Το επόμενο πρωί ο Φίλιππος με τον Μάριο πήγαν να στρατευτούν στο στρατολογικό γραφείο. Δεν ήξερα πως να νιώσω για αυτό. Ο αδελφός μου...Ο αγαπημένος μου αδελφός και ο μοναδικός θα έφευγε στον πόλεμο...
Η γιαγιά είχε ανοίξει τέρμα το ραδιόφωνο της,στο οποίο παιζόταν εμβατήρια από την στιγμή που το είχε ανοίξει.
-Τί έγινε;ρώτησε η μητέρα, μόλις μπήκε στο σπίτι ο Φίλιππος με τον Μάριο και εγώ σηκώθηκα όρθια από την καρέκλα που καθόμουν. Τον κοιτούσα με απόλυτη αγωνία. Κρεμόμουν από τα χείλη του,διερωτώμενη για τι λέξεις θα ξεστομίσει.
-Φεύγουμε για το μέτωπο μάνα,είπε ο Φίλιππος και την κοίταξε με ενθουσιασμό.
Τα λόγια του ήχησαν σαν κεραυνός στα αυτιά μου και κατέβασα με δυσφορία το κεφάλι. Τρεις λέξεις γυρνούσαν στο μυαλό μου. Πόλεμος,φόβος,
ΘΑΝΑΤΟΣ!!!-Φεύγετε;άκουσα την μητέρα να λέει και να
βάζει τα κλάματα.
-Γιατί κλαις,ρε μάνα;Εξω έχει χαρές και πανηγύρια. Όλοι οι Έλληνες χαίρονται. Ο πόλεμος είναι ένα πανηγύρι μωρέ! Θα τους τσακίσουμε τους μακαρονάδες!Στην θάλασσα θα τους ρίξουμε, είπε ο Φίλιππος και αυτά τα λόγια του με παρεξένεψαν.
Ήταν λες και σε λίγες μόνο ώρες είχε γίνει ολόκληρος άντρας,καθώς και η παιδιάστικη συμπεριφορά του είχε μονομιάς εξαφανιστεί με την κήρυξη του πολέμου.-Να σου ετοιμάσω ρούχα,είπε η μητέρα και πήγε στο δωμάτιο του Φιλίππου με τα δάκρυα να κυλάνε ακόμα στα μάγουλα της.
-Έχω και μάλλινα για να πάρεις μαζί σου,είπε η γιαγιά απο την αγαπημένη της πολυθρόνα.Σε λίγο η μητέρα βγήκε με έναν σάκο στο χέρι και πλησίασε τον αδελφό μου.
-Αγόρι μου,είπε μέσα απο το κλάμα της.
-Μην κάνεις έτσι. Δεν είναι τόσο λυπηρά τα πράγματα. Σε λίγο καιρο θα είμαι πίσω. Αφού πρώτα διώξουμε τους Ιταλούς,αστειεύτηκε ο Φίλιππος.Τότε η σειρήνα ήχησε για ακόμη μια φορά και όλοι κοιταχτήκαμε μεταξύ μας.
Έτσι θα ήταν η ζωή μας από εδώ και πέρα συλλογίστηκα. Δίχως να το σκεφτώ,έτρεξα στην ταράτσα,για να δω τα ιταλικά αεροπλάνα. Απο πίσω μου έτρεξαν ο Μάριος με τον Φίλιππο.Στις υπόλοιπες ταράτσες ήταν κι άλλοι άνθρωποι,οι οποίοι κοιτούσαν τα ιταλικά αεροπλάνα να περνάνε πάνω απο τα κεφάλια μας. Όταν ξαναχτύπησε η σειρήνα μετά απο λιγο, κατεβήκαμε κάτω στο σπίτι.
-Ώρα να πηγαίνουμε,είπε ο Μάριος και ο Φίλιππος σήκωσε τον σάκο.
-Περίμενε,να σου βάλω και λίγο φαΐ να έχεις να τρως,αγόρι μου. Πρέπει να μείνεις δυνατός,είπε με μελαγχολία στη φωνή της η μητέρα και πήγε στην κουζίνα.
YOU ARE READING
Θα κλείσω τα μάτια ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ
Historical FictionΟκτώβριος 1940:Η Δήμητρα γνωρίζεται εδώ και λίγους μήνες με τον Μάριο,αφού είναι φίλη με την αδερφή του,την Χριστίνα αλλά και εκείνος φίλος του αδελφού της του Φιλίππου. Μία νύχτα,ενώ έχουν πάει με την παρέα τους σε ενα πάρτι στο σπίτι ενός βουλευτ...