Nemohol som tomu uveriť. Prečo práve ona? Prečo práve pre ňu si osud pripravil niečo také hrozné? Žiadne dievča si to nezaslúži a hlavne nie Beth. To dievča, ktoré je ochotné každému pomôcť. Láskavejšiu osobu, ako je ona nepoznám.
Však ona sa so všetkými prestala baviť len aby na to neprišli a netrápili sa, zatiaľ čo ona sa utápala v depresiach.
Pritiahol som si ju do náručia a hlavu som zaboril medzi jej krk a rameno. Ani som si to neuvedomil a moje telo sa začalo otriasať pod náporom plaču. Obaja sme plakali a ja som ju k sebe tísol, akoby som ju mal v ten moment stratiť.
Ako môže byť niekto, tak psychicky narušený, že to dokáže urobiť. Že si dokáže takýmto spôsobom užívať, keď tá druhá osoba trpí.
Ako môže byť niekto taký zlý, že dokáže dohnať niekoho k tomu, že si dokáže siahnuť na život a jediné, čo si bude priať je jeho vlastná smrť.
Práve takýto človek stretol moju princeznú, ktorú ľúbim každý deň čím ďalej tým viac. Nedovolím, aby jej niekto ublížil, už nikdy sa jej nič nestane. O to sa postarám a každý kto jej bude chcieť ublížiť, bude mať dočinenia so mnou.
Som rozhodnutý s Kendall to musím ukončiť čo najskôr. Najlepšie bude, ak s plánom začneme už zajtra.
,, Hazz neplač. Nie je to tvoja vina. Môžem za to ja, lebo som bola taká hlúpa a naivná, že som si myslela, že mi chce dobre. Mala som to povedať rodičom už vtedy, keď ma nútil robiť všetky tie cviky. " odtiahla sa a pohladila ma po tvári.
,,Ale však on ti zničil život a pripravil ťa o to najvzácnejšie čo si mala. O tvoju nevinnosť,len pre svoje potešenie." zotrel som si slzy. ,, Ale sľubujem, že nedovolím, aby ti už niekto ublížil." znovu som ju objal.
Rozmýšľal som nad nami. Ako to bude ďalej. Samozrejme, že chcem aby bola len moja a žiaden iný by na ňu nemal právo. Chcem jej hovoriť dookola, ako ju ľúbim. Chcem ju objímať, bozkávať, ochraňovať a vedieť, že mi to nemôže nik vyčítať. Tak rád by som sa opýtal, či bude moja, ale bojím sa, že nebude súhlasiť. Viem, vravela, že ma ľúbi, ale čo ak sa na vzťah ešte necíti. No som rozhodnutý. Opýtam sa jej to pri prvej vhodnej situácii. Ak nebude súhlasiť, tak si na ňu počkám.
,,Hazz? " oslovila ma a tým má vyrušia z môjho premýšľania o nás. ,,Áno? zahľadel som sa do jej modrých kukadiel ,, Ako je to vlastne teraz medzi nami?" opýtala sa ma, akoby mi čítala myšlienky
,, No vieš... " odmlčal som sa a preplietol som si s ňou prsty. ,,Práve som nad tým rozmýšľal. Rozhodol som sa, že s Kendall to chcem ukončiť čo najskôr. Najlepšie bude, ak už zajtra začneme s plánom, ktorý vymyslel Louis. Chcem ti povedať, že to čo cítim k tebe som necítil ešte k žiadnej a som si istý, že je to práva láska. Milujem tvoje vlasy, tvoje oči, tvoj úsmev, mäkké pery, vôňu, hlas, smiech. Skrátka ťa milujem celú. Je mi jedno, čo na to povie management, Kendall, médiá, či Niall. Ja si ťa vziať nenechám. A preto sa ťa chcem opýtať. Bethany Amy Horan budeš mojou princeznou? " ruku som jej stísol silnejšie a čakal som na jej reakciu, ktorá prišla pomerne rýchlo a to v podobe bozku.
,, Myslím, že odpoveď už poznáš." odtiahla sa. ,, Milujem ťa." znovu som si ju pritiahol do bozku. ,, Aj ja teba." zašepkala mi do pier, načo som sa musel pousmiať.
Zrazu sa ozvalo odkašľanie a my sme sa od seba rýchlo odtiahli.
Tak máme tu novú časť, síce dosť krátku, ale dnes má opustila fantázia. Dúfam, že sa aj tak páčila 😅
No čo myslíte kto ich vyrušil?
YOU ARE READING
HORAN'S LITTLE SISTER
FanfictionBethany Amy Horan si žila svoj šťastný život, teda až do jedného incidentu, ktorý jej svet prevrátil naruby. Uzatvorila sa do seba a k telu si púšťa iba svoje najlepšie kamarátky Miu a El. Chalanov úspešne ignoruje, ale to sa všetko zmení keď ju mam...