38.KAPITOLA

2.6K 120 26
                                    

Odtrhli sme sa od seba a stretli sme sa s Niallovím pohľadom.

Som si istá, že ak by pohľad mohol zabíjať, tak Niall by nás zabil už tak stokrát.

,,Čo to má znamenať?!" zavrčal. ,,Ní ja ti to vysvetlím." dostala som zo seba. ,,Tu nie je čo vysvetľovať." premeral si nás pohľadom a otočil sa, no Harry ho chytil za lakeť a otočil ho naspäť.

,,Nechaj nás to vysvetliť, prosím." prosil ho Hazz, no keď Niall nijako nereagoval, tak  pokračoval. ,,Síce sme nechceli, aby si sa to dozvedel takto, ale s Beth tvoríme pár." oznámil mu a Niallova tvár nabrala červený odtieň. ,,Čože? Zopakuj, čo si povedal asi som ti zle rozumel!" kričal ,,Chodím s Beth, ktorú milujem. Áno milujem tvoju sestru." preplietol si so mnou prsty.

,,Nebudeš chodiť s mojou sestrou, nedovolím, aby si jej ublížil. Poznám ťa až veľmi dobre, na to aby som vedel, že ženy máš len pre zábavu." povedal a Harry mi silnejšie stísol ruku. Moje sa oči naplnili slzami. ,,Mýliš sa, Bethany milujem a nikdy, počuješ, nikdy by som jej neublížil." to už kričal aj Harry.

,,Nemienim sa o tom s vami baviť. Bethany zajtra letíš domov prvým možným lietadlom." oznámil mi už kľudným hlasom. ,,To nemôžeš..." ozvala som sa a slzy mi začali stekať po lícach ,,Myslíš? Zmier sa s tým, že nedovolím aby si sa s Haroldom zaplietla." premeral si ma pohľadom.

,,Neznášam ťa!" vykríkla som bez rozmyslenia a svoju ruku som dostala z Harryho pevného zovretia. Vybehla som z izby a nevnímala som Niallov krik o tom aby, som sa vrátila a ani Harryho povzbudzujúce slová, typu, že to spolu vyriešime.

Prebehla som cez obývačku, kde v hrobovom tichu sedeli všetci ostatní. Určite museli všetko počuť, no to som teraz neriešila. V chodbe som sa obula. Počula som dupot na schodoch, tak som rýchlo vybehla von a utekala som tam, kde ma viedli nohy.

Bežala som do hustého lesa, bolo mi jedno, že sa stratím. Jedine, čo som chcela bolo zabudnúť na Niallové slová a bolesť, ktorú mi nimi spôsobil.

Vedela som, že Harry nie je svätý a taktiež som vedela aj to, že Niall nebude veľmi nadšený z nášho vzťahu, no nikdy by ma nenapadlo, že by ma chcel poslať domov.

Teraz, keď som už konečne šťastná, tak opäť prišlo niečo vďaka čomu sa moje šťastie rozpadá na drobné kúsočoky, ako sklenený pohár, ktorý pustíte na zem a on sa roztriešti na drobné kryštáliky skla, ktoré odrážajú milióny farieb, tak isto, ako aj moje slzy, ktore sa kotúľaju po mojej tvári.

Svoje tempo som po chvíli spomalila, až som zastala úplne.

Porozhliadla som sa naokolo a blúdia som očami v jemnom šeru. Vďaka Bohu je dnes spln, takže mesiac svieti jasne a poskytuje dostatok svetla.

Stála som na lesnej pešinke. Okolo mňa sa týčilo veľa rôznych stromov, no najčastejšie to boli vysoké jedle.

Podišla som bližšie k jednej a oprela som sa o ňu.

Bola som hrozne vyčerpaná a ledva som sa držala na nohách. Možno to bolo tým, že je už neskoro a možno tým, že som bola od plaču unavená.

Zosunula som sa po kmene stromu a nohy som si pritiahla k hrudníku.

Presne takto vyzeral aj prvý deň môjho pobytu v Londýne, no vtedy bolo všetko iné. Nechcela som tu byť, no teraz nechcem odísť.

