,,Kto ti volal a prečo mám pocit, že to má spojitosť s Beth?" opýtal sa Niall. ,,Asi preto, lebo má." povedal som možno až veľmi nepríjemne, no moje nervy sú hlboko niekde, keď má moju princeznú ten hajzel.
,,Myslím si, že by si mi mal niečo vysvetliť." zamračil sa ,,Aghh. Dobre, ale mali by ste to vedieť všetci." neochotne som prikývol. Nechcem, aby sa to dozvedeli z mojich úst. Mala im to povedať Beth, keď bude pripravená. Viem, že dievky to už vedia, no aj tak bude ťažké povedať, že ju má on.
Zavolali sme teda všetkým a vrátili sme sa na chatu.
,,Našli ste ju?" ozvala sa Sophia, hneď ako sme vošli dnu. Všetci tam už sedeli a my s Niallom sme záporne pokrútili hlavami.
,,Myslím si, že to až také ľahké nebude." povedal som do ticha, ktoré sa rozliehalo miestnosťou. ,,Prečo?" postavila sa El ,,Má...má ju Co-Corsen." sklonil som hlavu o zemi a cítil som, ako mi po tvári stiekla slza.
Počul som zhíknutie a tak som zodvihol hlavu. Stretol som sa s pohľadmi dievčat, ktoré boli naplnené slzami a s nechápavými výrazmi chalanov.
,,Ako to myslíš, že ju má Corsen, však sedel a ešte aj dlho mal. " opýtala sa šokovane Perrie. ,,Pustili ho." vysvetlila potichu Mia.
,,Kto je Corsen?" ozval sa Louis. Nadýchol som sa a pustil som sa do rozprávania.
*****
,,...a ten hajzel ju teraz uniesol." dorozprával som. Dosť mi pomáhali aj dievky, keďže som to nezvládol bez vzlykov.
Beth je prvé dievča, vďaka ktorej som sa naplakal viac ako moja mama pri romantickom filme a verte mi, že ona pri nich plače od začiatku do konca.
,,Takže vďaka nemu nás Beth ignorovala a rezala sa. " konštatoval naštvane Louis a ja som mu to potvrdil kývnutím hlavy.
,,Zabijem ho." povedal Zayn. ,,Kľud, keď ich nájdeme, tak ti s tým pomôžeme, ale teraz musíme mať chladnú hlavu." ukľudňoval ho Liam.
,,Prečo ste nám to nepovedali skôr?" opýtal sa zrazu Niall a zotrel si slzy, ktoré mu stekali po lícach, tak ako aj ostatným v tejto miestnosti. ,,Beth nechcela." odpovedala za mňa Mia.
,,Teraz by sme to mali nahlásiť na polícii." poznamenala Perrie a my sme prikývli.
POHĽAD BETH
Pomaly som otvoria oči, no pohľad som mala stále rozostrený. Cítila som ako sa celé moje telo trasie a v hlave mi trieštilo.
Párkrát som zažmurkala a môj pohľad sa začal zaostrovať a ja som sa vďaka tomu mohla porozhliadnúť okolo seba.
Sedela som na studenej zemi v tmavej miestnosti, v ktorej sa rozliehal pach vlhkosti a plesne.
V rohu bolo malé okienko s mrežami, vďaka ktorému tu bolo aspoň trochu svetla.
Na pravo boli staré dvere hnedej farby a na ľavo bola omietka, ktora opadla z bielej steny.Zhlboka som sa nadýchla, vďaka čomu som do pľúc nabrala vlhký vzduch s prachom a rozkašľala som sa.
Dúfala som, že je to len zlý sen, z ktorého sa zobudím po Harryho boku on mi zaželá dobré ráno s jeho chrapľavým hlasom a ja mu dám pusu, tak ako to robím stále. No bohužiaľ toto je krutá realita, s ktorej niet úniku.
Chcela som aby som bola teraz v Harryho hrejivom náručí, schovaná pred všetkými problémami. On by ma hladil svojimi veľkými dlaňami po chrbte, šepkal upokojujúce slová do ucha a venoval mi zopár bozkov do vlasov.
Po líci mi stiekla jedna neposlušná slza, a tak som si ju zotrela. Nesmie ma vidieť plakať. Nesmiem mu ukázať svoju slabosť. Nechcem mu ukázať, ako veľmi sa ho bojím, kdeže bude môj strach využívať vo svoj prospech.
Počula som vŕzganie dverí, a tak som tým smerom otočila hlavu. Do miestnosti vošiel sebaistým krokom Corsen.
Podišiel ku mne a čupol si. Chcel ma pohladiť, no ja som jeho ruku zachytila. ,,Ale, ale. Mačička nám vystrkuje pazúriky." úškrnul sa.
,,Volal som s tvojim princom." oznámil mi. ,,Čo ste s ním chceli?!" vyštekla som na neho. ,,Oznámil som mu, s kým si, aby sa náhodou nebál. No nevyzeralo to, žeby mu to vadilo." pokojne mi povedal a pokračoval ďalej ,,Žeby si aj ty bola jedna s tých krátkych známostí, užiť si a odkopnúť?" škeril sa. ,,To nie je pravda!" zakričala som. ,,Harry mi vždy hovoril a dokazoval, ako ma ľúbi." zašepkala som si skôr pre seba, no počul to aj on, keďže mi odpovedal. ,,Počul som, že je to dobrý herec. Čo ak to hral aj na našu naivnú Bethany?" stále sa úškrňal. ,,Neverím vám." pokojne som mu povedala. ,,Ako chceš. Nechám ťa tu, nech nad tým rozmýšľaš." povedal a odišiel.
Neverím mu. Harry mi vždy dokazoval ako ma ľúbi. Riskoval, kvôli mne problémy s Niallom a dokonca aj s Managementom.
Vždy, keď som sa pozrela do jeho zelených kukadiel videla som tam lásku. V každom našom bozku bol cit.
Alebo som si to len nahovárala?
Hi guys. ❤️😀 Dnes je posledný deň prázdnin, tak dúfam, že si ho poriadne užijete. 😅❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
HORAN'S LITTLE SISTER
FanficBethany Amy Horan si žila svoj šťastný život, teda až do jedného incidentu, ktorý jej svet prevrátil naruby. Uzatvorila sa do seba a k telu si púšťa iba svoje najlepšie kamarátky Miu a El. Chalanov úspešne ignoruje, ale to sa všetko zmení keď ju mam...