NIALLOV POHĽAD
Akurát sme s chalanmi pozerali telku, keď mi zazvonil mobil. Podľa fotky, ktorá svietila na displeji som zistil, že volá mamka.Išiel som teda do kuchyne a zdvihol som jej to.,,Ahoj synček, ako sa máš?" Hneď sa mi ozval jej príjemný hlas. ,,Ahoj mami, mám sa v pohode. Čo vy?" Odpovedal som jej. ,,Celkom to ujde. Máš teraz čas?" Opýtala sa ,,Hej mám." prikývol som, čo ale nemohla vidieť
,,No vieš mohla by som ťa o niečo poprosiť? Týka sa to Beth." Mamka znela celkom neisto. ,,O čo ide?" vyzval som ju.
,,No vieš Beth má teraz ťažšie obdobie a asi by jej na chvíľku prospela zmena prostredia. Tak by som sa ťa chcela opýtať či by k tebe nemohla na chvíľku prísť?" dostala zo seba nervózne. ,,Bože mami ja tu trápnem, že sa jej niečo stalo a ty sa chceš opýtať či môže prísť? Samozrejme, že môže." Zasmial som sa ,,Chápem,ak nebudeš suhl-... Počkať ty si povedal, že môže?" m nevydržal som a začal som sa smiať ako keby som si na niečom fičal. ,, Samo...zrejme, že mô..že."hovoril som pomedzi smiech načo sa začala smiať aj mamka.A tak sme sa smiali dobrých päť minút ako dvaja retardi. Potom ako sme sa ukľudnili sme sa dohodli, že Beth príde o 2 dni na cele prázdniny, čiže 2 mesiace a potom sme hovor ukončili.
Hrozne sa na ňu teším, predsa len rok a pol je dlhá doba. Rozhodol som sa, že chalanom nič nepoviem, budú to mať ako prekvapenie. Určite sa budú tešiť, lebo Beth majú radi. Aj keď nechápem, prečo sa Beth snaží s nimi prerušiť kontakt, dúfam, že to zistíme. A možno to bude tým, že má ťažšie obdobie, ako vravela mamka.
No nič idem potrápiť chlapcov a poviem im, že mám pre nich prekvapenie, aj keď viem, že mi potom nedajú dýchať.
Prišiel som do obývačky a hneď sa ma Louis opýtal ,,Čo bolo take vtipné, že si sa smail ako nafetovaná mrkvička?"
Znovu sme sa začali smiať ako nafetované mrkvičky, teda aspoň podľa Louisa.
,,Nič, len som vám vybavoval prekvapenie." Povedal som, keď už som bol schopný odpovedať ,,Čo aké prekvapenie?" naddvihol Harry obočie. ,,Milý Hazz, ak vám to poviem, tak to nebude prekvapenie. Len si pekne počkajte tie 2 dni." sladko som sa usmial. ,,Koľko?" Zamiešal sa do debaty Zayn ,,2 dni." usmev sa mi rozšíril ešte viac, keď som si uvedomil, že už len dva dni a uvidím svoju malú sestričku ,,To nemyslíš vážne." protestoval Liam ,,Ale myslím. Kto si počká, ten sa dočká a myslím, že budete príjemné prekvapení." povedal som a šiel som do izby ,,Však počkaj my to z teba dostaneme!" Zakričal Louis, keď už som bol na schodoch ,,Keď myslíš!" Odkričal som mu zo smiechom.
YOU ARE READING
HORAN'S LITTLE SISTER
FanfictionBethany Amy Horan si žila svoj šťastný život, teda až do jedného incidentu, ktorý jej svet prevrátil naruby. Uzatvorila sa do seba a k telu si púšťa iba svoje najlepšie kamarátky Miu a El. Chalanov úspešne ignoruje, ale to sa všetko zmení keď ju mam...