21.KAPITOLA

3.6K 153 2
                                    

Sedím pri Beth a držím ju za ruku, zatiaľ čo ona spokojne oddychuje. Vyzerá ako anjel.

Všetci išli zhruba pred hodinou preč, lebo skončili návštevné hodiny a ja som tu ostal, ako jediný. Síce Niall najprv namietal, ale nakoniec povolil.

Možno si hovoríte, ako to, že mi tu dovolili ostať aj po návštevných hodinách. Ok určite si to nehovoríte, ale ja vám to aj tak poviem, lebo sa chcem pochváliť.

Nebolo to nič jednoduché.... Dobre, dobre stačilo sa usmiať na sestričku a pridať jedno žmurknutie.

Nechápem, ako môže byť niekto tak dokonalý, ako Bethany Amy Horan.

Aj by som pochválil jej rodičov za dobre odvedenú robotu, ale neviem, aké by to malo následky. Uchechtol som sa nad svojimi myšlienkami.

Skúmal som každý detail jej tváre. Všetky nedokonalosti, ktoré mala ju robili ešte viac dokonalou.

Pohľad mi zastal na jej ruke, ktorú som držal, keďže mala tričko s krátkym rukávom, tak som videl jej jazvy.

Po každej z nich som prešiel palcom a odvrátil som zrak.

Znovu som sa zapozeral na jej tvár a začal som spievať.

Your hand fits in mine like it's made just for me
But bear this in mind, it was meant to be
And I'm joining up the dots with the freckles on your cheeks
And it all makes sense to me...

I know you've never loved the crinkles by your eyes when you smile
You've never loved your stomach or your thighs, the dimples in your back at the bottom of your spine
But I'll love them endlessly

I won't let these little things
Slip out of my mouth
But if I do
It's you
Oh it's you
They add up to
I'm in love with you
And all these little things

You can't go to bed without a cup of tea
And maybe that's the reason that you talk in your sleep
And all those conversations are the secrets that I keep
Though it makes no sense to me

I know you've never loved the sound of your voice on tape
You never want to know how much you weigh, you still have to squeeze into your jeans
But you're perfect to me

I won't let these little things
Slip out of my mouth
But if it's true
It's you
It's you
They add up to
I'm in love with you
And all these little things

You'll never love yourself half as much as I love you
And you'll never treat yourself right darlin' but I want you to
If I let you know I'm here for you
Maybe you'll love yourself like I love you, oh

I've just let these little things
Slip out of my mouth
'Cause it's you
Oh it's you
It's you they add up to
And I'm in love with you
And all these little things

I won't let these little things
Slip out of my mouth
But if it's true
It's you
It's you
They add up to
I'm in love with you
And all your little things

Dospieval som posledné slová Little Things.

V podstate to je pieseň o nás.

Neviem nájsť na nej ani jednu chybu. Som zaľúbený do jej všetkých maličkostí, ktoré ostatní pokladajú za nedokonalosti. A viem, že ona sa nebude mať nikdy mať aspoň z polovice tak rada, ako ju ľúbim ja.

Môj pohľad upútali jej plné pery. Ako môžu asi chutiť?

Mimovoľne som sa k nej začal sklaňať. Neovládol som sa a pobozkal som ju. Jej pery chutili ako... jahody? Áno, jednoznačne chutili ako jahody.

Zrazu som pocítil, ako pohla ústami, ale v zápätí ma odstrčila.

,, Ha-Harry, čo to robíš?" zhúkla na mňa. ,, Beth. Ja to už nevydržím." šepol som. ,,Čo nevydržíš?" opýtala sa prekvapene.

,,Vedomie toho, že ťa nikdy nebudem môcť pobozkať, to že ťa nebudem môcť objímať, keď budeš zaspávať, to že tu nebudem môcť stále hovoriť, ako ťa ľúbim. Počuješ dobre, Beth ja ťa ľúbim. Už od začiatku, len som si to nechcel priznať, ale včera, keď som ťa videl takú zlomenú, krehkú a uplakanú sa vo mne niečo zlomilo. Uvedomil som si, že ťa ľúbim a nedovolím, aby ti niekto ublížil." Chytil som ju za ruku, ktorú mi stačila a pozrel som sa jej do tváre.
Oči mala podliate slzami, ale tvárila sa neutrálne.

,,Harry j-ja...". ,, To je v pohode Beth chápem, ak to necítiš rovnako. " pohladil som ju palcom po ruke, ktorú som stále držal.

Čo som si myslel, že keď jej to poviem, tak mi vlatí do náruče a oplatí mi moje slová? Som fakt naivný.

,, Ale Harr-".  ,, Beth nič hovor. Už som ti povedal, že to chápem." falošne som sa na ňu usmial.

,, MÔŽEŠ MA UŽ PRESTAŤ PRERUŠOVAŤ, KEĎ TI CHCEM POVEDAŤ, ŽE ŤA ĽÚBIM TIEŽ!!? " zakričala

,,Čože si to povedala?" prekvapene som zažmurkal očami.

,, Harry ja tiež ťa ľúbim. Už od prvého momentu, keď som ťa videla na X-Factore. Pamätáš si to? Bolo to vtedy, keď vás spojili do jednej skupiny. Už vtedy ste mi všetci prirástli k srdcu, ale u teba som to cítila inak. Vtedy som nevedela, čo znamená slovo "láska". Vlastne to neviem ani teraz. Viem len, že keď som pri tebe strácam pojem o čase. Zabúdam na všetko, čo ma trápi. Keď sa smeješ ty mám chuť sa smiať aj ja, keď si smutný som smutná aj ja. Ak je toto láska, tak som v tom až po uši." dostala zo seba a slzy jej stekali po lícach.

Moje srdce na chvíľu zastavilo a potom začalo byť ako šialené. Začal som sa usmievať, ako pripečený, až ma boleli kútiky úst.

Na nič som nečakal a pritiahol som si ju do najkrajšieho bozku, ktorý som kedy zažil, a že ich bolo dosť.  Zo začiatku to bolo nesmelé otieranie úst, ktoré po chvíli začalo pribúdať na intenzite a vášni.

Cítil som sa ako v siedmom nebi.

,, Milujem ťa princezná." povedal som jej tie tri slová. ,, Aj ja ťa milujem... Počkaj, ako si mi to povedal?" opýtala sa. ,,Princezná, ak ti to vadí, tak ti tak už nikdy nepoviem, PRINCEZNÁ. "  kládol som dôraz na posledné slovo. ,, Mne to nevadí, len neviem, či to nebude vadiť Niallovi, lebo si mu práve ukradol jeho malú princeznú. " zasmiala sa a ja som sa k nej pridal.

,,Harry nechcem rušiť túto chvíľku, ale čo Kendall?" počul som v jej hlase smútok, ktorý sa pokúšala skryť, ale aj tak hi boli cítiť.

,,Kendall som nikdy neľúbi. Tento "vzťah" mi nanútil management, ale neboj sa Louis má plán, ako sa jej zbaviť a ako môžme byť spolu." vysvetlil som jej a následne som ju pobozkal do vlasov



Konečne dlhšia časť. Čo na ňu hovoríte? Popravde ja som pri jej písaní skoro dostala cukrovku. 😂😂.

Inak ohľadom Danielle som sa konečne rozhodla. Zatiaľ ju medzi postavami nechám a ak sa mi nebude hodiť, tak ju odstránim.

HORAN'S LITTLE SISTER Où les histoires vivent. Découvrez maintenant