▪POHĽAD BETH▪,,Čo to má znamenať?" Prepálil ma pohľadom. Sakra Beth rozmýšľaj čo mu povieš.
,,To som sa pozrela, keď som varila." Bože musím streliť vždy prvú kravinu čo ma napadne?
,,Beth ja nie som blbý, aj keď tak niekedy možno vyzerám." Zahľadel na mňa a pokračoval ,, tak a teraz pravdu."
,,Dobre je to od žiletky." Priznala som a on sa zamračil. ,,Beth prečo to robíš. Však ty si bola stále to dievča, ktoré to odsudzovalo. Stále si sa usmievala a nebrala si život, tak vážne. Odkedy si prišla, tak som nevidel ani jeden úprimný úsmev na tvojej tvári. Možno si ostatných presvedčila, že tvoj smiech je pravý, ale mňa nie." Predniesol smutne a mňa začali štípať slzy v očiach.
,,Bolesť ľudí mení." Usmiala som sa, aby som zahnala slzy.
,,Čo to hovoríš? Urobil ti niekto niečo?" Rozhodla som sa, že mu poviem pravdu.
,,Približne pred polrokom sa mi stalo niečo, čo ma zmenilo a celkovo to zmenilo môj pohľad na svet. Už viem, že život nie je prechádzka ružovú záhradu, ale všade na nás číha zlo a trápenie. Optimizmus nám ublíži najviac, lebo si myslíme, že svet je pekné miesto, kde sú všetci spravodliví a nikto nám nikdy neublíži. Ale pravda je niekde úplne inde, všetci sú zaslepení chamtivosťou a všetko robia iba, preto aby boli šťastní oni a neberú ohľad na ostatných. Chcú získať moc a počuť pravdu od všetkých, pritom oni sami sa strácajú vo svojich vlastných klamstvách. Vďaka tej veci som zistila o čom je svet." Dokončila som svoj dlhý monológ, pri ktorom mi slzy nekontrolovateľne stekali lícami.
,,To preto si nás ignorovala" triasol sa mu hlas, ako by sa chcel rozplakať
,,Spadla som do depesií a nechcela som, aby ste sa kvôli mne trápili." Pohladila som ho po líci a venovala som mu úsmev
,,Koľko krát si sa porezala a prečo?" Utrel si slzu, ktorá mu stekala po líci. Áno plakal. Všetci si myslia, že Zayn Malik je BadBoy, ktorému plač nič nehovorí, ale tí, ktorý ho poznajú vedia, že je veľmi citlivý.
,,Neviem nepočítala som to. A prečo? Vždy, keď som sa porezala som cítila istú úľavu. Jednoducho všetky problémy odchádzali spolu s krvou. Možno to je zbabelé, ale mne to na chvíľku pomáhalo zabudnúť na všetko." Utrela som si slzy
,,Ako to, že si to nik nevšimol a prečo si sa porezala tento krát? Zahľadel mi do očí.
,,Stále som to dobre zamaskovala. Porezala som sa včera. Všetko na mňa doľahlo a ja som si spomenula na ten moment, keď ma..." zasekla som sa. Nechcem, aby vedel čo sa mi stalo
,,Keď ťa čo?" Opýtal sa ,,Nechaj to prosím tak. Možno ti no niekedy poviem." Povedala som aj keď som nevedela, či budem niekedy pripravená to niekomu z nich povedať.
,,Dobre keď budeš pripravená, tak nám to povieš." Usmial sa na mňa. ,,Ďakujem, že si to pochopil." Objala som ho.
,,A Zayn?" Oslovila som ho, keď som sa odtiahla ,,Áno?" ,,Prosím nehovor to nikomu" pozrela som sa naň s prosbou v očiach. ,,Povedal som, keď budeš pripravená, tak nám povieš všetko." Uisti ma, že im nič nepovie.
,,Ako to ide s Perrie?" Zmenila som tému ,,Dobre... ako o nej vlastne vieš." Pozrel na mňa ,,Od Nialla. Keď som s vami nekomunikovala, tak som sa ho na vás stále pýtala." Usmiala som sa ,,Prečo nám nič nepovedal?" Zamračil sa ,,Lebo mi to sľúbil." Povedala som
,,Som rada, že som sa ti mohla zdôveriť, ale tá pizza sa sama neurobí" povedala som ,,Pomôžem ti." Ponúkol sa ,,Ok poďme." Zavelila som.
✒Dosť nudná kapitola, ale aj také musia byť.😕😄
✒Myslíte, že sa Beth odhodlá niekedy chalanom povedať, čo sa jej stalo?
✒ V najbližších kapitolách sa už Beth zoznámi s frajerkami chalanov a znovu stretne El. A taktiež budú väčšie zápletky 😄
✒ Každé prečítanie,vote a komentár potešia 💕😄
YOU ARE READING
HORAN'S LITTLE SISTER
FanfictionBethany Amy Horan si žila svoj šťastný život, teda až do jedného incidentu, ktorý jej svet prevrátil naruby. Uzatvorila sa do seba a k telu si púšťa iba svoje najlepšie kamarátky Miu a El. Chalanov úspešne ignoruje, ale to sa všetko zmení keď ju mam...