Nechcem opustiť Harryho, chalanov a ani dievky, s ktorými som sa za tie tri týždne tak zblížila. Boli mi oporou každý deň, síce nevedeli to, že Corsena pustili, to vedel iba Harry a Mia, no aj tak viem, že tušili, že niečo nie je v poriadku.

Neraz som od vtedy mala menšie depresie, no ony a chalani boli stále pri mne a rozveseľovali ma. Iba vďaka týmto úžasným ľuďom som opäť nesiaha po žiletke, aby sa aspoň nachvíľu moja depresia odplavila spolu s krvou.

A to nehovorím o Harrym. Každú voľnú chvíľu trávil so mnou. Mohol chodiť na party, mohol chodiť s kamarátmi von, mohol si užívať volno v Los Angeles, kde tak rad chodí, no on bol stále pri mne.

Stále mi šepkal aká som krásna. Šepkal mi zamilované slová, ktoré pre mňa tak veľa znamenajú. Obijmal ma, bozkával. Rozmaznával ma, maznal sa so mnou, spal pri mne a nechcel za to nič, iba vidieť úsmev na mojej tvári, ako vždy vravieval.

Vždy, keď vycítil, že moja nálada je na bode mrazu, tak mi spieval a hovoril, že ma ochráni, že nedovolí, aby mi niekto ublížil a teraz, teraz sa to všetko skončí, len kvôli tomu, že sa Niall nemôže zmieriť s tým, že som s Harrym a že sa ľúbime.

Viem, že ma chce iba chrániť a chce pre mňa to najlepšie, ale nechápe, že teraz je pre mňa to najlepšie Harry.

Možno by sa naša láska časom vytratila, možno by sme sa rozišli. Bolelo by to, veľmi by to bolelo. Bolelo by nás oboch, ak by sa naše cesty raz rozišli a my by sme si už nemali čo povedať.

No teraz som s ním šťastná a viem, že naša láska sa  len tak rýchlo nevytratí . Som reslista a viem, že nič netrvá večne, ale cítim, že s Harrym sa to len tak neskončí. Cítim, že my si toho spolu ešte užijeme.

Možno náš vzťah bude práve jedným z tých, ktorý prekoná všetko. Možno sa dostaneme cez Nialla, Kendall a Corsena. Možno nás rozdelí až smrť, ako to býva v rozprávkach. Veľmi si prajem, aby to bolo práve tak.

Harry pre mňa znamená strašne veľa. Nikdy som ku nikomu necítila to, čo pri ňom. S ním sa zdá každý problém ako malichernosť. Každá minúta s ním trvá hodinu, no nikdy ma neomrzí jeho prítomnosť. Pri ňom sa moje srdce rozbúcha, akoby som práve ubehla maratón. Pri každom našom dotyku v mojom bruchu vybuchne ohňostroj tvorený miliónmi motýľov. Neviem sa nabažiť jeho bozkov, jemných dotykov, pohľadu do jeho smaragdovo zelených očí, ktoré sa na mňa pozerajú s toľkou láskou. Neviem sa nabažiť jeho, je ako moja droga.

Z rozmýšľania ma prebralo prasknutie konárikov. Čo ak je to nejaké zviera? Však ani neviem, čo všetko sa v tomto lese nachádza a neviem ani len to, ako hlboko v lese som. Mala by som sa konečne zbaviť zlozvyku utekať od problémov.

Porozhlaidla som sa okolo a moje oči zastavili na obryse mužskej postavy, ktorá sa ku mne približovala. V tom šeru som nevedela rozpoznať o koho ide a tak som sa len modlila, aby to bol niekto z chalanov.

,,Ahoj cica. "



Hi guys. Nová časť je vonku. Dúfam, že sa páči😅❤️

Čo sa týka character ask-u, tak by mal vyjsť zajtra, najneskôr v utorok. Ďakujem vám za všetky krásne otázočky, no viac sa k tomu vyjadrím, práve v tej v tej časti, kde na ne budem odpovedať 😄❤️

A ešte by som vám chcela poďakovať za každé prečítanie, vote, či komentík. Ani neviete, ako veľa to pre mňa znamená, ako ma to nakopáva dopredu. 😅❤️

Love you all, guys ❤️❤️






HORAN'S LITTLE SISTER Where stories live. Discover now