Happy Directioners Day! ❤️

1.5K 69 48
                                    

Predom sa chcem ospravedlniť, že toto nie je nová časť, ale na tej už pracujem. ❤️

23.7.2010-pre niekoho iba obyčajný dátum, deň ako každý iný. No pre mnohých nie. V tento deň päť chalanov vytvorilo skupinu. Nikto vtedy nevedel, že raz budú písať históriu. Nikto nevedel, že to bude najväčší boyband, ale stalo sa tak. Áno síce xfactor nevyhrali, ale vyhrali milióny sŕdc. Vytvoril jednu obrovskú rodinu - 1d family. Lebo, ak ste raz directioner, tak nie ste iba obyčajný fanúšik, ste súčasťou tejto nádhernej rodiny.

My sme chalanom pomohli splniť im sny. Vďaka nám mohli robiť to, čo milujú. Mohli cestovať po svete a vidieť naše nadšene úsmevy a lásku, ktorú sme im poskytli. Ale čo urobili oni pre nás? Naučili nás veriť v seba a vo svoje sny. Ako sa správať ku sebe, ale aj ku ostatným. Dali nám podporu, lásku a šťastie.

Takže to, čo chcem povedať je veľké ĎAKUJEM. Oni ma robia šťastnou každý deň. Pamätám si, keď som ich 6/5 rokov dozadu nenávidela a teraz ich milujem viac ako vlastný život. Ako sa hovorí 'od nenávisti k láske je len malý krôčik'. Pamätám si aj môj asi najšťastnejší deň v živote. Deň, kedy mi Liam dal like. Ani si neviete predstaviť, aká šťastná som bola a koľko emócií sa vo mne hromadilo. Nikdy nezabudnem na 15.5.2019

Vďaka chalanom som si našla aj množstvo nových priateľov po celkom svete. Je až neuveriteľné, ako sa môže svet takto spojiť vďaka 5 chalanom, ktorý si iba plnili a  stále plnia svoje sny.

Ďalšia vec, ktorú chcem povedať a bude smerovaná viac chalanom, aj keď viem, že si to určite neprečítajú je, že directioners vás stále ľúbia. Vlastne ľúbia je slabé slovo. Stále vás milujeme viac ako čokoľvek iné. Každý deň sa o vás rozprávame, spomíname na vás a dúfame vo váš návrat. Možno to nebude v roku 2020, možno ani 2021, ale my počkáme. Budeme čakať aj do konca života, lebo vy si to zaslúžite. Boli ste s nami v tých najhorších chvíľach, aj keď ste o tom nevedeli. Zachránili ste milióny mladých životov. Pomohli ste mnohým ľuďom. Vy nie ste obyčajný chalani, ako často hovoríte. Vy ste hrdinovia, naši hrdinovia.

Ešte raz, všetko najlepšie one direction. ❤️❤️

HORAN'S LITTLE SISTER Where stories live. Discover now