE SISTER
Hayran KurguBethany Amy Horan si žila svoj šťastný život, teda až do jedného incidentu, ktorý jej svet prevrátil naruby. Uzatvorila sa do seba a k telu si púšťa iba svoje najlepšie kamarátky Miu a El. Chalanov úspešne ignoruje, ale to sa všetko zmení keď ju mam...