,,No tak Beth. Prezraď nám dôvod tvojej dobrej nálady. " škerila sa El. ,,Nie je žiaden dôvod." klamala som ,, Nie sme včerajšie, takže von s tým" povedala Pezz s úsmevom. ,, Ja si myslím, že ten dôvod sa volá Harry Styles. " doberala si ma Soph a ja som musela byť červená až za ušami.
,,Takže mám pravdu!" vypískla, až mnou striaslo. Sklopila som pohľad. ,, No hovor podrobnosti, kľudne preháňaj. " chichotala sa Pezz. ,,A nevynechaj ani slovo, čo ti povedal." pišťala mi do ucha El
,,Ja nemôžem." pipla som ,,Prečo?" zamračili sa. ,, Zasahuje to do minulosti. " pozrela som na El, ktorá okamžite pochopila, o čom je reč. ,, Beth, ja si myslím, že im to povedať môžeš. Tajomstvo je u nich ako v hrobe." pohladila ma El po ramene. ,,Síce nevieme, čo to je, ale nám môžeš dôverovať. Sme predsa kamarátky." objala ma Pezz a k nej sa pridala aj Soph a následne aj El.
Chvíľu som váhala, ale nakoniec som sa rozhodla, že im to poviem. ,, Dobre, ale zatvorte dvere. Nechcem aby to počuli chalani." povzdychla som si. ,, Rozkaz šefe." vyletela Soph z postele, zatvorila dvere a skočila naspäť do postele.
****
,, Beth to je mi ľúto." Pezz si zotrela slzy a objala ma. ,, Je to hajzel." pridala sa do objatia Soph. ,, To teda je. " doplnila naše objatie El.
,, Tak a teraz na povedz všetko s Harrym." odtiahli sa po chvíľke.
Znovu som sa pustila do rozprávania ,,Neviem, ako začať, ale asi od začiatku." zasmiali sme sa.
,, Na X-Factore som bola s Niallom ako opora. Keď ich spojili s chalanmi do jednej skupiny, tak som si chalanov hneď obľúbila, ale u jedného z nich to bolo iné. Ten jeden bol Harry, ale vtedy som si to nechcela priznať. Však ja som ani nevedela, čo je to láska. V podstate to neviem ani teraz. Len viem, že keď som s ním, tak sa zastaví čas. Všetky problémy zrazu zmiznú. Skratka nebudem to predlžovať, ale som si istá, že láska je práve toto. Priznala som si to, ale až predvčerom..." nedohovorila som, lebo ma prerušila El ,, a plakala si tu pomaly dve hodiny "El, čo mám robiť? On môže mať každú na ktorú si ukáže, tak prečo by chcel práve mňa? Však má modelku. Čo som oproti modelke ja?" a ja ako správna kamarátka som ti vravela pravdu a to, že ťa chce. " dobrela si ma a všetky sme sa začali smiať, lebo El-iná imitácia mňa nemala chybu.
,,Včera som v nemocnici počula, ako niekto spieva Little Things, ale nemohla som rozpoznať hlas, keďže som stále "spala". Potom som cítila, ako ma niekto pobozkal a vlastne vďaka tomu som sa aj zobudila. Otvorila som oči a uvidela som Harryho. Potom sme si navzájom vyznali lásku a ja som sa ho opýtala, že či nechce ísť spať ku mne na posteľ. Ráno nás zobudila El a chalani, že príde Niall. Potom po mňa prišiel ten doktor a zobral ma k nemu do jeho "kancelárie" kde som sa v podstate dozvedela, že je to brat toho hajzla a že ma v úmysle pomstiť sa mi, ale prišiel záchranca Hazz. Potom sme prišli domov a povedala som mu všetko o tom, čo sa mi stalo. Jeho reakcia ma hrozne zaskočila. Plakal. Potom sa opýtal, či s ním budem chodiť, a keď som súhlasila, tak ma pobozkal, ale nachytala nás Kendall. Nadávala mi do šľapiek a chcela ma udrieť. Harry sa ma zastal, tak mu dala kopačky a odišla. Potom ste prišli vy. "zhrnula som im všetko, samozrejme som pár detailov vynechala.
