47.KAPITOLA

2.5K 92 0
                                    

Nasledujúce dni sme boli ja a Harry hlavnou témou snáď všade. Riešili nás na rôznych sociálnych sieťach, v bulvárnych magazínoch a dokonca aj v televízií.

Instagram a Twitter som mala zaspamovaný všelijakými správami od fanúšikov. Boli to rôzne správy od tých normálnych a milých, na ktoré som sa snažila odpisovať, až po tie šialené a nenávistne, ktoré som radšej nechala tak.

Vedela som, že správa o našom vzťahu obletí svet a nevyhne sa pozornosti, no nemyslela som si, že to bude až tak intenzívne, no očividne je a každým dňom je to horšie a horšie.

Od nášho verejného priznania ubehol už týždeň a správy sa každým dňom hrnú ešte vo väčšom počte.

Ja len dúfam, že sa čoskoro nato zabudne a my budeme mať opäť svätý pokoj.

,,Láska, čo hovoríš na to, že by sme šli do Holmes Chapel. Mamka a Gemma mi s tým pília uši odkedy sa o tom dozvedeli." ozval sa zrazu Harryho hlas.

Otočila som sa tým smerom a zbadala som, ako sa opiera o rám dverí.

,,Kedy?" opýtala som sa ,,Ak chceš, tak kľudne aj v piatok a ostali by sme tam na celý víkend." podišiel ku mne a sadol si na posteľ.

,,Láska, vieš, že to je už o dva dni." povzdychla som si. Úprimne, tento moment som chcela, čo najviac oddialiť. Nie žeby som nemala rada Anne či Gemmu, ale mám strach. Strach z toho, ako to všetko bude prebiehať. A aj z toho, že ma nebudú považovať za tú pravú pre Harryho.

,,Viem, ale mamka bude rada, ak jej spravíme menšie prekvapenie."  usmial sa na mňa a ja som mu vrátila jemný nesmelý úsmev.

,,Beth, no tak, čo sa deje." opýtal sa Harry a jedným pohybom ma z postele presunul do svojho lona. ,,Notak láska, mne môžeš povedať všetko." povedal, keď som mu neodpovedala a pobozkal ma na rameno. Viem, že Harrymu môžem povedať všetko, verím mu, ale nemôžem mu povedať o svojich hlúpych obavách. ,,Ale nič." usmiala som sa naňho.

,,Nevieš klamať, takže ma nechaj hádať. Máš strach z toho, že ťa nebudú považovať za vhodnú priateľku pre mňa, že?" zapozeral sa mi hlboko do očí a ja som len jemne prikývla.

,,Srdiečko moje, to je tá najväčšia hlúposť, aká ťa mohla napadnúť. Keď som to oznámil mame, tak priam žiarila radosťou, že moje srdce si vybralo práve teba. Vieš, že ťa má veľmi rada a to isté platí aj u Gemmy. Obe ťa zbožňujú." pobozkal ma do vlasov a ja som sa naň ešte väčšmi natiskla. Potrebovala som ho mať, čo najbližšie pri sebe.

Harry upevnil svoj stisk, a tak sme pár minút sedeli v pevnom objatí. Ja v Harryho lone s hlavou na jeho hrudi a Harry na posteli s hlavou oprenou o tú moju. Jeho ruky pevne zovrierali moj pás a svojími dlhými prstami prechádzal od môjho chrbta až po zadoček a naspäť.

*****

,,Nechceš sa ísť vonku prejsť?" navrhol Hazz ,,Môžme. Už ma nebaví sedieť zatvorená dnu." prikývla som. ,,To aj mňa." spolu sme sa zasmiali.

Šli sme sa teda pripraviť a potom sme spolu vyšli vonku.

,,Načo si ti kľúče od auta, keď sa ideme prejsť?" opýtala som sa Harryho.  ,,Chcem ti niečo ukázať, keďže už je večer, tak tam bude pekne. " vysvetlil mi a ja som chápavo prikývla.

Nasadli sme do auta a Harry naštartoval.

*****
Auto zaparkovalo pri nejakej cestičke, ktorá viedla na nejaký kopec.

,,Teraz musím vyšliapať hore, dobre? " uistil sa a ja som len prikývla.

Preplietli sme si prsty a pobrali sme sa spolu vyšliapať ten kopec.

,,Takže v piatok ideme do Holmes Chapel?" uisťoval sa Harry a ja som prikývla.

,,Milujem ťa." šťastne sa usmial.  ,,Aj ja teba."  opätovala som mu jeho slová a on si ma pritiahol do bozku.

*****

Asi o desať minút neskôr sme už boli skoro na vrchu. ,,Beth, počkaj chvíľku." povedal Harry a ja som sa naň spýtavo pozrela. ,,Chcem aby to bolo ako prekvapenie, ale keďže som zabudol šatku, tak by som ťa chcel poprosiť, či by si si nezatvorila oči." poškriabal sa po zátylku a ja som sa len zasmiala a zatvorila som oči.

,,Počkaj ešte." zasmial sa aj on a ja som cítila ako ma chytil za pás a pod kolenami a zdvihol ma zo zeme. ,,Harry, ale ja viem chodiť." zasmiala som sa. ,,Ja viem, že vieš chodiť, ale keďže máš zatvorené oči, tak neriskujem, že by sa ti niečo stalo, princezná. Niall by mi asi dolámal všetky kosti." zasmial sa aj on a ja som ho hrvo udrela do ramena, teda aspoň dúfam, že to bolo rameno, ale nepovedal nič, takže zrejme hej.

O chvíľku som už cítila ako ma Harry položil na zem, ale stále ma pevne držal za pás. Prešli sme spolu pár krokov a ja som zomierala zvedavosťou.

,,Už môžeš otvoriť oči." povedal a ja som to aj urobila.

Otvorila som oči a pár krát som zažmurkala, aby si zvykli na svetlo.

Naskytol sa mi pohľad na krásny západ slnka a výhľad na Londýn.

,,Je to nádherné." šepla som do ticha a kútikom oka som videla ako Harry prikývol a zozadu objal ma. Spolu sme si užívali tento okúzľujúci okamih.


Konečne som sa dostala po dlhom presviedčaní sa k tomu, aby som vymazala tie časti a opäť ich zverejnila, takže dúfam, že už to bude v pohode. 😅

HORAN'S LITTLE SISTER Where stories live. Discover now