,,Beth?" Šepli naraz. Pozerali sa na mňa ako na ducha.Prvý sa spamätal Harry a objal ma. Postupne sa začali pridávať aj ostatní, a tak sme stáli vo veľkom objatí.
Po chvíli som sa odtiahla a čakala som, čo sa bude diať.
,,Ani nevieš, ako si nám chýbala." Povedal po chvíľke ticha Liam. ,,Aj vy mne." Usmiala som sa smutne. ,,Tak prečo si sa nás snažila ignorovať?" Opýtal sa vyčítavo Loui ,,Lebo to tak bolo lepšie aj pre mňa a, aj pre vás." Povedala som svoju naučenú, ale pravdivú vetu. ,,A v čom to bolo lepšie? V tom, že sme nevedeli, či sme ti niečím ublížili?" Pri tejto vete Zayn zakričal. ,,Neviete, čo som prežívala. Neviete nič." Povedala som s plačom a rozbehla som sa do rušných Londýnskych ulíc.
Ja som vedela, že sem nemám chodiť. Vraj mi to pomôže. Omyl teraz nemyslím len na to, ale aj na tu prekliatú hádku.
V diaľke som zahliadla park, tak som pridala do tempa a rozbehla som sa ešte rýchlejšie jeho smerom.
Vošla som do parku, ale nezastavovala som sa. Dobehla som asi, tak do stredu parku.
Oprela som sa o strom a pomaly som sa spustila dolu. Objala som si kolena a rozplakala som sa naplno. Vďaka bohu, že tu nikto nebol.
▪POHĽAD NIALLA▪
,,Ani nevieš, ako si nám chýbala." Ozval sa Liam. ,,Aj vy mne." Usmiala sa Beth, ale nebol to úprimný úsmev. Skôr to vyzeralo, ako by sa snažila udržať plač. ,,Tak prečo si sa nás snažila ignorovať?" Louisov vyčítavý hlas sa nedal prehliadnuť. ,,Lebo to tak bolo lepšie aj pre mňa a, aj pre vás." Beth povedala vetu, ktorú som od nej počul nespočetne krát ,,A v čom to bolo lepšie? V tom, že sme nevedeli, či sme ti niečím ublížili?" Vyletel na ňu Zayn. ,,Neviete, čo som prežívala. Neviete nič." Zakričala s plačom a rozbehla sa nevedno kam.
Všetci sme ostali stáť, ako prikovaní. Nezmohli sme sa ani na slovo, len sme na seba nechápavo pozerali.
Prvý som sa spamätal ja a rozbehol som sa vonku. Poobzeral som sa naokolo v nádejí, že ju zahliadnem, ale nestalo sa tak.
Po chvíľke za mnou vybehli aj chalani. Išli sme naspäť dovnútra.
,,Prepáč... j- ja... som sa nechal uniesť." Začal sa mi ospravedlňovať Zayn. Len som sa naň smutne usmial
,,Čo, ak sa jej niečo stane?" Začal som panikáriť. ,,Nič sa jej nestane. Neboj sa." Upokojoval ma Liam
,,Na čo čakáme? Ideme ju hľadať." Zavelil Harry. Všetci sme sa ako na povel zdvihli zo sedačky s rozbehli sme sa von.
Zastavili sme sa na chodníku a rozmýšľali, kde môže byť.
,,Niall. Ty a Zayn choďte smerom do mesta. Harry ty choď smerom do parku. A ja s Liamom prehliadneme okolie. Ak ju niekto nájdete, tak napíšte alebo zavolajte ostatným. Budeme ju hľadať dokiaľ ju nenájdeme." Povedal nám Louis jeho stručný plán a každý sa vybral určeným smerom.
▪POHĽAD ZAYNA▪
Hrozne som si vyčítal to, ako som na ňu vybehol. Nechal som sa uniesť.
Naštvalo ma, ako povedala, že sme jej chýbali, aj keď sa nás nepokúšala za posledného polroka ani raz kontaktovať. A aj naše správy poväčšine času ignorovala.
Mal som a stále ju mám rád ako sestru. A to, že s nami chcela prerušiť kontakt ma veľmi zasiahlo a nie len mňa, ale nás všetkých.
A teraz, keď bola konečne tu som na ňu vybehol, ako úplný idiot.
Teraz viem, že mala nejaký dôvod prečo nás ignorovala, ale ZATIAĽ neviem aký.
Prísaham, ak jej niekto ublížilil, tak si ho nájdem a rozbijem mu hubu.
Bože som to ja, ale idiot. Kvôli mne je niekde sama.
Už sa začína stmievať a mňa čím ďalej, tým viac začína pohlcovať strach, že sa jej niečo stane.
Vybehol som na ňu a ani som si nevypočul prečo sa rozhodla prerušiť kontakt s nami.
Musím ju nájsť a vysvetliť jej prečo som sa zachoval, tak ako som sa zachoval.
▪POHĽAD BETH▪
Pomaly sa začína stmievať. Keďže som si nezobrala mobil, tak ani neviem koľko je vlastne hodín. Podľa môjho odhadu môže byť tak šesť hodín večer.
V hlave som si už asi tretí krát prehrala všetko od toho momentu, ako sa môj šťastný život zmenil na nočnú moru, až doteraz.
Slzy mi nekontrolovateľne stekali po lícach.
Znovu som na sebe cítila všetky jeho dotyky, ktoré sa mi hnusili. Znovu som počula jeho odporný smiech, ktorý sa mi smial, zatiaľ, čo ja som plakala. Znovu som pocitila ten pocit úzkosti a bezmocnosti. Znovu som videla ten moment, kedy si ma ten sviniar nedobrovoľne vzal.
Čím viac som nad tým premýšľala, tým viac som plakala a začala ma znovu pohlcovať depresia.
Zrazu som cítila, ako sa niekto dotkol môjho ramena.
Máme tu novú časť, v ktorej je vysvetlené, čo sa stalo Beth. Čo myslite kto jej to spravil? A vôbec povie to chalanom? Ktorý z chalanov ju objavil, alebo to bude niekto úplne iný? Čítajte ďalej a všetko sa dozviete 😄
YOU ARE READING
HORAN'S LITTLE SISTER
FanfictionBethany Amy Horan si žila svoj šťastný život, teda až do jedného incidentu, ktorý jej svet prevrátil naruby. Uzatvorila sa do seba a k telu si púšťa iba svoje najlepšie kamarátky Miu a El. Chalanov úspešne ignoruje, ale to sa všetko zmení keď ju mam...