,, Awwww. To je ako z romantického filmu." rozplývli sa. ,,Takže sme pokazili romantiku. " zasmiala sa El. ,,V podstate hej." zasmiali sme sa
Ozvalo sa zaklopanie na dvere, tak som sa dvihla a šla som otvoriť. Dnu napochodoval Louis ,,Poďte sa dole najesť." usmial sa. ,, Vy choďte. Ja sa musím ešte prezliecť. Hneď prídem." povedala som, načo len prikývli.
Zo skrine som si vybrala tmavomodrý komplet s potlačou kvetov, keďže dnes je vcelku teplo.
Keď som sa obliekla, tak som sa jemne nalíčila.
Už hotová som sa vydala do kuchyne, kde všetci jedli pizzu. ,, Pizza? " zasmiala som sa ,,Hej, lebo nikto z nás okrem Harryho a Lima variť nevie a keďže Liam je lenivý a Harry je úplne mimo, tak sme odkázaní na pizzu." vysvetlil Zayn s úškrnom. ,, Haj. Harry najprv namiesto soli chcel použiť cukor. A keď sme mu podali soľ, tak to presolil." Zasmial sa Niall a dievky sa zaškerila ako pripečené. Ešte viac nápadne to nejde?
Harry sčervenal ako paradajka a ja som sa musela zasmiať. ,,Čomu sa smeješ?" nadvihol obočie Liam. Ukázala som prstom na Harryho ,,Ale, ale Hazzík. Ty sa nám červenáš. " zasmial sa.
Harry sa naduto postavil od stola a odišiel po schodoch hore. ,, Idem za ním. " povedala som a vybrala som sa hore schodmi.
Otvorila som dvere od jeho izby a uvidela som ho na posteli, ako leží chrbtom ku mne.
Skočila som na posteľ a objala som ho. Nič, žiadna reakcia. ,,Hazz." šepla som mu do ucha. Trochu sa pomrvil, ale stále ma ignoroval. ,,Láska." tentokrát som ho na ucho pobozkala. Stále nič. ,,Hazz." pobozkala som ho na krk, načo jemne zavzdychal, ale stále ma ignoroval.
Dobre, chce to po zlom, tak to bude mať po zlom. Zaškerila som sa nad plánom, ktorý ma práve napadol.
Už hotová som sa vydala do kuchyne, kde všetci jedli pizzu. ,, Pizza? " zasmiala som sa ,,Hej, lebo nikto z nás okrem Harryho a Lima variť nevie a keďže Liam je lenivý a Harry je úplne mimo, tak sme odkázaní na pizzu." vysvetlil Zayn s úškrnom. ,,Hej, Harry najprv namiesto soli chcel použiť cukor. A keď sme mu podali soľ, tak to presolil." Zasmial sa Niall a dievky sa zaškerila ako pripečené. Ešte viac nápadne to nejde?Harry sčervenal ako paradajka a ja som sa musela zasmiať. ,,Čomu sa smeješ?" nadvihol obočie Liam. Ukázala som prstom na Harryho ,,Ale, ale Hazzík. Ty sa nám červenáš. " zasmial sa.
Harry sa naduto postavil od stola a odišiel po schodoch hore. ,, Idem za ním. " povedala som a vybrala som sa hore schodmi.
Otvorila som dvere od jeho izby a uvidela som ho na posteli, ako leží chrbtom ku mne.
Skočila som na posteľ a objala som ho. Nič, žiadna reakcia. ,,Hazz." šepla som mu do ucha. Trochu sa pomrvil, ale stále ma ignoroval. ,,Láska." tentokrát som ho na ucho pobozkala. Stále nič. ,,Hazz." pobozkala som ho na krk, načo jemne zavzdychal, ale stále ma ignoroval.
Dobre, chce to po zlom, tak to bude mať po zlom. Zaškerila som sa nad plánom, ktorý ma práve napadol.
Čo mohlo napadnúť Beth? Ja to viem a poviem vám nie je to práve vec, ktorú by ste od nej očakávali.
ESTÁS LEYENDO
HORAN'S LITTLE SISTER
FanficBethany Amy Horan si žila svoj šťastný život, teda až do jedného incidentu, ktorý jej svet prevrátil naruby. Uzatvorila sa do seba a k telu si púšťa iba svoje najlepšie kamarátky Miu a El. Chalanov úspešne ignoruje, ale to sa všetko zmení keď ju mam...