Varenie so Zaynom bola zábava. Všade bola múka a neporiadok, ktorý sme uptatovali popritom, ako sme piekli pizze. Konečne som sa úprimne smiala. Dôvodom bola Zaynova neschopnosť v kuchyni.Akurát sme z rúry vyberali šiestu a zároveň poslednú pizzu, teda vyberala som ju ja, lebo Zayn si pri pokuse vybrať ju popálil palec a akurát si ho chladil vo vode.
Položila som ju na stôl a vybrala z plechu. Všetky som ich nakrájala a poukladala na taniere, ktoré som pokuladala na stôl.
,,Pizzaaa!!" Zakričala som a zrazu bola kuchyňa plná.
,,Zayn čo máš s prstom?" Vyzvedal Louis. ,,Učil sa vyberať pizzu z rúry." Zasmiala som sa na jeho účet
,,Nesmej sa to bolí." Nahodil urazený výraz, ale vedela som, že by sa najradšej rozosmial na plnej čiare. ,,Buba ťa palček?" Začala som ho ľutovať ,,Uhmm. Veľmi." Sťažoval sa ,,No len, aby si nám na tú hroznú bolesť nezomrel." Predniesla som dramaticky a, ako na povel sme vybuchli do obrovského smiechu.Chalani na nás chvíľu neveriacky pozerali, ale nenechali na seba dlho čakať a spustil tiež vlnu smiechu. Neviem, či bol zapríčinený našim smiechom, alebo naším hereckým talentom.
Náš smiech ukončil môj mobil, ktorý mi oznamoval novú správu. Otvorila som ho a zistila som, že mi konečne odpísala El.
,,Prepáč, že odpisujem až teraz, ale nemala som čas. Som rada, že sa konečne uvidíme. Tiež mi strašne chýbaš. Už sa teším na ich reakcie, keď zistia, že sa poznáme. Inak sa priprav na zajtra lebo nás chcú ,,zoznámiť" a bude tam aj Kendall, Sophie a Perrie. Večer ti zavolám a všetko vysvetlím." Musela som sa pousmiať nad tým, ako dala zoznámiť do úvodzoviek.
,,Kto ti píše, že sa tak usmievaš?" Vyzvedal Niall. ,,Ale, len jedná kamarátka." Odpovedala som mu popritom, ako som jej odpisovala. ,,Si si istá, že je to len kamarátka a nie kamarát?" Rýpol si do mňa Zayn ,,sto percentne" zdvihla som k nemu pohľad ,,A ako sa volá?" Bože čo som tu na výsluchu ,,To sa skôr, či neskôr dozviete." Žmurkla som na nich. ,,Ako to myslíš." Vyzvedal ďalej Louis. Nato som mu už nestihla nič odpovedať, lebo mi zazvonil mobil. Smozrejme, že to bola El.
,,Ahoj Lásko." Pozdravila ma. ,,Ahoj miláčku." Pozdrav som jej oplatila. Áno, bežne sa tak zdravíme a nie, nie sme divné. Chalani po mne hodili spýtave pohľady, načo som len mávla rukou a vybrala som sa do izby.
,,Môžeš hovoriť som v izbe." Oznámila som jej ,,Ešte ti nevraveli, že nás chcú zoznámiť." Vyzvedala ,,Ešte nie" odpovedala som ,,Tak buď ti to povedia neskôr, alebo ťa budú chcieť prekvapiť." Povedala mi jej myšlienku ,,No podľa mňa skôr prekvapiť, lebo už by mi to povedali." Uvažovala som nahlas.
,,Inak povedz mi kto chodí s kým, lebo sa v tom strácam." Priznala som ,,Ja chodím s Louim..." chcela pokračovať, ale ja som ju prerušila ,,Ci pana, no to je mi, ale novinka." Predniesla som ironicky a obe sme sa začali smiať.
,,Perrie je s Zaynom, Spohie s Liamom a Kendall s Harryim." Povedala, keď sa upokojila. ,,Ok už len si to zapamätať." Rozmýšľala som nahlas
,,Počkaj chvíľku dám ťa na nahlas, tak nič nevrav." Upozornila som ju ,,Ok" odpovedala.
Otvorila som dvere a pred moje nohy pristáli všetci chalani pekne jeden na druhého. Najhoršie bol na tom Niall, keďže bol úplne dole. ,,My sme šli naokolo a zakopli sme." Snažil sa Harry zachrániť situáciu. Len som so smiechom prikývla. Oni s červeňou v lícach odpochodovali z mojej izby a ja som zatvorila dvere.
,,Už môžeš hovoriť." Povedala som El. A tá vybuchla do obrovského smiechu. Musela som sa k nej pridať, lebo toto sa nedalo vydržať
*
*
*S El som volala asi hodinu a potom som zavolala Mii, s ktorou som volala ďalšiu hodinu. Nesmeli chýbať ani rodičia. S nimi som volala asi polhodinu
Keď som vybavila všetky telefonáty, tak som šla do obývačky pozrieť si nejaký film. Boli tu aj všetci chalani. Sadla som si na gauč a zapozerala som sa na telku, kde hral film, ktorého názov neviem.
,,Beth?" Oslovil ma Louis ,,Áno?" Pozrela som sa naň ,,Nemáš na zajtra žiaden program?" Opýtal sa ,,Nie, prečo?" Vyzvedala som, aj keď som vedela odpoveď dopredu ,,Zajtra by sme ťa chceli zoznámiť s našimi frajerkami, teda ak by ti to nevadilo." Usmial sa na mňa ,,V pohode." Úsmev som mu oplatila. Ďalej sme sa všetci venovali telke.
,,Chalani ja už idem spať, tak dobrú noc." Povedala som a vstala som z gauča. ,,Dobrú noc." Povedali a ďalej pozerli telku. Vybrala som sa do kúpeľne, kde som opakovala večernú rutinu.
Dnes bol skvelý deň, teda aspoň tá druhá polovica dňa. Som rada, že zajtra konečne stretnem El po veľmi dlhej dobe. Hlavu som mala plnú myšlienkami takéhoto typu. Ani neviem, ako a zaspala som
STAI LEGGENDO
HORAN'S LITTLE SISTER
FanfictionBethany Amy Horan si žila svoj šťastný život, teda až do jedného incidentu, ktorý jej svet prevrátil naruby. Uzatvorila sa do seba a k telu si púšťa iba svoje najlepšie kamarátky Miu a El. Chalanov úspešne ignoruje, ale to sa všetko zmení keď ju mam...